Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Kje si ga pa nabavil in kam ga pove?e??

 

To mam ?e dolgo, najprej na prvi ?estici, pol na drugi, in zdej na tretji :) Pove?e? tam na konektor na skupni vod in to je to. Potem uporabi? potenciometer za nastavitev jakosti. 

Danes zve?er bo avto s5 ?vical, bo treba prikolico vle?t na morje, pa da vidimo v kombinaciji s PB :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mam ?e dolgo, najprej na prvi ?estici, pol na drugi, in zdej na tretji :) Pove?e? tam na konektor na skupni vod in to je to. Potem uporabi? potenciometer za nastavitev jakosti. 

Danes zve?er bo avto s5 ?vical, bo treba prikolico vle?t na morje, pa da vidimo v kombinaciji s PB :)

Pa ne ?kodi motorju?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ve? ti tud ne bo delovalo, ker bo ECU zaznal napako in ti bo v pospe?evanju zni?al mo?, kot bi padel v limphome mode.

Jaz imam na 14 ?e 6000km :)

 

TDI POWA

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kokr sm ga utisku(in ne ?param) tam okol 6.5l, imel 10konjev majn k mazda(165) a ob?utek kot, da jih ma 50ve? :D

 

Preve?... tudi, ko vozim mojo staro z 136 konji?i imam ob?utek, da bolj leti. Pa se vsedem v ta novo in na isti relaciji v kratkem ?asu dose?em ve?jo hitrost. To so tej stari dizli, ki se do 1800 obratov ne premaknejo, nato ti skoraj zlomi hrbet, ko prime turbina. Raje imam na?in vo?nje z novo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

besede dizel in lep zvok, nikakor ne grejo skupaj

Sej tudi tejle benzinarji skyactiv niso bogve kaj, kar se ti?e zvoka. Najprej so tihi, potem pa malo manj tihi. In to je to.Za dober benzinar zvok je treba pogledati od 6 cilindrov pa navzgor.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam pa veliko raje, da je avto cimtisji ... se najbolj so mi vsec elektricni, ker imajo full navor in so skoraj neslisni :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ?tirivaljnik, res nikakor ne.

pa ?e je 36 valjnik ne bo imel dobrega zvoka, pa pustmo fake zvoke dizlov, ki se zadnja leta vgrajujejo...

 

dizli (pa sem jih imel v 19 letih kolikor imam izpit par tudi sam) ne bojo nikoli ?portni avtomobili, pa tudi ?e imajo 15.000Nm navora in 2s do 100kmh, enostavno ni to to, ve se kam se tanka nafta..

vsakemu ki je vsaj malo petrol head-a je to jasno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.