Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je... pustimo na? pogovor. Tema je namenjena novi trojki.

 

 

Napisano

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

Napisano

Tip govori, sa ga lahko hotro zmedes ce mu naenkrat vzames ali das gas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm...kater klasi?en avtomat pa se ne obna?a tako?

 

Za kao ?portno vo?njo so dvosklop?niki, wanldlerji so za udobno kruzanje.

moj se ni noben, res da mazdinega nisem ?e vozil, je pa citroenov tak, ampak odziven, brez problemov, DSGja pa ne bi primerjal z mazdo.

Pa saj je tuka jveliko mazdinih voznikov z avtomatiki. A ?e ti nekdo ki se ukvarja s testiranji avtov re?e ne, bo nekaj na tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ni samo ta tip, tudi v raznih (nazadnje autobild) sem bral da avtomatik v mazdi 3 ni lih neki ok

 

medtem, ko rocni naj bi bil cista poezija

Napisano

Se pravi,da bo verjetno prodaja v ZDA padla saj tam prodajo po podatkih ve? kot 80% vseh avtov z A.menjalnikom.Velik minus za novo trojko. Kak?en pa je bil na prej?nji(18.)?

Napisano

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahko, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Iz mojih izku?enj, volvov aisin in oplov klasi?ni avtomatik pojmanimamkater (insignia cdti) se relativno pogosto zmedeta ob agresivni vo?nji. Morda pa so kriteriji kaj je to nenadno dodajanje in popu??anje gasa relativni, bi rekel, da je mogo?e bolj to "problem".

Napisano

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahk

o, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?
Napisano

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

 

Mislim da ga mora? iti probat, ker sli?i? od razli?nih ljudi ful razli?na mnenja. Na moji 2016 je avtomatski menjalnik ?e vedno zlo ok in se ne spomnim da bi se kdaj za?ltal ali resneje cukal. ?e je na novi isti menjalnik, potem ne bi smelo biti problema.

Napisano

To?no tako izacus. Malo preve? ste zapel na osnovi mnenja enega ?loveka...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moramo upo?tevati, da so tej, ki avte izprobajo, ponavadi precej razcrtani in jim je malo kaj ?e v redu.

 

 

Napisano

Ha ha spet ta tip, pa kdo lahko to gleda?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?

 

Moj ro?ni (M3 120 2017) se je zatikal pri novi. Na servisu so rekli, da bo po 5.000 km nehalo in je res. Zdaj je mehek in ne?en, da je pravi u?itek ro?no pretikanje.

Napisano

To je verjetno enako kot ?kripanje podvozja (gumice, le?aj amortizerja, noben zares ne ve...) ob dolo?enih po?asnih manevrih. Pri moji prej?nji M6 je do ca 30.000 kilometrov ?kripalo, potem ne ve?. Zdaj?nja jih ima 53.000 in prav tako ni? ne ?kripa.

 

* dodajam: prva je bila prvi? registrirana v Avstriji, druga pa v Nem?iji, tako da na?eloma gre za prvo kvaliteto avtov, vsaj pri drugem (Alex?).

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

MAZDA 3 spet pobira nagrade in dosegla novih 5 zvezdic*****NCAP,super dose?ek! Zoom zoom

Napisano

Trenutni s 5 zvezdicami po novem testu, visoko je

 

   

post-2637-0-88145800-1558539583.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

:) ?!

 

 

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

 

Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!

Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. :rolleyes::blink::zvizga:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se ta ?lanek ma ful nekih napak, jaz mislim da je zavorna pot taka zaradi zimskih gum. Pa napisali so da ima multi link zadnjo premo-vzmetenje pa v resnici nima,tako da je tale ?lanek tak,tak....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.