Mi bomo letos prvič probali, pa bom čez kakšno leto poročal.
Saj sam imam na svojem avtu premium letne in zimske, ker delam cca 20k km letno, od tega 90% po avtocesti.
Če pa nekdo dela 6-7k km letno, kot moja žena in to večino lokalne ali mestne vožnje, pa bi morale tudi premium celoletne gume dobro služiti.
Vsak pa naj se odloči sam, kaj mu najbolj odgovarja.
Od 2. septembra sem lastnik Multivana hibrida. Preteklo soboto sem ga prvič tankal od dneva nakupa. Pa smo bli vmes dvakrat na Gorenjskem (cca 100km v eno smer), večkrat v Ljubljani (30km v eno smer), ter ogromno lokalnih voženj. Sam pač lokalne so na elektriki. Ga pa redno polnim, počasi na navadni vtičnici. Nakup je bil posledica vsaj dvoletnega študiranja kako in kaj. Sem veliko pogovorov tudi imel z lastniki priklučnih hibridov. Sem bil kar malo šokiran, koliko jih ne polni. Dobro en je živel v bloku in je imel službenega, ga ni polnil praktično, oziroma redko. To je res čista neumnost potem, da ti vleče navaden motor dodatno težo okoli..
Jaz sem zaenkrat zadovoljen, na dolgih vožnjah (100km+) se ubistvu baterija uporablja zato da se avto premakne, pomaga pri pospeševanjih, bencin drži hitrost. S tem se izogne tistim najbolj potratnim območjem. Porabo sem imel tudi na daljših poteh, kjer je bilo 70% avtoceste, 5-6l/100km. Za "kombi" ki ima preko 2 toni, se mi to ne zdi švoh.
Ovce delujejo samo po principu naši/njihovi. "Volj je volk je!" "Že grem Janček." (prosto po risanki) s to razliko da se je v risanki Janček vpil da je Volk, v našem primeru pa politiki Jančku vpijejo o nevarnosti volka.
Sovražniki so življenjskega pomena da držiš čredo na kupu.
Polpretekla zgodovina Evrope je lep primer. Padec Berlinskega zidu je imel za milijone ljudi zelo pozitivne posledice. Za zahodne politike je bila izguba sovražnika katastrofa. Ker jih je večina voljenih, nekateri celo demokratično, so brez sovražnika dobesedno ostali na čistini. Zato so se potrudili za sranje ki ga sedaj imamo.
Jaz sem imel 1.6 CDTI BITURBO z 160 KM, prava mala raketa, pa še v rdeči barvi. 🚗 Končna hitrost cca. 225 km/h. Vedno na voljo veliko navora, moči.
Žal pa se vse lepo enkrat konča in pri cca. 50K km je "razpadel" motor. Brez diagnoze, 3K+ EUR za mehanike, eno leto vožnja po servisih, nič ugotovljeno, kupil preprodajlec za malo $$$. 🥲
CX30 se mi zdi v primerjavi z Astro bolj uglajena, tiha, boljši materiali. Je pa razlika v vožnji, pri dizlu se dogaja v spodnjem in srednjem območju vrtjajev, pri atmosfercu pa v zgornjem območju.
Bi še imel dizla dalje, ampak zaradi slabe izkušnje in predvsem zato ker delam malo km, sem se odločil za bencin. Kavni mlinčki (turbo) me niso zanimali, prav tako ne hibridi.
In tako je sedaj moja nova sopotnica CX30.
LP
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.