Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma krača, da te kap. Sej zgleda uredu. Sam za kam je to namenjeno? Za mesto prevelika za hrib pretežka??

Napisano
pred 51 minutami je Deeyan napisal:

Js pa spreminjam mnenje, v zivo sploh ni tak slaba 😊

 

IMG_20220925_092743.jpg

IMG_20220925_092844.jpg

Meni tudi ne, sploh ta rdeča, čeprav sem bolj za temne barve (črna, temno siva…) 😊

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano

Saj ni tako grozno velika... s svojimi 4.745 mm je celo krajsa od sestice (karavan: 4.800 mm, sedan: 4.865mm ... je pa 5 cm sirsa (CX-60: 1.890mm, Mazda6 karavan in sedan: 1.840mm)... pa visja je... kar je nekako ligicno, ker je SUV (CX-60: 1.685, Mazda6 karavan: 1.480mm, Mazda6 sedan: 1.450mm) ... 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

 

 

 

Tudi ce primerjam recimo s CX-5 je sicer vecja... samo spet ne toliko ...

Dimensions__Mazda_CX-5_2017-present_vs__Mazda_CX-60_2022-present.jpg

 

image.jpeg

 

Dimensions__Mazda_CX-5_2017-present_vs__Mazda_CX-60_2022-present.jpg

 

  • Všeč 4
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 minutami je NevLado napisal:

 

 

Jaz čakam test iz prve roke, sumim, da ga zna kak @Jest nabavit 😛 

 Morda pa res 😛 

 

 

Napisano

Glede testa iz prve roke, lahko kaj vec napisem jutri… Je pa vsekakor v igri za naslednji avto… Sicer bi mi zadostovala velikost sedanje CX-5, ampak tako grozne razlike v velikost tudi ni… Mogoce izgled, ker ima res dolgo havbo… pa dokaj visoko postavljeno… Skoda pa, ker zaenkrat ni niti napovedane hibridne CX-5… Sicer sem zadnjic nekje bral, da ima Mazda po dologorocnih nacrtih namen do leta 2030 vse svoje modele elektrificirati… in bodo samo se hibridni modeli… do leta 2050 pa celo samo se EV… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem jo že vozil. Moram reči da je vožnja RES VRHUNSKA, občutek v kabini je super, avto potegne ko najbolj izkušena kur..., skratka avto je noro dober. Imam pa manjšo dilemo, števec km je pri elektriki šel ekstremno hitro navzdol, nisem pa čisto prepričan kako velik je bencin tank. Zakaj, zato ker sem natankal za 25€ in mi je pri bencinu kazalo, da je tank na pol poln (preden sem ga šel natankat je pisalo da imam doseg še 90km). Nikjer sicer nisem zasledil kakšen je skupni domet (bencin + elektrika), ampak sumim da le ta ni ravno velik. Aja, pa še ena dilema se pojavi, CENA... Me malo zanima koliko cenejši bosta bencin in dizel varianta glede na hibrid (špekulacije so da med cca 6-8 jurjev), ampak to bomo izvedeli šele naslednje leto (2023).

Napisano
pred 2 minutama je astor napisal:

Jaz sem jo že vozil. Moram reči da je vožnja RES VRHUNSKA, občutek v kabini je super, avto potegne ko najbolj izkušena kur..., skratka avto je noro dober. Imam pa manjšo dilemo, števec km je pri elektriki šel ekstremno hitro navzdol, nisem pa čisto prepričan kako velik je bencin tank. Zakaj, zato ker sem natankal za 25€ in mi je pri bencinu kazalo, da je tank na pol poln (preden sem ga šel natankat je pisalo da imam doseg še 90km). Nikjer sicer nisem zasledil kakšen je skupni domet (bencin + elektrika), ampak sumim da le ta ni ravno velik. Aja, pa še ena dilema se pojavi, CENA... Me malo zanima koliko cenejši bosta bencin in dizel varianta glede na hibrid (špekulacije so da med cca 6-8 jurjev), ampak to bomo izvedeli šele naslednje leto (2023).

 

Rezervoar pri PHEV je velik menda 50 litrov ... Doseg na elektriko je po WLTP 63 km ... Pri raznih testih je doseg 530 km na fosilno gorivo in 54 km elektricno ... Torej nekako podobno kot je sedaj pri CX-5 G194 ... Je pa tako, da tudi, ko ne mores vklopit vklopiti EV nacina (torej samo ne elektriko) je baterija se vedno v pomoc pri speljevanju in pospesevanju ... 

 

Dizel varianta (D200 in D254) je ze v zadnjem ceniku izdanem 1.9.2022 >> 20220901 - Mazda cenik.pdf in cene se zacnejo pri 48.490€, PHEV pa pri 54.290€ ... torej skoraj 6.000€ cenejsi je dizel od PHEV pri vstopnem modelu (Prime Line) ... Pri najdrazjem (Takumi z vsemi dodatnimi paketi) pa stane D200 dizel 61.290€, D254 dizel 64.890€, PHEV pa 67.340€ ... 

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V tem videu (v nemscini) so delali test porabe s popolnoma prazno baterijo... Torej vec ali manj samo z bencinskim motorjem in je bila poraba na koncu 7.53 l/100 km ... po racunalniku pa 7.7 l/100 km ... 

 

 

Delali so tudi test s polno baterijo ... in na 100 km je bila poraba 2,92 l in 6.537 kWh elektrike ... 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

Saj ni tako grozno velika... s svojimi 4.745 mm je celo krajsa od sestice (karavan: 4.800 mm, sedan: 4.865mm ... je pa 5 cm sirsa (CX-60: 1.890mm, Mazda6 karavan in sedan: 1.840mm)... pa visja je... kar je nekako ligicno, ker je SUV (CX-60: 1.685, Mazda6 karavan: 1.480mm, Mazda6 sedan: 1.450mm) ... 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

 

 

 

Tudi ce primerjam recimo s CX-5 je sicer vecja... samo spet ne toliko ...

Dimensions__Mazda_CX-5_2017-present_vs__Mazda_CX-60_2022-present.jpg

 

image.jpeg

 

Dimensions__Mazda_CX-5_2017-present_vs__Mazda_CX-60_2022-present.jpg

 

Vse je res. Kaj pa teža?

Napisano

Boljš, da ne o teži, ker ma cca 600kg več kot šestka. Bomo videli kolk mase bo imel dizel. Bencinarja oa verjetno pri nas sploh ne bo.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Gregster napisal:

Vse je res. Kaj pa teža?

 

Teza je pa taka, ko vsi primerljivi PHEV ... dobri 2 toni ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tole s porabami je ratalo fejst zavajujoče. Večino ima folk občutek, kot, da je elektrika pa zastonj. Verjetno bo treba spremenit merilo in sicer iz litrov/100km bi morali iti €/100km.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Boljš, da ne o teži, ker ma cca 600kg več kot šestka. Bomo videli kolk mase bo imel dizel. Bencinarja oa verjetno pri nas sploh ne bo.

 

Teza dizla bo nekaj manjsa kot PHEV... ker nima tavelike baterije ... D200 naj bi bila teza okoli 1.900 kg, D254 pa slabi dve toni ... 

image.jpeg

 

 

6 valjni bancinar pride menda 2023 ... 

 

 

 

 

pred 3 minutami je Boss napisal:

Tole s porabami je ratalo fejst zavajujoče. Večino ima folk občutek, kot, da je elektrika pa zastonj. Verjetno bo treba spremenit merilo in sicer iz litrov/100km bi morali iti €/100km.

 

 

Tisti video moras ce pogledat, ker vse razlozi... pa seveda razumet moras nemsko ... :P ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo pa sem si pogledal vseh 50 minut... model čist preveč naklada. 😜

 

Bistvo pa je to, da dejansko je to trenutno najboljša izbira pogona. Nisi obremenjen s porabo elektrike pa ali boš dosegel cilj oziroma a li bo polnilnica prosta, istočasno pa se da vozit zelo ekonomično. Kakor koli pogledam je tole izbira za naslednjih 15 let pol pa upam, da se bo tehnologija baterij in pa predvsem mreža polnilnic in el. infrastruktura tolk izboljšala, da se bo dalo čist na elektriko prešaltat.

33112_1.png

Napisano

Zelo malo jih bo pri nas,dosti manj kort cx5tk,ki je imela ugodno ceno in je še danes super avtek👍

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Zelo malo jih bo pri nas,dosti manj kort cx5tk,ki je imela ugodno ceno in je še danes super avtek👍

Po moje bo to eksot na naših cestah. 

Boš srečal kako na cesti in takoj pogledal na srečko, če nisi mogoče kaj zadel. 😊

 

 

Napisano
16 hours ago, Boss said:

Evo pa sem si pogledal vseh 50 minut... model čist preveč naklada. 😜

 

Bistvo pa je to, da dejansko je to trenutno najboljša izbira pogona. Nisi obremenjen s porabo elektrike pa ali boš dosegel cilj oziroma a li bo polnilnica prosta, istočasno pa se da vozit zelo ekonomično. Kakor koli pogledam je tole izbira za naslednjih 15 let pol pa upam, da se bo tehnologija baterij in pa predvsem mreža polnilnic in el. infrastruktura tolk izboljšala, da se bo dalo čist na elektriko prešaltat.

Meni bi bilo še boljše kot ima toyota - pač da ni priključni hybrid. To skoz vštekavat in izštekavat in istkat vtičnico ipd ... naj motor nafila baterijo in je mir :)

Napisano

Sej lahko uporabljaš kot navaden hibrid. Mislim, da imaš nastavitve, da se vedno uporablja v kombinaciji z ICE motorjem in ti pomaga dejansko zgolj pri pospeševanjih ter se fila kolikor se pač lahko po klancih navzdol in zaviranjih.

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Po moje bo to eksot na naših cestah. 

Boš srečal kako na cesti in takoj pogledal na srečko, če nisi mogoče kaj zadel. 😊

Ne bo take panike.

Ko bodo par let stare, bodo prišle iz uvoza, kot še vedno do sedaj ...

 

Sploh pa so naše cene 20 % višje od nemških - kje je tu logika, razlike v DDV je le 3 %.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ne bo take panike.

Ko bodo par let stare, bodo prišle iz uvoza, kot še vedno do sedaj ...

 

Sploh pa so naše cene 20 % višje od nemških - kje je tu logika, razlike v DDV je le 3 %.

Se pravi, da bodo čez tri, štiri leta, stale med  30 in 40 tisoč? Koliko stane nova baterija, ki zdrži kakih 8 let, če imaš srečo? 

 

 

Napisano

Baterija ima 8 let garancije…

 

 


 

Nekaj utrinkov z Mazdo CX-60

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Eno je 'družba za eno noč' nekaj čisto drugega je pa 'dolgoletni zakonski par'.

 

Pri avtu ni bistvene razlike...

 

Nekaj uric fijakanja te bo navdušilo pa četudi bi se vozil z Mahindro. Nekaj čisto drugega pa je pet, deset, petnajst letno lastništvo...

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Baterija ima 8 let garancije…

 

 


 

Nekaj utrinkov z Mazdo CX-60

 

 

Daj, povej kaj več!

 

Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?

 

Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.

 

Kakšna je kaj poraba in pospeški?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.