Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
46 minutes ago, Alex said:

To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri  6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉

Ni to bistvo, kar sem hotel dopovedat :D 

 

Relacija najmanj obremenjuje olje, to sem hotu povedat.

Napisano

Tu se povsem strinjam z NevLadotom. Tudi sam imam podoben režim vožnje, dobrih 30 km relacije 2x na dan, od tega vsaj 25 km avtoceste. V večini primerov avto vžgem 2x na dan. Na moj režim vožnje bom olje menjaval na 15k km. Če bi imel več krajših relacij, pa bi menjaval prej.

 

Vsak pa zase ve, kakšen režim vožnje ima in kdaj bo menjaval olje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 urama je jacques33 napisal:

Tu se povsem strinjam z NevLadotom. Tudi sam imam podoben režim vožnje, dobrih 30 km relacije 2x na dan, od tega vsaj 25 km avtoceste. V večini primerov avto vžgem 2x na dan. Na moj režim vožnje bom olje menjaval na 15k km. Če bi imel več krajših relacij, pa bi menjaval prej.

 

Vsak pa zase ve, kakšen režim vožnje ima in kdaj bo menjaval olje.

Res je. Vsak je svojega avta sreče kovač.🤗

Recimo moj mehanik mi je zadnjič pokazal olje, ki je bilo v Mercedesu celih 40Kkm. Saj avto ni zaribal. Koristilo pa tudi verjetno ni. 

 

 

Napisano

Olje menjano, jutre pošljem na analizo.

 

Ko dobim rezultate poročam :)

 

Sedaj sem dal noter Motul X-Clean EFE 5w30, bomo vidli :)

Napisano
pred 2 minutama je Hixxy napisal:

Olje menjano, jutre pošljem na analizo.

 

Ko dobim rezultate poročam :)

 

Sedaj sem dal noter Motul X-Clean EFE 5w30, bomo vidli :)

Tudi jaz sem se na koncu odločil za tega in ne Mobil. Veliko zaslug za to ima Aless. 

Tudi moj mehanik prisega na Motul in ga skoraj izključno uporablja. Pa tudi sam sem bil nekako bolj zadovoljen z Motul kot sedaj z Ravenolom. Tudi rezultati packe na papirju so bili boljši pri enakih kilometrih. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi jaz sem se na koncu odločil za tega in ne Mobil. Veliko zaslug za to ima Aless. 

Tudi moj mehanik prisega na Motul in ga skoraj izključno uporablja. Pa tudi sam sem bil nekako bolj zadovoljen z Motul kot sedaj z Ravenolom. Tudi rezultati packe na papirju so bili boljši pri enakih kilometrih. 

Dobra odločitev kot vedno....:prstgor:

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Primerjava olja pred in po servisu. 🙂

 

slika.thumb.png.84882c682a79746cf4daa4bc90c6932d.png

 

slika.thumb.png.4da307d3e1c1ae0095fa1fceb8da1d58.png

 

slika.thumb.png.e4698e040c728339fc6a6665dcf432f1.png

 

 

Dobra primerjava.👍 Se pa vidi da je 15kkm pravi čas oziroma zadnji čas za menjavo pri bencinarjih,če želiš najboljše svojemu motorčku.....:bravo: 

PS; pri dizlih pa 10kkm.....:aaaaa: :prstgor:

Napisano
On 12/25/2021 at 1:06 PM, Bini said:

Dobra primerjava.👍 Se pa vidi da je 15kkm pravi čas oziroma zadnji čas za menjavo pri bencinarjih,če želiš najboljše svojemu motorčku.....:bravo: 

PS; pri dizlih pa 10kkm.....:aaaaa: :prstgor:

Spet bom tečen :D Odvisno od režima vožnje, @Janez007 kokrat si bil v fasungi z M3?

 

Bom jaz prilimal pri meni stanje ko pride do servisa ker naredim res ogromno relacij in me fibec matra do koliko bom prišel. Po 3500km prevoženih imam po računalniku 80%.

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Spet bom tečen :D Odvisno od režima vožnje, @Janez007 kokrat si bil v fasungi z M3?

 

Bom jaz prilimal pri meni stanje ko pride do servisa ker naredim res ogromno relacij in me fibec matra do koliko bom prišel. Po 3500km prevoženih imam po računalniku 80%.

:prstgor:

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Na fasungi, ja ... kar velikokrat, čeprav je M6 veliko bolj pripravna zaradi velikega prtljažnika. 🙂 

 

Pri moji M3 so ti procenti zelo hitro padali lansko zimo, ko se je avto zaradi zaprtosti države peljal le nekajkrat na teden hladen kakšna 2 km v eno smer in nazaj. Od spomladi do sedaj, pa so bile večinoma relacije 30 km v eno smer in pred servisom je bilo stanje olja še na 10%.

 

Kolikor vem, se pri Mazdah bencinarjih ni kaj obremenjevati z oljem, tudi če ga menjaš šele na 20.000 km, razen ko ga malo več žre in ga je treba dotakati... 🙂

:bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Ekologija? Je olje Mazda Supra-X 0W-20 ekološko bolj/manj sporno in zakaj? Manjša poraba goriva, ali še kaj drugega??zmeden?

Ja v te motorje so včasih vlivali 5-30, potem so se pa očitno odločili, da gredo lahko počasi na 0-20, ker je to olje že tako dodelano, da je praktično enako po zmogljivostim tistemu prejšnjemu.

 

Drugače pa ja, 0-20, prej "zavre" se pravi se avto prej ogreje, lažje teče po motorju, manjša poraba goriva,...

Napisano
pred 18 minutami je scania napisal:

Pa niso tako slaba ta olja, točko vrelišča imajo kar podobno 5w30 oljem. Meni ta vzorec zgleda super.

Se strinjam ja, vzorec je super. Bolj sem bil začuden nad tem, da v poznan motor priporočajo novejše olje, če je pa s starim in boljšim funkcioniralo OK.

Napisano (urejeno)

@Janez007tvoj vzorec glede nečistoč zgleda čist ok, imaš pa nekaj goriva v olju. Pri teh kilometrih za bencinarja ni glih fajn, si delal dost kratkih voženj?

0w20 olje razredčeno z bencinom, idealna kombinacija za večjo obrabo materiala🥴

Primerjave vzorcev dizel vs bencin pa  ne moreš delat, ker sta po delovanju čist različna motorja. 

 

Glede 0w20 olja sem že enkrat obrazložil kaj je njihov namen in zakaj niso idealna izbira. 

Ta olja so razvita z razlogom ekologije, manjša poraba in manj posledično manj izpušnih plinov, glede same zaščite materiala motorja pa so slaba, vsa imajo znižano HTHS viskoznost in s tem slabše mazalne lastnosti, kar pod obremenitvijo pomeni večjo obrabo materiala. 

Pri takem olju z znižano HTHS viskoznostjo razredčeno z kake 2-3% bencina, še dodatno padejo viskoznosti in s tem mazalne sposobnosti olja. 

No pa evo še enkrat na hitrco razlaga

Toyota je pred leti naredila študijo okrog tega, spodnja slika je iz te študije in se vidi razlika v obrabi batnih obročkov med različno hths viskoznostjo. 

 

Fig 1. Wear of piston rings at a temperature of 90C and at an extreme temperature of 130C

At HTHS 2.6 viscosity, a “wear zone” is observed - the threshold below which a significant increase in wear begins, if HTHS is less than 2.6, then wear increases very much, if more than 2.6, then the wear line is almost at the same level. At 2.6, wear is slightly higher than at 3.5. The higher the engine speed, the more proportionally the wear of the piston rings increases

 

Tu je en dober video kjer je dobro razloženo zakaj se gre pri HTHS viskoznosti

 

HTHS130.gif.5a28adf53e4614268a973380c6e3b95e.gif

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
dne 6. 1. 2022 ob 22:57 je Aless napisal:

@Janez007tvoj vzorec glede nečistoč zgleda čist ok, imaš pa nekaj goriva v olju. Pri teh kilometrih za bencinarja ni glih fajn, si delal dost kratkih voženj?

0w20 olje razredčeno z bencinom, idealna kombinacija za večjo obrabo materiala🥴

Primerjave vzorcev dizel vs bencin pa ne moreš delat, ker sta po delovanju čist različna motorja.

 

👍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kaj pa to, ali je bolj škodljivo bencin v olju , al nafta v olju? Nafta ima načeloma boljše mazalne lastnosti kot bencin.

Napisano

Ah dej no, kje si pa to pobral. Avto bo crknil predno bo sploh karkoli lahko zaribalo pa še to je bolj kakšna visokotlačna pumpa. Pa še to težko v tako kratkem času. Če pa že, bi mogoče opilki s pumpe celo zamašili injektorje. In to je to... motor sigurn ne bo ribnil saj se gibljivi deli mototja mažejo z motornim oljem in ne gorivom.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.