Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odklon od teme je reklamiranje samoobrambe z vle?no kljuko pred tistimi, ki je nimajo ali pa jo snemamo (ker tisti s stalno montirano kljuko so kao spretni, ostali pa ne).

 

?e bi za obrambo pred kljukarji namontiral en ?elezen profil ki bi iz sprednjega odbija?a ?trlel 2x toliko kot je povpre?na dol?ina kljuke, bi v o?eh vseh izpadel kot kreten, od mili?nikov bi pa pla?ilni nalog fasal ?eprav bi po?el samo to, kar po?no kljujarji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

namen imam kupit vle?no kljuko za mojo cx3 .

ko gledam pri slo prodajalcih mi jo  vsi ponujajo za zelo lepih 450 -500e ker zadeva gotovo ni iz zlata mi je cena ob?utno previsoka  :blink:  :blink:  :blink:

na ebay-ju jo najde? za kar sansko ceno

https://www.ebay.co.uk/itm/Vertical-Detach-Towbar-7pin-Bypass-Relay-for-Mazda-CX-3-2-4WD-2015-on-22008-H1/112432011507?fits=Car+Make%3AMazda%7CModel%3ACX-3&hash=item1a2d7858f3:m:mXaMAlKRjlQJLNpw5C8WyvA

zanima me kako je z monta?o v lastni re?iji in homologacijo v na?i zbirokratizirani dr?avi  ???

Napisano

Sicer se nisem poglabljal v opis, tako da sam prebrskaj in se pozanimaj. Pomemben je T?V certifikat. ?e ga ima, potem je homologacija ?e na pol narejena...

Napisano

Pa saj sem jaz to naredil in opisal v moji temi, glej ko sem imel mazdo5.

 

Tuv pa mora imeti (ce je za tvoj avto potem sigurno ima)

 

Moj strosek 120 kljuka

25 prevoz 40 homologo thats it

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Napisano

Kako pa je z kabli, al obstaja kak konektor na mazdi ali je potrebno posamezne ?i?ke spojiti na zadnje lu?i?

Pri original ti menda ?e odklopi zadnje senzorje, da ne piskajo, ko je prikolica zapeta.

 

lp

Zraven mora priti 'box' ki ka priklopi? na ?i?ke, box skrbi za za??ito in druge stvari - ni vse direktno, obenem piska ?e je kaj narobe (stik, pregorela ?arnica na prikolici itd...) aftermarket pa ne more? vezati s parkingi, razen ?e ima avto posebej funkcijo za 'kljuko' kjer izklopi srednje dva oz vse (vo?nja samo s kljuko ali pa z prikolico). Seat je to imel preko VCSDja, ne preko avto menija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj potem je skoraj bolje, da se vzame originalna kljuka...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/nova-mazda-cx-3/2015-02/transport/DD2FV3920A/

 

Sicer pri CX-3 nic ne pise glede tega, da se senzorji potem drugace obnasajo... pri CX-5 recimo pise... da je potrebno dokupit se ustrezen kabelski snop... in skupja pride potem okoli 450? ... plus montaza...

 

https://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda-cx-5/2012-04/transport/KD45V3920B/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to pomeni, da ima ustrezno homologacijo: the towbar is approved respecting the European Legislation 94/20/CE ?

 

V kompletu po?ljejo tudi: Test certificate

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

najprej se opravi?ujem, ker odpiram temo, staro ?e ve? kot ?tiri leta - lahko odprem novo.

 

Na 6ki 2014 GJ se odlo?am za monta?o kljuke. Ogrevam se za Brink nevidno, pri monta?erju, ki je omenjen zgoraj (pod ?marno goro). Je sicer dra?ji,

mi je pa bli?je na poti.

 

Zmotilo pa me je to, da monta?a ni bila ravno optimalna (opraskan odbija?). Ima ?e kdo podobne izku?nje ?

Poleg tega imam ?e generalni pomislek glede monta?e elektrike, ?e najmanj si ?elim kak?ne novoletne jelke na armaturki.

 

Zanimal sem se tudi v Trzinu in v Kr?kem, oba sta opciji.

 

Vesel bi bil kak?nega dodatnega mnenja.

 

Lep pozdrav in Sre?no 2020!

Napisano

Jaz sem letos to montiral v avtocentru Tit, Trebnje. Vse OK. Imam pa Bosal nevidno.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pravilno. 6ica ima enako. Mislim da je to omejitev avtomobila, posledi?no tudi kljuke.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?e tole bi povpra?al - pa naj ne izpade ravno prvo?olsko vpra?anje :) - vijake droga je potrebno preveriti po cca 1000 km in jih po potrebi zategniti. Ugibam, da to velja po prvih 1000 km vleke.. ali vo?nje generalno ?

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.

  • Jest je spremenil naslov v vlečna kljuka cx 3
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Lp...na Mazdo CX3 bi rad montiral kljuko za nosilec koles montirat ..kje bi se to splačalo nabaviti in montirat 

Gledam .. Herenc d. o. o..

Tu na obali ...ne najdem 

Hvala in zoom zoom 

 

Sem mislil Herenc d.o.o mojstra 

Napisano

Verjetno si mislil Hernec d.o.o. iz Pirnič pri Medvodah?

 

Tale se vsaj 30 let ukvarja z vlečnimi kljukami in ima zato verjetno kar dosti izkušenj. Jaz sem že v 90-ih poslovno z njim sodeloval, ko sem imel svojo firmo in je bil že takrat kar zaupanja vreden in je dobro naredil.

 

Sem imal pa zadnjič kljuko namontirano leta 1992 na Wartburgu, tako da ti bo še kdo drug dal kak bolj uporaben nasvet.

33112_1.png

Napisano

Boss..ja njega sem mislil 👍😁..hvala za inf ..na uradnem Mazda servisu...je cena full...noro 😉😉😉lp

Napisano

Jaz sem tule kupil in montiral že 2 kljuki. Zadovoljen. Vzel sem odstranljivo z 2 vijaki.

eurokljuke.si

Je pa v Krškem, če ti ni predaleč.

 

 

Napisano

Ja precej razlike ..zdaj ima Herenc popust lp

Napisano

Kaksna pa je cena pri Hernecu? Ker na spletni strani ne najdem cene ... Pri Mazdi je cena kompleta z vgradnjo dobrih 600€ ... Komplet vkljucuje snemljivo kljuko in kabelski snop, ki poskrbi, da vsi sneozrji tudi delujejo se naprej oz. da sistem javi, kaj je izklopljeno ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 23 minutami je Gelipter napisal:

Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije  pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material :danzoman:

Je za premislit😁😉😉

Kaj misliš pa vleči okoli? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.