Skoči na vsebino

Vrtičkarji


Shrek

Priporočeno sporočilo

No...vrtičkarji.

Vrtna kosilnica. Kaj uporabljate in kaj priporočate. Sem pred nabavo vrtne kosilnice. Sedaj imam stigo že cca 15 let, pa je riknil pogon, vendar je še v rezervi. Kupil čip šit iz bau, pa je riknil pogon po petih letih. Sedaj napadam novo. Kaj kupiti? Nagibam se japoncu - Hondi. Kaj vi vozite po travi in kaj priporočate?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Shrek napisal:

No...vrtičkarji.

Vrtna kosilnica. Kaj uporabljate in kaj priporočate. Sem pred nabavo vrtne kosilnice. Sedaj imam stigo že cca 15 let, pa je riknil pogon, vendar je še v rezervi. Kupil čip šit iz bau, pa je riknil pogon po petih letih. Sedaj napadam novo. Kaj kupiti? Nagibam se japoncu - Hondi. Kaj vi vozite po travi in kaj priporočate?

Jaz imam zdaj 5.let Hondo HGR 466, super zadovoljen, dela bp, servis 1x leto 25eur in to je to....imam cca.300m2 ravne površine za kositi za kar je povsem ok (če imas za kositi vecjo povrsino, ki ni povsem ravna bi ti priporocal en model mocnjeso oz.odvisno kaj zelis)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imamo Alpino z Brigsovim motorjem že 5 let in dela brez problema. Imeli smo 2 leti Subaru, vse supe, samo težka,ko satan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam laksarco Iskra mejd in čajna. Dela dve leti BP. 2T olje uporabljam Stihl in gasa. Ko sva imela par let nazaj pa hišo v najem drugje, sem kosil pa z eno staro kripo z fiatovim motorjem. Delala ko singerca.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AL_KO kosilnica nam odlicno sluzi ze 5 let, kupljena v Merkurju za okrog 250eur, je pa varianta, ki ni samohodna, saj smo se dovolj pri moceh. Frend ima tudi Alko/holno ene 5 let vec, samohodno, ki je v osnovi ene 50eur drazja in tudi nikoli ni imel nobene tezave. Priporocam oz. priporocava kar oba2.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam hondo, šasija je McCulloh. Sem letos pošvasal en nosilec, ker se je odlomil( manjše skale) in zamenjal klino. Čakam, da trava zraste. Imam pa še nahrbto nitkarico Stiga in sem zelo zadovoljen. Prej sem mel navadno tudi Stiga pa je po enih 10h letih glava šla in sem zanjo dobil 35€ ter kupil novo. Za to sem dal slabih 300€ in zaenkrat dela odlično. Kupil pa sem še vidia klino za žaganje manjšega grmovja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal ti ne morem dat nasveta, ker imam verjetno starejšo kot si ti, no pa vseeno. Je neka Nizozemska z Brigsovim motorjem in dela že od 92ga leta dalje brez defekta. Servisa ne pozna, olje menjalno na 5 let, svečka še prva, filter tudi.U glavnem dela kot je treba pa še tu in tam kak kamen razbije..... :rispekt:svaka ji čast! 

Razmišljam pa o akomulatorski, ampak me zaboli glava, ko pomislim, da bo običajno pred košnjo baterija skoraj prazna..... :nevem:. Uspešen nakup ti želim.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od lani, nova Willager, z B&S agregatom. BP! In napram sosedovi Makiti, z identičnim agregatom, porabi precej manj. Ni mi jasno, kako to. Je pa moja samohodna. Olje menjam 2x v sezoni, za letos sem jo pa že poservisiral za začetek, novo olje, svečka in zračni filter. Stroška, z nakupom materiala, cca 20+€. Od tega je olja za 3x menjat in ročna črpalka za olje za večkratno uporabo :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Na vikednu je tata kupil tole in je majka kosit 😁
0013670_rider-kosilnica-husqvarna-r-216t

to še pivo lahko zraven (gor) piješ in združiš dobro s koristnim....imamo to na poligonu za kinološko društvo, to je amerika ja :)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Matr, sem se kar nasmehnil, ko ste predstavili te svoje kosilnice. Mi je zvenelo kot na terapiji za anonimne alkoholike. 🤗

"Pozdravljeni. Imam kosilnico.... Z njo kosim uspešno že od lanskega leta. Napram sosedovi, popije kak liter manj. Na to sem zelo ponosen. Razmišljam, da bi lahko prej nehal kositi, če bi imel močnejšo. Z njo imam približno 30€" stroškov na mesec. To mi povzroča glavobole...😅

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem nabavil enkral v Hoferju... Pa ni bohve kaj... Baterija zdrzi ene 15 minut... pa plasticni nohki se hitro obrabijo ali polomijo, ce ni ravno lepa travica... ;) 


https://www.hofer.si/sl/infostoritve/storitve/servisni-portal/detail/sis/si/8850674581505/

 

Kasneje sem potem nabavil Makito, ki uporablja hkrati dva akumulatorja... in ima tudi kovinski noz za tam, kjer je bolj goscava... S to komot pokosim ves breg naenkrat.. za kar ponavadi rabin ene tricetrt ure... pa bateriji se nista prazni... 

 

https://www.makita.si/product/dur369az.html


 

Res pa je, da je prva stala okoli 60 ali 70€, druga pa okoli 450€ z hitro polnilno postajo in dvema baterijama...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam tole https://shop.husqvarna.com/us/115il, samo to je samo za "krajšanje" ob robnikih in podobnih zadevah. Ni to nekaj za resno košnjo.

Osnovna baterija, ki je bila zraven, zdrži nekje 30 min...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi zaenkrat so naredili drago koso, ki zdrži (baterija) samo košnjo okoli robnikov? Ne bo šlo čez tole pr men. Žal. Bo treba še nekaj časa ropotat in smrdet:punk:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.