Skoči na vsebino

Mazda 3 G165


fico182

Priporočeno sporočilo

Kolikor je meni jasno ti tunerc naredi tovarniski remap, kar pomeni da ti pusti original tovarnisko mapo, vendar jo samo malo prilagodi oz. spimpa, saj ima motor se toliko tovarniske rezerve. Na uradnemu servisu ti tega ne bojo naredili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa potem bi bila varijanta, da se g120 odklene na g165? Brez da izgubi? garancijo seveda :) . Ker jaz bi rad, da bi se originalna g165 mapa nalo?ila na g120, samo da se odklene ta blokada na 4000 rpm...

Evo sem kontaktiral...optimizacija doda 50km in 20Nm navora na g120, poraba bencina baje ostane enaka...Morem malo razmislit ali bi ali ne bi... :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri mazdi bojda remap ni sledljiv. :)

 

Seveda pa ga morebitni update na uradnem servisu povozi...

 

?eprav mogo?e pri mazdi remap ni sledljiv, ga strokovnjak  ko odpre mapo ECUja prepozna ker se vidijo druga?ni parametri vbrizga, v?iga... vpra?anje pa kako detajlno gledajo pri kakih garancijah na motor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?eprav mogo?e pri mazdi remap ni sledljiv, ga strokovnjak  ko odpre mapo ECUja prepozna ker se vidijo druga?ni parametri vbrizga, v?iga... vpra?anje pa kako detajlno gledajo pri kakih garancijah na motor.

Po mojem ne gledajo, dokler se kaj ne pokvari na motorju. Potem itak gledajo vsako malenkost-kje so bili delani redni servisi, kak?no olje je noter in verjetno tudi, ?e je kdo "?aril" po elektroniki.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ?e to,  G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli  tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM. 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ?e to,  G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli  tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM. 

 

Dr?i, Vmax je pri serijski 145, verjetno tudi pri 120 dose?ena v 4. prestavi, v 5. gre morda cca. 5 km/h ve?. Drugo je po klancu navzdol, tam pomaga 5. prestava (po ?tevcu bp 230), 6. pa je res samo za var?evanje z gorivom.

 

Kon?no prestavno razmerje je drugo (predolgo), menjalnik je sicer enak. V 3. gre 170 km/h (smajli, ki se tol?e po glavi).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem, se ne da izklopit kar tako... da pa se predelat, da se ne dviguje... Tukaj je nekdo dal navodila za mazdo 6 ... verjetno je pri trojki podobno >> https://forum.mazda6club.com/3rd-gen/421337-disabling-mazda-active-driving-display-add-i-e-hud.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo...jaz tega nisem opazil pa sem se peljal ?e skoraj 200 km/h...ponavadi se okoli 150 pa mi ni? ne trese...o?itno smola  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?ivaj, tudi sam u?ivam v vsaki vo?nji posebej, ker za vozit je pa avto nor  :notworth: . ?e po letu in pol je vsaka vo?nja u?itek  :jupiii: ...sploh ovinki  :jezicek:. Kmalu bom moral spet na servis (?e cca. 2000 km, delam ga na 18.000), olje sem ?e nabavil, mislim da mi pri drugem servisu zamenjajo ?e zavorno teko?ino kolikor sem gledal. Sam pa sem si pri 30k km zamenjal ?e motorni filter ter vsakih 10 k km kabinski filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtor teme ima veliko sre?o-tudi jaz sem gledal ta avto in za njega skoraj pla?al aro. Na koncu sem se odlo?il, da ne potrebujem belega usnja in radarskega tempomata in zaaral temno sivega z enakim motorjem in revolution opremo.

To naj bi bila edina avtomobila v Sloveniji s tem motorjem-G165.

 

?estitke za nakup-jaz na svojega ?e ?akam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.