Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je... pustimo na? pogovor. Tema je namenjena novi trojki.

 

 

Napisano

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

Napisano

Tip govori, sa ga lahko hotro zmedes ce mu naenkrat vzames ali das gas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm...kater klasi?en avtomat pa se ne obna?a tako?

 

Za kao ?portno vo?njo so dvosklop?niki, wanldlerji so za udobno kruzanje.

moj se ni noben, res da mazdinega nisem ?e vozil, je pa citroenov tak, ampak odziven, brez problemov, DSGja pa ne bi primerjal z mazdo.

Pa saj je tuka jveliko mazdinih voznikov z avtomatiki. A ?e ti nekdo ki se ukvarja s testiranji avtov re?e ne, bo nekaj na tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ni samo ta tip, tudi v raznih (nazadnje autobild) sem bral da avtomatik v mazdi 3 ni lih neki ok

 

medtem, ko rocni naj bi bil cista poezija

Napisano

Se pravi,da bo verjetno prodaja v ZDA padla saj tam prodajo po podatkih ve? kot 80% vseh avtov z A.menjalnikom.Velik minus za novo trojko. Kak?en pa je bil na prej?nji(18.)?

Napisano

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahko, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Iz mojih izku?enj, volvov aisin in oplov klasi?ni avtomatik pojmanimamkater (insignia cdti) se relativno pogosto zmedeta ob agresivni vo?nji. Morda pa so kriteriji kaj je to nenadno dodajanje in popu??anje gasa relativni, bi rekel, da je mogo?e bolj to "problem".

Napisano

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahk

o, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?
Napisano

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

 

Mislim da ga mora? iti probat, ker sli?i? od razli?nih ljudi ful razli?na mnenja. Na moji 2016 je avtomatski menjalnik ?e vedno zlo ok in se ne spomnim da bi se kdaj za?ltal ali resneje cukal. ?e je na novi isti menjalnik, potem ne bi smelo biti problema.

Napisano

To?no tako izacus. Malo preve? ste zapel na osnovi mnenja enega ?loveka...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moramo upo?tevati, da so tej, ki avte izprobajo, ponavadi precej razcrtani in jim je malo kaj ?e v redu.

 

 

Napisano

Ha ha spet ta tip, pa kdo lahko to gleda?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?

 

Moj ro?ni (M3 120 2017) se je zatikal pri novi. Na servisu so rekli, da bo po 5.000 km nehalo in je res. Zdaj je mehek in ne?en, da je pravi u?itek ro?no pretikanje.

Napisano

To je verjetno enako kot ?kripanje podvozja (gumice, le?aj amortizerja, noben zares ne ve...) ob dolo?enih po?asnih manevrih. Pri moji prej?nji M6 je do ca 30.000 kilometrov ?kripalo, potem ne ve?. Zdaj?nja jih ima 53.000 in prav tako ni? ne ?kripa.

 

* dodajam: prva je bila prvi? registrirana v Avstriji, druga pa v Nem?iji, tako da na?eloma gre za prvo kvaliteto avtov, vsaj pri drugem (Alex?).

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

MAZDA 3 spet pobira nagrade in dosegla novih 5 zvezdic*****NCAP,super dose?ek! Zoom zoom

Napisano

Trenutni s 5 zvezdicami po novem testu, visoko je

 

   

post-2637-0-88145800-1558539583.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

:) ?!

 

 

Napisano

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

 

Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!

Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. :rolleyes::blink::zvizga:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se ta ?lanek ma ful nekih napak, jaz mislim da je zavorna pot taka zaradi zimskih gum. Pa napisali so da ima multi link zadnjo premo-vzmetenje pa v resnici nima,tako da je tale ?lanek tak,tak....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.