Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 8 minutami je Hixxy napisal:

je to še akutalno?

če je, sem za :)

Lahko se nam še pridružiš. 👍

 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

Sam da ne bo veter zapihal, ko bo  potem "nekaj" švignilo mimo. 🤗

 

pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

To bo definitivno, ker smo zrihtali zeloooo dober količinski popust. Sam ne potem jokat, joj zakaj se jim nisem pridružil. 😉

pred 37 minutami je TiEn napisal:

Ja vsak bo dobu +4konje 😆

4 konje dobim že s tem, da ugasnem klimo. 🤗

 

 

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo pol skupna tema - Skupinski obisk Strajnarja - čiščenje DPF v peči 🤣🤣🤣

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

 

 

Napisano
pred 22 minutami je 50keda napisal:

Čuj @Alex tak iz firbca, vprašte ga, če zna kej iztržit iz 2.5 motorja ;) Al pa sam povejte, kdaj grete se pridružim na izletu, pa ga sam vprašam ;)

Ok, te kontaktiram ko bomo šli dol do njega. Nam boš delal družbo. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Husky1290 napisal:

Huh kaj bojo 3 rdečke letele v vrsti😆

Pardon, 4😁

A so res vse štiri rdeče? 🤔

 

 

Napisano

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Napisano
17 hours ago, Alex said:

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

Drugače lahko veliko, ali pa malo manj. odvisno od tega kok boste pretiravavl 🙂

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊

Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. :nevem: Zato se g165tke  ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬

Napisano

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

Napisano
pred 33 minutami je sportman333 napisal:

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre :) Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.

Napisano
22 hours ago, Alex said:

A so res vse štiri rdeče? 🤔

Jaz, ti, hixxy in še 50keda ki naj bi delal družbo😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.