Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):

 

Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/

 

Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

To je pa drag ?pas. Vsi avti so postali bistveno predragi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a jaz prav vidim da belega usnja ni ve? na voljo v Sloveniji? :/

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas bo torej slabih. 3500 EUR manj.

 

Sicer pa: 8,2s do 100 in 216 km/h kon?ne hitrosti, kar obetavno...

Glede na obljubljeno konja?o je recimo tam tam nekje - Turbak s tolk konji bi mel 7,5s/100km/h. Ampak , to niti ni tako bistveno, je pa obljubljena poraba fascinantna in v razredu dizlov, ?e seveda vzame? ro?ni menjalnik. Avtomatika je po?re?na.

 

Sem bil pa danes v salonu in sem ratal bolj kot ne slabe volje. Limo je sicer lep za popizdit ampak luknja v prtlja?niku je tako majhna, kot bi gledal kak?en super?portnik. Tja notri ne stla?i? ni? ve?jega, pa ne glede ?e obvlada? jogo, karikuri, origami, pre?anje grozda in druge take zlagalno stiskalne tehnike. Naslednji minus je vstopanje v kabino - kljub temu, da je stol do konca dol je bilo za moje pojme previsoko in se po doma?e povedano kar rahlo tla?i? notri. Sem nato komaj ?akal, da se vsedem v mojo ?estico, kjer je vstopanje in izstopanje res pravi luksuz.

 

Sicer nisem imel ve? ?asa za ogledovat, ampak nekako so ravno tiste stvari najve?ji problem zaradi katerih ?e tako ali tako cincam.

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

Lahko dobi? ?rnega ampak le z rde?imi zvezdami vtisnenimi v usnju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: kje si to bil? Ne vem, ?e ne bom sko?u jutr k Selmarju pogleat, ?e ?e majo limo. Pa majo ?e testno tudi?

V BTC-ju sem bil v A-cosmosu. Majo ga tudi pri Interclassu. Za testno pa sploh nisem spra?eval, ker me 122KM sploh ne zanima in bom raje po?akal na jesen, da sprobam ?e to - ampak uporabnost prtlja?nika - jojmene, komu je sploh to namenjeno? Upokojenci ne bodo kupovali ker so na SUV-ih, mladi rabijo prostor za dru?inske potrebe. Za poslovne potrebe je za ?tevilko premajhen. Zaradi poltoge preme ni ve? tisti ?portni ob?utek tako, da edino kar ga ven vle?e je dejansko lepa oblika in fenomenalna notranjost. Komu je to dovolj prakti?no nima problema.

Ja, pono?i pa so zvezde led ambientalno osvetljene. Rde?e seveda

pa v kotu stropa sta rumena srp in kladivo... infotejment pa non stop predvaja propagandana sporo?ila KP in najbolj?e Stalinove govore.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sej sploh ?e kje kaj vidi ven? Moja cx3 je porazna za pregled stanja zadaj, ?e dobro da obstaja kamera za vzvratno. CX5 tudi ni prese?ek, pa tudi ostali SUVi niso na bolj?em.

A vklopi? kamero za nazaj ko se pelje? po AC?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak pogled nazaj skozi okno.....se tu ?e sploh kaj vidi ...pa C stebri?ek , kot hi?a :ne vem:  :ne vem:

 

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

Uuuuu my mistake?...se pardoniram ?e je pa tako pol pa je res vse tako kot mora bit :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno bo cena skyactive x z opremo GT plus 24.290, tako kot v Slova?kem ceniku, saj so cene primerljive. Saj oprema GT+ ima na?eloma vse kar potrebuje?, vsaj zame...pribli?no taka oprema kot g122 plus ST...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.