Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Kar jaz spremjam forume in teme glede tega nihce nic ne pise da bi bilo karkoli narobe glede mehike.

 

Je pa nekaj napak, ki pa si jih vecinoma odpravili.

 

Lahko gres brat, samo te opozarjam, da verjetno potem ne bos kupil .... oglasajo se samo tisti ki imajo pac problem in zato dobit obcutek da so sami problemi :)

 

WWW.CX30-FORUM.DE

CX-30 Forum - Die Community für alle Mazda CX-30 Fahrer

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nasploh če kupiš katerikoli nov model, je treba pričakovati da bo več vpoklicev, softwerskih prilagoditev, verzij in podobno..Tak je pač življenjski cikel izdelka oz v tem primeru avta. To se vzame v zakup, če hočeš bit in in šik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdin 150 KM motor je klasični bencinski, Hyundai ima vse Turbo motorje.

 

Kona je manjši avto

cx30-kona.png

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je mazdaman napisal:

Mazdin 150 KM motor je klasični bencinski, Hyundai ima vse Turbo motorje.

 

Kona je manjši avto

cx30-kona.png

Pa ta kona  je grd kot spaka. Mi  smo pa govorili, da ima mazda preveč črne plastike. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem no, Mazdo ne kopuješ kot generičen avto za od A do B. Hyundai kona mi pa ne deluje nič drugega kot običajen crossover. Ja vrjamem, da se pelje, pa vrjetn tudi hitro in ne vem kaj še. Tako, da ja, prioritete so pomembne. Če bi rad, da ti je avto všečn navzven in navznoter ter da se boš počutil v njem navdušujoče vsakokrat, ko se boš z njim peljal, je Mazda tvoj kandidat. Če si pa bolj praktičen človek ... pol bo pa vrjetno kona bolj pasala.

 

Kar se pa tiče motorjev, ki jih imaš v bobnu (G120, G150) to so pač zaenkrat najbolj preverjeni dvo literski atmosferski motorji Mazde.

 

Drgač pa, če že Hyundai, pol vsaj i30N :P

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je 50keda napisal:

Ne vem no, Mazdo ne kopuješ kot generičen avto za od A do B. Hyundai kona mi pa ne deluje nič drugega kot običajen crossover. Ja vrjamem, da se pelje, pa vrjetn tudi hitro in ne vem kaj še. Tako, da ja, prioritete so pomembne. Če bi rad, da ti je avto všečn navzven in navznoter ter da se boš počutil v njem navdušujoče vsakokrat, ko se boš z njim peljal, je Mazda tvoj kandidat. Če si pa bolj praktičen človek ... pol bo pa vrjetno kona bolj pasala.

 

Kar se pa tiče motorjev, ki jih imaš v bobnu (G120, G150) to so pač zaenkrat najbolj preverjeni dvo literski atmosferski motorji Mazde.

 

Drgač pa, če že Hyundai, pol vsaj i30N :P

Takole gre: če kupiš avto Hunday prideš od točke A do točke B, če kupiš Mazdo, prideš do točke G. 😏

  • Haha 8
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No, odločitev je padla, kupil bom mazdo cx 30. Nekako pa se ne morem odločiti glede barva. Favorit je rdeča, vendar sem po prebiranju tujih forumov zasledil, da se pojavljajo težave z luščenjem barve, ki naj bi bilo najbolj izrazito pri rdeči barvi. Ali so druge barve res bolj trpežne?  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mario3 napisal:

No, odločitev je padla, kupil bom mazdo cx 30. Nekako pa se ne morem odločiti glede barva. Favorit je rdeča, vendar sem po prebiranju tujih forumov zasledil, da se pojavljajo težave z luščenjem barve, ki naj bi bilo najbolj izrazito pri rdeči barvi. Ali so druge barve res bolj trpežne?  

Machine Grey kupi pa boš zadovoljen, jaz jo imam in je ok, vsaj zaenkrat. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak,da kupi rdečo.👍 Če hočeš, da bodo znanci pohvalili tvojo Mazdo in boš povsod, kakor se boš pripeljal opazen. Tudi ta nova rdeča je zelo lepa a je vseeno red soul lepša.Barva se ti ne bi smela luščiti znajo se pa pojaviti pikice od kamenčkov (kot pri vseh znamkah). To lahko sam popraviš z barvo. Glasujem za najlepšo barvo. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, rdeča je tako, da boš imel sive kamenčke v kolikor je pravočasno ne zavaruješ, moja je stara 11 mesecev pa sem že mel ene 3 sessione nanašanja korektorja. Js glasujem za novo polymetal modro. Se ji fajn poda pa kamenčki bojo manj videt:
753771.jpg

 

Najmanj bi se po mojem kamenčki vidli na na srebrni. Ker majo svetlo sivo barvo za temeljno ... al pa  je to že pleh xD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Alex napisal:

Itak,da kupi rdečo.👍 Če hočeš, da bodo znanci pohvalili tvojo Mazdo in boš povsod, kakor se boš pripeljal opazen. Tudi ta nova rdeča je zelo lepa a je vseeno red soul lepša.Barva se ti ne bi smela luščiti znajo se pa pojaviti pikice od kamenčkov (kot pri vseh znamkah). To lahko sam popraviš z barvo. Glasujem za najlepšo barvo. 😉

Hoj, pozabil si pa na sosede ki ti tak lep avto zavidajo, po domače-so ti ga fauš! sramezljiv

@SpEkTrkupi Grey ali modro, če hočeš biti pa eleganten pa ne vpadljiv in imeti avto z manj izrazitimi plastičnimi blatniki, razen če so ti všeč. Je pa res, da je ta rdeča super, samo ne paše na vsako Mazdo:bravo:

Ps;to zadnje je za@mario3!

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je 50keda napisal:

Ja, rdeča je tako, da boš imel sive kamenčke v kolikor je pravočasno ne zavaruješ, moja je stara 11 mesecev pa sem že mel ene 3 sessione nanašanja korektorja. Js glasujem za novo polymetal modro. Se ji fajn poda pa kamenčki bojo manj videt:
753771.jpg

 

Najmanj bi se po mojem kamenčki vidli na na srebrni. Ker majo svetlo sivo barvo za temeljno ... al pa  je to že pleh xD

Ja, plava je tudi lepa. Samo na žalost se tudi na njej poznajo pikice, ker je temeljna barva spodaj bela. V bistvu ti nanos barve odnese in se pokaže bela podlaga spodaj. Še najbolj je hvaležna bela kar se tega tiče, a kaj, ko bela barva, pa tudi črna - ni barva. Tehnično gledano je le senca. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta polymetal modra se mi tudi kr dopade. Kako pa se potem popravi te luknjice od kamenčkov? A lahko to narediš sam doma ali moraš do kakega mojstra in kakšni so kaj stroški?

Do sedaj namreč pri nobenem avtu nisem imel problemov s tem, tudi po desetih letih luknjic od kamenja skoraj nisem imel. Verjetno so bile včasih barve trpežnejše.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je 50keda napisal:

Ja, rdeča je tako, da boš imel sive kamenčke v kolikor je pravočasno ne zavaruješ, moja je stara 11 mesecev pa sem že mel ene 3 sessione nanašanja korektorja. Js glasujem za novo polymetal modro. Se ji fajn poda pa kamenčki bojo manj videt:
753771.jpg

 

Najmanj bi se po mojem kamenčki vidli na na srebrni. Ker majo svetlo sivo barvo za temeljno ... al pa  je to že pleh xD

Kako pa jo bi zaščitil, misliš na folijo? Koliko pa je bilo kaj teh luknjic v tem času, tako na približno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma več faktorjev je s temi kamenčki, kakšno maš varnostno, kje se furaš itd. Jst sm jih poflikal tam cca. 20 po celem avtu (pozimi je blo najslabše na pragovih pri prednjih kolesih in pa seveda tudi hauba). Sicer pa odvisno o kakih kamenčkih se pogovarjamo, jst sm fliku tut takšne, ki so bli vlki milimeter ali še manj. Mel se ma pa tut ene 5 kapitalnih (pol centimeterskega na robu haube, kot sem že omenu pragovi/blatniki pri sprednjih kolesih so tut velik pokasiral)

 

Ja, rešiš lahko delno sam doma, dobi se korektor na mazda servisu za 20 €. Ta korektor vsebuje dve mali "flaški" s penzlem (osnovno barvo + lak). In potem najprej naneseš osnovo, to zgladiš po 10 minutah, potem pa naneseš še lak. Katerega bi naj spoliral po 96 urah al tak nekak. Js ta zadnji korak poliranja izpustim, ker  nimam primerne opreme in računam na to, da se bo to delalo ob poliranju celotnega avta. Rezultat je tak, da od daleč ne vidiš nič, imaš zaščiteno, ko pa pogledaš od bliz, se pa pri meni vidijo "kapljice" (lak namreč ni spoliran tam in je tak kot bi ti ostala vodna kapljica). Seveda je pa spet odvisno kak velik "kamenček" je. Pri ful majhnih se mi posreči nardit tak, da se sploh ne vid.

 

Hja, zaščitit se pa da seveda na več načinov. Folija je definitvno eden, js sm zanjo žal prepozn (če greš v folijo je najboljš čim prej). Zdej na jesen bom rihtu tretma, pa bo majster povedal, kako bi zaščitla čez zimo, al vosek al keramiko ali celo kaj drugega.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj definitivno pomaga voskanje, še posebej heavy voski so v redu.Sicer pa, kaj se toliko sekirate okoli teh pikic. Malo barve z majhnim čopičem ali zobotrebcem in je rešeno. Uf, ste postali še bolj komplicir mojstri kot jaz. 🧐

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.