Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To ne verjamem da bi Mazda naredla softwarski breakin period.

Ferrari in AMG ki sta malo bolj navita motor in nimata sofwarskega break ina, ima pa predpisano da ga ute?e? prvih 1000km, AMG pa 1500km.

Res pa je da po 10.000km lahko ima motor malo ve? konjev kot pri 1000km, ker se kovinski deli vle?ejo in nimajo ve? tolik?nega trenja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bini@..to je normalno da ko ima motor 10.000.km.gre bolj?e ..kot je napisal Aless.saj tako je blo pri meni skayactive motor 165.k.benz.bolj?e potegne..lp

Napisano

Naro?il sem X 3 :D Zej pa upam, da sva se s prodajalcem razumela ... :)

V Bmw salonu? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e si se menil pri Selmarju, bo? dobil BMW X3. :)

A cosmos v ?i?ki ima tudi obe znamki in to blizu skupaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

. ?ele po 10.000k km ima motor na voljo polno mo?, ne vem ali velja tudi za dizle.

Ne, dizli so pa takrat ?e znucani pa je trbe menjat injektorje pa turbino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne, dizli so pa takrat ?e znucani pa je trbe menjat injektorje pa turbino.

...  in to ?e ta drugi?.

33112_1.png

Napisano

Kaj pravite pa na to primerjavo?

 

https://www.dnevnik.si/1042910774

 

Razen to da primerjajo 150KM motor proti 120KM? Glede prostornosti se strinjam z njimi, glede poskocnosti motorjev zal ne, ker je to pomoje popolnoma neprimerljivo. Naj mazdin motor s primerljivim v skodi, se pravi mislim da je 1.0 s 115KM, ali nekaj tacga.

Napisano

Tako kot je napisal Matick ja. No, na za?etku je lepo predstavljena zgodovina obeh v 2 stavkih. Sej po eni strani svaka ?ast Mazdi, ker je prakti?no vse razvila sama, vsaj v zadnjem obdobju (skyactive), medtem ko so pri ?kodi 'podedovali' vse v sklopu koncerna. Me zanima kako bi bilo, ?e bi samo izdelovali motorje ipd..Ampak to je ?e druga zgodba :D

Napisano

Ja js sm probu tale TSI 1.5 z DSG pre?nji teden v T-Rocu in je zadeva ?iva in to?no to kar rabim/i??em, gre ?e ga prtisne?. Se pa definitivno ni zaletaval vsaj ne v T-Rocu, mogo? so v ?kodi kej "porihtal", vem da so mi ?e ?kodini prodajalci pravli, da v scali se fejst zaganja ta 1.5 DSG, tak da bo ?e neki na tem. Definitivno pa tega motorja z avtomatom ne gre primerjat z mazdinim G122 v ro?nem menjalniku. To je skor tak, kot primerjat na?e debate bencin vs. dizel :D

Napisano

Ne vem, kako bo z sedanom, ampak HB sm probu obe, Scalo in M3 in ja pri obeh me je motl, kak  se obna?a zadnja prema :/ Kar se pa ti?e notranjega udobja v vo?nji, me je pa bolj prepri?ala mazda.

Napisano

Ja ?e mi tole ponudjo za 25k ... kot M3 z GT Plus in X motorjem ... potem ja. Ampak zopet, za moj okus se notranjost ne more primerjat z novo M3 :/

Me zanima kje dobijo te vrednosti koliko naj bi bila potro?nja goriva? (verjetno vozijo v zavetrju tovornjaka, heh). :zvizga: Preverite v oglasu, ki sem ga prilepil, res nizke vrednosti.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na zunaj mi je simpati?na, notri pa...hja...Kaj vem, takole na hitro po sliki sode?, tako tako.

To?no to, jo grem jutri kr preverit, ko bom M3 nazaj pelal ;)

Napisano

Me zanima kje dobijo te vrednosti koliko naj bi bila potro?nja goriva? (verjetno vozijo v zavetrju tovornjaka, heh). :zvizga: Preverite v oglasu, ki sem ga prilepil, res nizke vrednosti.

 

To je priklju?ni hybrid. Nekaj ?asa lahko pelje samo na baterijo in zato so tako nizke vrednosti porabe. Na?eloma ima? lahko porabo celo ni?, ?e vsak dan naredi? tam do 30-40km in si ves ?as na bateriji. Kdo pla?a elektriko sicer ni va?no, va?no je da ima ozna?ene tako nizke vrednosti.

33112_1.png

Napisano

Kaj pravite pa na to primerjavo?

 

https://www.dnevnik.si/1042910774

Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka :), pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? :). Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa :)...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave :), pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.