Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nekaj se dogaja

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

NEWSROOM.MAZDA.COM

Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Pa saj nekateri tu še spati ne bodo več mogli - da bo nova šestica kitajska in električna?! Uf, uf ...

 

Res je, bo treba presedlat na drugo avtomobilsko znamko, čeprav mi je oblika zelo všeč ... :) ... kot da smo nekaj takega imeli že 15 let nazaj ...

 

Mazda EZ-6 รถยนต์ไฟฟ้ามาแล้ว ใช้แพลตฟอร์มเดียวกับ Deepal L07 ลุ้นขายไทย ...

 

Mazda 6 2008 Familiar (2008, 2009, 2010) opiniones, especificaciones ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hmmm, bo le "preoblečen" Kitajc. Zmogljivosti? Povprečne za ta razred.

 

It’s likely the Deepal SL03’s electric powertrains will be offered in the EZ-6. It is available with 58.9 kWh and 66.8 kWh battery packs driving a rear electric motor in 215 hp (160 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) form as well as a 255 hp (190 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) option.

 

Bo pa lepa ...

Mazda-EZ-6-1536x864[1].webp

Napisano

Pisejo da naj bi imel range do 600km, kar bo verjetno pol nekje 400-500.

Manjkajo mi pa fizicni gumbi za klimo in podobne zadeve. NCAP bo od 2026 spremenil zahteve, in če ne bo gumbov v avtu za najbl osnvone funkcije, ne bo mogu dobit 5 zvezdic

 

Zmogljivosti pa ne vem, men so čist vredu, razen če bi ciljali tko kt tesla, na neke neumne pospeške, kvaliteta izdelave pa nična. Bolš normalna zmogljivost, pa avto narjen kt je treba

Napisano

Ja, 600 km po kitajskem "standardu" CLC. To res pomeni 350-400 km v praksi za malo ozr. večjo baterijo. 500 samo za ultra šparovne. 😃

Napisano (urejeno)

Kje so gumbi :(

 

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

pa sej pomojm bodo naredili tudi bencinsko/hibrid verzijo

 

Edit: vidim, da bo tudi hibrid verzija

 

vsekakor za pogledati, me pa moti da ni gumbov

Popravljeno od Hixxy
Napisano (urejeno)

Deepal sl03 ima po NEDC 515km dosega, glede na to, da je to NEDC, se kamot 20% odbije.

deepal s7 ki je pa vecji avto, ima pa z istim motorjem in isto veliko baterijo 410km dosega po WLTP

 

 

Gumbe rabi, drgač nj ne vozjo v evropo :D

Bi pa prcakvov da ce 6ica pride v evropo, da bo prvo hibrid ali pa plug-in prsu. Tale mislim da bo samo za kitajski trg.

Popravljeno od Matick
Napisano

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

  • Všeč 1
  • Haha 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 17 minutami je Slivka napisal:

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

Glede na to, da se avto ne vozi v režimu 24/7, to ni težava.

 

Ga pač polniš, ko spiš, saj ti ni treba stati zraven ročice. 😃

Napisano

Zadek me res moti, kot da bi se en zabil in je vdolbina :D 

 

bo treba videt v živo, pomojem 2026?

Napisano
pred 56 minutami je Hixxy napisal:

Spredaj res lepa, zadaj pa ne vem, zakaj čez celo tista črta

 

Tudi jaz ne prebavljam teh svetlečih črt čez celo širino avta. Mazda se je do zdaj temu uspešno upirala, žal gre vse v neko neokusno smer, z ekrani vred.

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

In prav nič ne bomo zamudili:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

Ne bi bil tako prepričan ... Mogoče pride kakšna s kitajskimi tablicami. 😃

Napisano
pred 22 minutami je Shrek napisal:

Mislim, da se bom vozil z oldtimerjem... 

Ti ne manjka veliko.... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja pa še to... Tale Taubi je men čist zjebal tradicijo in zdaj bom moral razmišljat kaj naj fotru kupim za RD. Ker ga ma konec januarja je vsakič dobil vinjeto za darilo in je bil problem rešen.   Pol pa pride en Taubi pa pa prav o ne ne ne , vinjeto podaljšujem za 4 mesece. A ne bi bila bolj logična razlaga, da bi vsem, ki podaljšajo vinjeto v roku enega leta zaračunali namesto 117€ le 77€. Tako bi vsi dobili popust brez izjem pa četudi bi moral kupiti vinjeto 10 dni pred začetkom, boš pač popust uveljavil takoj po koncu. Velja pa le v primeru, da imaš aktivno staro vinjeto v 2025.
    • Aha, pol drži moja prva trditev... Ok tud prav  
    • Tako gnoji kot so holobjaka  To vemo🤣
    • Iskrena hvala vsem za odgovore do sedaj. Glede čričkov verjamem, da zna biti moteče (sama imam čričke tudi v mojem Yarisu, ampak to rešujem tako, da dam radio bolj na glas 😁). Me bolj zanima ta težava z odklepanjem/zaklepanjem vrat. Na mojih avtih do sedaj sem imela klasično centralno zaklepanje in nikoli ni bilo nobenih problemov (gumb na ključi odkleni - avto se odklene in zakleni - avto se zaklene). Kolikor sem brala imajo novi avtomobili (tudi Mazda) nek sistem, da ko se približuješ avtu ali oddaljiš, da se to samodejno odklepa/zaklepa in posledično se dogaja, da zataji kot to opisuje gospod GregorV. Kaj se da ta funkcija izklopiti? Torej, da moraš stisnit na gumb na ključu, da se avto odklene/zaklene? Mene bi to delalo živčno, da ne vem, če se je avto zaklenil ali ne in pol greš nazaj do avta, ker želiš preveriti, če si zaklenil avto in se ti v bistvu odklene, ker si preblizu avta s svojim ključem. Obstaja možnost, da ključ nastaviš na klasično centralno zaklepanje?    In še eno vprašanje ... ti motorji 2.5 140hp imajo deaktivacijo cilindrov, včeraj zvečer sem brala, da so imele začetne Mazde CX30 letniki 2020 do 2022/23 težave z motorji zaradi pokanja tesnila glave motorja (o tem so pisali uporabniki večinoma na ameriškem trgu), nekaj tudi v Evropi. Zanima me, če je kdorkoli izmed vas imel kdaj s tem težave? Kolikor sem uspela razumeti se to ponavadi začne med 30 in 60 tisoč prevoženimi kilometri. Sama osebno bi želela imela mir glede takšnih okvar do najmanj 100 tisoč km. Je realno pričakovati, da bo temu res tako?  Kot sem že omenila, do sedaj sem vozila ˝trotl ziher˝ avtomobile in se ne želim nasankati. Čričke in občasne porodne težave glede motorčkov v ogledalih se da preživeti ... to, da ne veš ali se avto zaklene/odklene ali se noče zakleniti/odkleniti ali da ti lahko gre motor v maloro pa je že velik problem.    Iskrena hvala vsem za odgovore že vnaprej.    P.S. glede pospeškov in da ne morem pričakovati Formule 1 mi je jasno in me ne skrbi, sem do sedaj vozila vedno atmosferske bencinarje brez turbine in sem z njimi več kot zadovoljna.  @GoB za ljubosumje moje boljše polovice pa tudi ni težav, se bo namreč tudi ta polovica vozila s tem avtom in je obema všeč :D. 
    • Ko bo popušu volitve pa ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.