Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To ne verjamem da bi Mazda naredla softwarski breakin period.

Ferrari in AMG ki sta malo bolj navita motor in nimata sofwarskega break ina, ima pa predpisano da ga ute?e? prvih 1000km, AMG pa 1500km.

Res pa je da po 10.000km lahko ima motor malo ve? konjev kot pri 1000km, ker se kovinski deli vle?ejo in nimajo ve? tolik?nega trenja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bini@..to je normalno da ko ima motor 10.000.km.gre bolj?e ..kot je napisal Aless.saj tako je blo pri meni skayactive motor 165.k.benz.bolj?e potegne..lp

Napisano

Naro?il sem X 3 :D Zej pa upam, da sva se s prodajalcem razumela ... :)

V Bmw salonu? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e si se menil pri Selmarju, bo? dobil BMW X3. :)

A cosmos v ?i?ki ima tudi obe znamki in to blizu skupaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

. ?ele po 10.000k km ima motor na voljo polno mo?, ne vem ali velja tudi za dizle.

Ne, dizli so pa takrat ?e znucani pa je trbe menjat injektorje pa turbino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne, dizli so pa takrat ?e znucani pa je trbe menjat injektorje pa turbino.

...  in to ?e ta drugi?.

33112_1.png

Napisano

Kaj pravite pa na to primerjavo?

 

https://www.dnevnik.si/1042910774

 

Razen to da primerjajo 150KM motor proti 120KM? Glede prostornosti se strinjam z njimi, glede poskocnosti motorjev zal ne, ker je to pomoje popolnoma neprimerljivo. Naj mazdin motor s primerljivim v skodi, se pravi mislim da je 1.0 s 115KM, ali nekaj tacga.

Napisano

Tako kot je napisal Matick ja. No, na za?etku je lepo predstavljena zgodovina obeh v 2 stavkih. Sej po eni strani svaka ?ast Mazdi, ker je prakti?no vse razvila sama, vsaj v zadnjem obdobju (skyactive), medtem ko so pri ?kodi 'podedovali' vse v sklopu koncerna. Me zanima kako bi bilo, ?e bi samo izdelovali motorje ipd..Ampak to je ?e druga zgodba :D

Napisano

Ja js sm probu tale TSI 1.5 z DSG pre?nji teden v T-Rocu in je zadeva ?iva in to?no to kar rabim/i??em, gre ?e ga prtisne?. Se pa definitivno ni zaletaval vsaj ne v T-Rocu, mogo? so v ?kodi kej "porihtal", vem da so mi ?e ?kodini prodajalci pravli, da v scali se fejst zaganja ta 1.5 DSG, tak da bo ?e neki na tem. Definitivno pa tega motorja z avtomatom ne gre primerjat z mazdinim G122 v ro?nem menjalniku. To je skor tak, kot primerjat na?e debate bencin vs. dizel :D

Napisano

Ne vem, kako bo z sedanom, ampak HB sm probu obe, Scalo in M3 in ja pri obeh me je motl, kak  se obna?a zadnja prema :/ Kar se pa ti?e notranjega udobja v vo?nji, me je pa bolj prepri?ala mazda.

Napisano

Ja ?e mi tole ponudjo za 25k ... kot M3 z GT Plus in X motorjem ... potem ja. Ampak zopet, za moj okus se notranjost ne more primerjat z novo M3 :/

Napisano

Ja ?e mi tole ponudjo za 25k ... kot M3 z GT Plus in X motorjem ... potem ja. Ampak zopet, za moj okus se notranjost ne more primerjat z novo M3 :/

Me zanima kje dobijo te vrednosti koliko naj bi bila potro?nja goriva? (verjetno vozijo v zavetrju tovornjaka, heh). :zvizga: Preverite v oglasu, ki sem ga prilepil, res nizke vrednosti.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na zunaj mi je simpati?na, notri pa...hja...Kaj vem, takole na hitro po sliki sode?, tako tako.

To?no to, jo grem jutri kr preverit, ko bom M3 nazaj pelal ;)

Napisano

Me zanima kje dobijo te vrednosti koliko naj bi bila potro?nja goriva? (verjetno vozijo v zavetrju tovornjaka, heh). :zvizga: Preverite v oglasu, ki sem ga prilepil, res nizke vrednosti.

 

To je priklju?ni hybrid. Nekaj ?asa lahko pelje samo na baterijo in zato so tako nizke vrednosti porabe. Na?eloma ima? lahko porabo celo ni?, ?e vsak dan naredi? tam do 30-40km in si ves ?as na bateriji. Kdo pla?a elektriko sicer ni va?no, va?no je da ima ozna?ene tako nizke vrednosti.

33112_1.png

Napisano

Kaj pravite pa na to primerjavo?

 

https://www.dnevnik.si/1042910774

Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka :), pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? :). Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa :)...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave :), pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.