Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali sva imela midva isti avto? :)

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".

No, kon?no se strinjava. Avti za razli?na tr?i??a SO razli?ni in ja, nisi imel pa? sre?e z avtom.

Da ne bo pomote, tudi kolega, ki ima prvo serijo M6 in jo je kupil novo, je v precej klavrnem stanju... ker jo po mojem ni opral v ?ivljenju oz. v celi dobi avtomobila. Zadnji?, ko sem "razvajal" mojo ta novo 6-ko,je pri?el mimo in za foro sem mu malo spoliral havbo. ?ele takrat je ugotovil, da je njegova v bistvu sive barve in ne temno siva kot moja.

Njegova je ?e face lift a izgleda kot o?ka moji, ki vsa sije in je mladostna.

 

 

Napisano

Tako se si jo ogledal in ?e ?akam na limuzino in ugodno financiranje

post-24-0-35859100-1550853101_thumb.png

post-24-0-03991100-1550853112_thumb.png

post-24-0-56537400-1550853121_thumb.png

post-24-0-76267000-1550853132_thumb.png

post-24-0-37495900-1550853140_thumb.png

post-24-0-35965800-1550853149_thumb.png

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi jaz sem si jo v?eraj ogledal. Prvi vtis je tak tak. Ni negativen ni pozitiven.

Mogo?e me je tudi malo rasp. prodjalec... mislim, da ne ve kaj prodaja.  

 

V petek dobijo ?e polno opremljenega, pa da vidim.  Popustov so mi zatrdili da NI. in tudi dobenega  "ugodnega" financiranja.

Cene so torej tak?ne, kot so na ceniku. 

Napisano

Evo ?e moji vtisi, ogledal sem si jo v petek, bila je polno opremljena nova M3 HB rde?e barve. Na zunaj tako spredaj kot zadaj mi je zelo lepa, ko sem se sedel na voznikov sede? je bilo po?utje zelo dobro, slab?e sem se po?util na sovoznikovem sede?u, ko pa sem se sedel zadaj, sem dobil ob?utek, da je to vozilo za 2 osebi - zelo malo prostora zadaj, utesnjenost, pogleda ven zelo malo. Prtlja?nika mi je ?e kar nekaj, ?eprav bi bil lahko ve?ji. Glede na bolje opremljeno vozilo (vsi 4 paketi opreme) bi pri?akoval bolj?e gume kot so bile - Toyo. Elektri?ni sede?i so samo na voznikovi strani, sovoznikovi so ro?no nastavljivi.

Napisano

Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.

 

Bravo,kakga jur?ka zravn pa bo. Lp
Napisano

Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.

 

Sej po eni strani ima? prav.Dan danes delajo avte, da so v?e?ni o?em. Enako je z suvi. Nimajo veze z pravimi suvi, so le oble?eni ve?inoma majhni in slabi avtki. Prav tako je z dvignjenimi in z plasti?nimi blatniki ozalj?animi karavani.

Tej pa niti lepi niso niti uporabni za tisto, za kar mislijo, da so.

 

 

Napisano

Bravo,kakga jur?ka zravn pa bo. Lp

On ni mislil cx5 ampak mx5 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx4 bo velikostno med CX3 in CX 5 dra?ja pa cca 2000 ? od mazde 3, ki bo njena osnova

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tole je res do zdaj najbolj?i review in kar veliko razkriva.

 

 

 

Zanimiv je tudi tale, kjer gre za primerjavo oprem - sicer so kanadske razli?ice, samo izgleda bo podobno tudi pri nas.

 

33112_1.png

Napisano

Torej mild hibrid 24v sistem. Zanimivo, da so podatki o porabi identi?ni, kot za staro G120 ker je nov cikel bolj realen, je poraba 5,5 super, torej pol litra do liter manj kot prej.

Napisano

Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp

Napisano

Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp

Jaz sem jeseni tudi testiral in mi je z 19" kazalo tudi do kilometra enako na ?tevcu. Pohvalno za Mazdo.

 

 

Napisano

Sem tudi jaz ?e vpra?al pa mislim,da ?e ne vedo. Trg bo naredil svoje. Proti koncu lera bo ziher kaj,druga?e pa se vedno da kaj dogovorit!

Napisano

Sem tudi jaz ?e vpra?al pa mislim,da ?e ne vedo. Trg bo naredil svoje. Proti koncu lera bo ziher kaj,druga?e pa se vedno da kaj dogovorit!

 

Meni je prodajalec rekel "mazda ne daje popustov" in to s takim tonom kot, da sem ga vpra?al, ?e jo lahko dobim zastonj.

Sem mu lepo povedal, kak da ne, ?e pa sem 2jko kupil pri vas, pa ni blo problema s popustom. (tud ko je bla nov model). 

Klical sem tud v drug mazda salon, tam so mi vsaj lepo razlo?li, da uradno trenutno ?e nimajo dobene akcije. Da pa mogo?e bo kaj v prihodnosti.

Napisano

Sode? po Thomasovem videu (Autogef?hl) niso spremenili prestavnih razmerij: 50 km/h v 2. prestavi = 3k obratov, torej 6k pri 100, na rev limiterju pri 6.800 115 km/h, torej hitro prehitevanje 2 ali 3 prestave dol, kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi, 5. in 6. pa samo za var?evanje, enak kot do sedaj.

 

Vir: https://www.motoring.com.au/2019-mazda3-arrives-in-australia-117093/

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

 

Napisano

?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici. :)

 

Pomoje kaj v povezavi s CO2 in temu, da  "saj kdo pa rabi toliko konjev". Res pa je, da segment ?portnih avtomobilov pri Mazdi predstavlja samo MX5, vse ostalo (Mazda 3 in 6 GT in MPS) sta bila verjetno bolj slabo prodajana. Kar sicer ni presenetljvo, saj niso bile poceni, obenem je konkurenca pa? v ve?ini pogledov bolj?a (no ko govorimo o ?portnih avtih, hitrej?a). Skoraj bolj kot to, da ni ?portne Mazde 3 (ki bi verjetno stala 30 ali ve? tiso?akov) me presene?a, da niti v Mazdo 2 ne dajo vsaj kakega 120-140 konjskega motorja. Cena bi bila ?e vedno dokaj zanimiva, tile warm-hatch avti pa so vseeno zanimivi (Swift sport, Twingo RS, Yaris TS...)

 

Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.

 

Tudi jaz sem to mislil, dokler nisem malo raziskal. ?e govorimo o klasi?nih N/A bencinarjih se ne pozna veliko (?eprav lahko potrdim, da pri Cliu 182 se JE poznalo), pri Skyactiv G120 pa to ne velja saj gre le za programsko detunano verzijo mo?nej?e izvedbe. Nekaj takega kot pri Civicu 1,4 75 konjev iz konca 90ih, ki je bil le detunana verzija 90 konjske verzije (kjer so dali premajhno tesnilo lopute plina, da so zadu?ili avto).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.