Skoči na vsebino

Carplay, Android auto,... telefoniranje med vožnjo ...


jures

Priporočeno sporočilo

A carplay zdaj ze ima?

Ne... infotainment je enak, kot v prejsnjih modelih... moja sedanja sestica ima se stari i fotainment s TomTom navigacijo... kasnejsi FL sestice in tudi ostali, so dobili Mazda Connect... ki je se vedno tak...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne... infotainment je enak, kot v prejsnjih modelih... moja sedanja sestica ima se stari i fotainment s TomTom navigacijo... kasnejsi FL sestice in tudi ostali, so dobili Mazda Connect... ki je se vedno tak...

Sam to je pa zalostno.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam to je pa zalostno.....

Pri teh zadevah Mazda se nikoli ni blestela...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri teh zadevah Mazda se nikoli ni blestela...

To pa res. Jaz pa sem presenetil samega sebe da sem sel po nekaj letih nazaj na jabuka samo zaradi tega (android auto in mirrorlink sta piece of shit). Carolay pa spila fenomenalno - muzika, pogovori, podcasti, vsi internetni radiji predvsem pa moje teleconference preko circuita in skaypa

 

Z jailbeakeom imas pa se ngxplay app ki odpre vse za carplay (jutub, igo primo itd). Samo nimam tega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa res. Jaz pa sem presenetil samega sebe da sem sel po nekaj letih nazaj na jabuka samo zaradi tega (android auto in mirrorlink sta piece of shit). Carolay pa spila fenomenalno - muzika, pogovori, podcasti, vsi internetni radiji predvsem pa moje teleconference preko circuita in skaypa

Z jailbeakeom imas pa se ngxplay app ki odpre vse za carplay (jutub, igo primo itd). Samo nimam tega.

?? o ?em to govori?? Ni? ne ?tekam.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?? o ?em to govori?? Ni? ne ?tekam.

Carplay.....integriran system za telefon v avtu. Google it :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Carplay.....integriran system za telefon v avtu. Google it :)

A ni prepovedano telefoniranje v avtu?

Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.

Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.

Hvala bogu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni prepovedano telefoniranje v avtu?

Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.

Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.

Hvala bogu.

 

 

Pri Carplay in podobnih resitvah je telefon v bistvu del infotainmenta... in na vecjem zaslonu lahko upravljas z navigacijo, poslusal glasbo, sprejemas prometna porocila ... in seveda lahko tudi telefoniras prostorocno ... In to, kolikor vem, zaenkrat ni prepovedano ... tako kot ni prepovedano malicanje med voznjo, kajenje, sminkanje, pogovarjanje s sopotniki,... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni prepovedano telefoniranje v avtu?

Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.

Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.

Hvala bogu.

Ravno v tem je bistvo, telefon je v predalu na kablu. Ti pa mas upravljanje klicev, kontaktov in kljucnih zadev na ekranu. Smsov ne mores posati drugace kot preko glasovnega upravljanja (read incoming sms, reply with...)

 

Kar je seveda s slovenscino neuporabno, ker pa pri delu delam z anglo dela odlicno. Je pa kar nekaj smeha pri tem...ko pa kontaktom dodas nick kot je my wife, my mom, my first son.....ti klice brez napake (call my wife)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno v tem je bistvo, telefon je v predalu na kablu. Ti pa mas upravljanje klicev, kontaktov in kljucnih zadev na ekranu. Smsov ne mores posati drugace kot preko glasovnega upravljanja (read incoming sms, reply with...)

Kar je seveda s slovenscino neuporabno, ker pa pri delu delam z anglo dela odlicno. Je pa kar nekaj smeha pri tem...ko pa kontaktom dodas nick kot je my wife, my mom, my first son.....ti klice brez napake (call my wife)

In, ?e ima? ve? ?en pride do problema...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In, ?e ima? ve? ?en pride do problema...

Das pa ime my first wife, etc...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In, ?e ima? ve? ?en pride do problema...

Ni problema.....reces no.1 zena, my least favorite wife itd :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni prepovedano telefoniranje v avtu?

Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.

Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.

Hvala bogu.

 

?al bo to nujen ukrep, ker tole je ratal ?isto neobvljadljivo. Kljub temu, d aimam prostoro?no se tudi sam izogibam uporabi telefona. Klic ?e dvignem in takoj zaklju?im pogovor, sam pa ne kli?em ve? razen, ?e je nujno se ustavim in opravim klic. Tudi prostoro?na telefonijada je nevarna, sicer malo manj kot s telefonom na uhlju ampak vseeno, varnost mora biti prva.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al bo to nujen ukrep, ker tole je ratal ?isto neobvljadljivo. Kljub temu, d aimam prostoro?no se tudi sam izogibam uporabi telefona. Klic ?e dvignem in takoj zaklju?im pogovor, sam pa ne kli?em ve? razen, ?e je nujno se ustavim in opravim klic. Tudi prostoro?na telefonijada je nevarna, sicer malo manj kot s telefonom na uhlju ampak vseeno, varnost mora biti prva.

Dokler nimas telefona v roki se da povsem varno voziti in pogovarjati. Najbolje da potem kar prepovemo vse, muziko, zavijanje levo, zavijanje desno, soncne sencnike itd oz nehamo voziti, da bonres varno.

Pa ce kazni zvisajo za 100x ne bo nic pomagalo dokler policija ne bo izvajala nadzora na cesti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ne strinjam... poslu?anje glasbe (ostalega, kar si na?tel, sploh ne bom komentiral, ker nima smisla) ?e zdale? tako ne obremenjuje mo?ganov kot jih recimo pogovor. V pogovoru se mora? skoncentrirat na to kaj ti sogovornik govori in ?e sogovornik pri?akuje odgovor ga mora? ?e sproducirati in s tem dodatno obremeni? mo?gane, ki bi jim morala biti v tistem trenutku primarna funkcionalnost, da koordinirajo mi?ice in reakcije v vo?nji. Aktivno sodelovanje v pogovoru, sploh ?e mora? razmi?ljati kak?en odgovor bo? formuliral, je precej zapletena naloga za mo?gane.

 

Poleg tega pa je tukaj la?na prepri?anost, da je prostoro?no telefoniranje varno in marsikdo tudi tako vehementno to jemlje, da ?e ima pa prostoro?no se mu pa ne more zgoditi ni?. Tako se dogaja, da vozijo tako kot, ?e ne bi imeli pogovora, potem se pa spregledajo znaki, pa lu? na semaforju, pa avto v mrtvem kotu.

 

Jures vem, da se ne bo? strinjal z mano ampak naredi preizkus - pelji se po neki cesti in se aktivno pogovarjaj preko prostoro?ne - nato pa se ustavi in opi?i vse varnostno sporne dogodke oziroma dogodke, ki bi lahko povzro?ili te?ave v ?ssu trajanja tvojega pogovora. Recimo koliko kolesarjev si videl, pe?cev ob cesti??u, a se je kdo vklu?eval s stranske ulice in bi lahko nenadoma zapeljal predse, itd. Nato poglej celo tvojo pot ?e na kameri in da ne bo? presene?en, ko se ti bo zgodilo, da se dogodkov sploh ne spomni? pa so se ti zgodili mogo?e pol ure prej v ?ivo.

 

Jaz sem se osebno tako testiral in od takrat zelo z rezervo jemljem prednosti prostoro?nega telefoniranja, oziroma telefoniranje v avtu posku?am ukiniti ali pa spraviti na strogi minimum razen mogo?e za pogovore, kjer ni potrebno veliko razmi?ljati ali pa napenjati mo?gane.

 

Po neki mednarodni raziskavi je prostoro?no telefoniranje enako nevarno kot 0,1 promila alkohola v krvi oziroma cca 0,2 promila v izdihanem zraku. In ne ni tako hud problem dr?anja slu?alke na u?esu (?eprav ?e dodatno pove?uje nezbranost saj ti zasede eno roko), ampak obremenjevanje mo?ganov s pogovorom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss neki je statistika nekaj pa izkusnje na cesti, pa jaz pesce in kolesarje vidim, nastevam jih pa ne. 20 let je moje vozilo tudi pisarna. Ampak nikoli ne primem telefon v roko, ok mogoce na zacetku ko so bili zgolj osnovni parroti si moral vsaj zaceti klic, danes pa je s pravo opremo res vse prostorocno. Ce je verjetnost vsaj 1% bi moral imeti vsaj eno nesreco, oz podreti vsaj enega pesca kolesarja, pa nimam tok tok niti ene pri 40.000 km letno. Se marsikrat sem med pogovori reseval oz se izogibal situacijam. Clovek se lahko nauci marsicesa z izkusnjami, kill me se za tole ampak upam si recti da sem kot motorist tudi boljsi voznik v avtu saj moj vrat deluje kot branikec v fuzbalu ki lovi nasprotnika v ofsajd. Pa imam muziko in BT tudi v celadi....se ena potencialna nevarnost

 

P.S. Zdaj ko sem to napisal, se mi bo ziher kaj zgodilo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje :)

Moti? se, sopotnik je takrat s tabo v avtu in tudi spremlja promet ter v ve?ini pogovor utihne, ko pride do situacije, ki bi lahko bila varnostno problemati?na. Sogovornik na telefonu tega seveda ne vidi in se ne more prilagoditi situaciji voznika. In sovoznik ne pri?akuje odgovora, ?e vidi, da mora voznik reagirati in ga takrat navadno ne moti. Je pa res, da ?e vedno so najbolj varni tisti, ki vozijo sami oziroma, da debata s sopotniki ni intenzivna, kar navadno za telefonske pogovore ne moremo re?i saj je ?e vedno prepri?anje, da je treba takrat ?im ve? stvari povedat v ?im kraj?em ?asu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje :)

Ne pogovarjaj se z voznikom. Prosim pomikajte se proti izstopnim vratom :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss neki je statistika nekaj pa izkusnje na cesti, pa jaz pesce in kolesarje vidim, nastevam jih pa ne. 20 let je moje vozilo tudi pisarna. Ampak nikoli ne primem telefon v roko, ok mogoce na zacetku ko so bili zgolj osnovni parroti si moral vsaj zaceti klic, danes pa je s pravo opremo res vse prostorocno. Ce je verjetnost vsaj 1% bi moral imeti vsaj eno nesreco, oz podreti vsaj enega pesca kolesarja, pa nimam tok tok niti ene pri 40.000 km letno. Se marsikrat sem med pogovori reseval oz se izogibal situacijam. Clovek se lahko nauci marsicesa z izkusnjami, kill me se za tole ampak upam si recti da sem kot motorist tudi boljsi voznik v avtu saj moj vrat deluje kot branikec v fuzbalu ki lovi nasprotnika v ofsajd. Pa imam muziko in BT tudi v celadi....se ena potencialna nevarnost

 

P.S. Zdaj ko sem to napisal, se mi bo ziher kaj zgodilo :)

 

Ja upam, da si res nisi priklical jinx

 

Ne me narobe razumet, nisem direktno ciljal nate, ampak na povpre?je v populaciji in povpre?je pa? ni na strani telefoniranja, ne postoro?no in ?e manj klasi?no s slu?alko na u?esu. Ne more? pa zanikat, da 100% z mislimi pri vo?nji ni enako kot, da si vo?njo deli? s pogovorom po telefonu - jebat ga tudi ti nisi super?lovek.

 

Jaz sem pred kr nekaj leti prvi? ob?util na eni slu?beni poti. Sne?ilo je nekje na cesti med Cerknico in Blokami. Vozim razmeram primerno, cesto tudi dokaj dobro poznam. Potem pa klic na telefon in ne da bi se zavedel sem, kljub prostoro?ni, prestavil v nek tak napol "automatic mode". Enostavno je to pomenilo, da sem prepozno zmanj?al hitrost pred ovinkom in sem vozil bolj na pamet, kot ?e bi bila cesta kopna. Vse skupaj je bilo rahlo prepozno tako, da sem z bokom podrsal v nariti sneg na zunanjem delu ovinka. K sre?i ni bilo ?kode bi se pa lahko vse skupaj kon?alo veliko bolj slabo, ?e bi bil ovinek na desno in bi me zaneslo na nasprotno stran po mo?nosti v nasprotivoze?ega ali pa kaj drugega. 

 

Razmere na cesti so zahtevale mojo 100% zavzetost, ki pa sem jo zmanj?al s pogovorom in takrat mi je prvi? kapnilo, da ni problem v slu?alki, ?e jo dr?i? z roko ampak v odvra?anju pozornosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne mi me?at poslu?anja muzike z telefoniranjem... med poslu?anjem glasbe se sprosti? in ni nujno, da si skoncentriran na besedilo. Pa? poslu?a? in ?e vedno vse lahko opazi? okoli sebe. In jaz osebno bom to?no vedel, kje sem vozil in kaj se je dogajalo.

Zadnji? pa sem se prvi? po nesre?i javil na telefon med vo?njo in sem skoraj naredil pizdarijo. Res neodgovorno po?etje

in tega ne mislim ve? po?eti. Si kot drogi ran, ko poslu?a? tistega osebka na drugi strani ?ice.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole res ne spada ve? semle :) bi rekel.

Pa vseeno, meni osebno predstavlja veliko ve?je tveganje to, da nekaj brska? po radiu kot pa da se pogovarja?. Sem ?e samega sebe zalotil, in vem da ni OK, ko nekaj pogleda? na ekran med vo?njo. Med pogovorom pa sem popolnoma enako skoncentriran na vo?njo.
Kaj pa poslu?anje podcastov? Ali pa recimo pogovorna oddaja na radiu, ki ima kak?no zanimivo temo? Ali pa konec koncev navigacija, ki te nekam usmerja in vr?e? u? na enkrat namesto na cesto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole res ne spada ve? semle :) bi rekel.

Pa vseeno, meni osebno predstavlja veliko ve?je tveganje to, da nekaj brska? po radiu kot pa da se pogovarja?. Sem ?e samega sebe zalotil, in vem da ni OK, ko nekaj pogleda? na ekran med vo?njo. Med pogovorom pa sem popolnoma enako skoncentriran na vo?njo.

Kaj pa poslu?anje podcastov? Ali pa recimo pogovorna oddaja na radiu, ki ima kak?no zanimivo temo? Ali pa konec koncev navigacija, ki te nekam usmerja in vr?e? u? na enkrat namesto na cesto?

?e smo ?e pri temu je nevarno poslu?ati poro?ila..............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.