Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ... 

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je bajsi6 napisal:

in dela brez težav?

 

sicer nisem še zasledil rešitve za I-stop na forumu

 

 

Tukaj sem enkrat dal nek link >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Lani ali predlani sem pisal da se istop da izklopit tako da stikalo na pokrovu motorja zamaknes in istop se ne vklopi pa tudi lucka ne gori. To je varnostno ce imas odprt pokrov in saris po motorju da ti ob zagonu ne potegne roke itd. Je pa res ko sem gledal sheme je to stikalo vezano na alarm, torej alarm takrat ne dela.

Aja zdaj sem videl posnetek zgoraj, to je to ampak alarm potem ne dela. Jaz imam to narejeno, ko grem pa na jug pa nazaj naredim 🙂

Popravljeno od scania
Napisano

Jaz sem si natisnil malo kajlico in jo zataknil v gumb za izklop iStop in tako se mi pri vsakem startu avta takoj izklopi sistem. Zadeva deluje tudi na CX-30.

s tem so ohranjene vse funkcije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je tole s stikalom na pokrovu motorja super. Še posebej, ker na armaturki ne gori več lučka, da je sistem istop izklopljen. 

Hvala za info.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes zjutraj preverim napetost akumulatorjev obeh Mazd, ki sta bili včeraj zvečer parkirani po daljši vožnji. Na 5,5 let stari M3 je napetost 12,45V, na 5 let stari M6 12,35V. Zanimivo pa je, da i-stop dela na M6, na M3 pa ne, obratno kot bi pričakoval glede izmerjene napetosti.

20231008_115001.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 17 urami je Janez007 napisal:

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A to lahko tut na 2010 izklopiš TPMS? In potem tlak gor, tlak dol, lučke ni več? Kam se lahko prijavim? ☺️

Napisano (urejeno)

Zakaj bi pa TPMS izklapljal? 🤨

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

S forscanom lahko?

Napisano
pred 21 urami je godlike napisal:

Zakaj bi pa TPMS izklapljal? 🤨

Ma ker mi gre na živce, bolj kot ga nucam. No in ker se še zmer nism spravu menjat senzorja in mi še kar sveti 😁

Napisano

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

Sigurno je kriva razlika v temperaturi... 👍

Napisano

Tako ja, ko pade pod ikoničnih 7°C "all hell broke loose" pa za povrh se še gume spraznijo. :bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Popravljeno od Medved123
Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

Napisano (urejeno)
dne 16. 11. 2023 ob 9:30 je NevLado napisal:

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

 

Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil.  Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥

 

Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?

 

image.png

 

Odgovor:

 

 image.png

 

image.png

Moje podvprašanje:

Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.

 

Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.

 

Njihov odgovor:

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.