Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
SIOL.NET

Težko je ostati hladen ob CX-60, saj je Mazda spet prav posrečeno nadgradila svoj oblikovni jezik...

Res so se potrudili pri Mazdi in po temle članku je res prava makina in vredna teh 50k€ a kaj ko je za nas navadne smrtnike bolj kot ne nedosegljiva..... 🥴😉👍

 

Napisano (urejeno)

@NevLadoKako lahko rečeš da je ekstra velik, če je par objav višje prikazano da je isti približno kot m6?

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

@NevLadoKako lahko rečeš da je ekstra velik, če je par objav višje prikazano da je isti približno kot m6?

Gre se za občutek - meni je bila recimo vožnja s CX-5 povsem drugačna kot s 6ko, drugačna pozicija sedenja je naredila svoje. Imel sem občutek, da vozim res velik avto in manevriranje po parkingih mi ni dalo dobrih občutkov, ko da bi skos gledal, kje bom nekaj zapel.

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Gre se za občutek - meni je bila recimo vožnja s CX-5 povsem drugačna kot s 6ko, drugačna pozicija sedenja je naredila svoje. Imel sem občutek, da vozim res velik avto in manevriranje po parkingih mi ni dalo dobrih občutkov, ko da bi skos gledal, kje bom nekaj zapel.

Se popolnoma strinjam...pri CX-5 v primerjavi z C-Maxom (pa ni takšna ogromna razlika v končnih merah) je čist drugače pri parkiranju...res pride prav 360-stopinjska kamera😀👍...in porajtam,da se počasi vedno več upam,k šele dobivam občutek za velikost avtomobila.

Res pa je,k tako "visoko stoji",da je čist drugačna vožnja po neravninah,kuceljnih,razdrapanih cestah ipd...kot "tank"💪....samo GAAAAAAS😆

Moram pa kot "novinec" med "wandler-avtomatiki" izraziti veliko navdušenost nad prenosnikom (torque conwerter)...lih pri parkiranju,lezenju v zastojih,lezenju v breg v zabasani avtohiši ipd. je pravo veselje🥰...in za po vrh še gotovost o dejstvu,da ne matraš motor,ne uničuješ sklopke,semeringe,polosi,zglobe itd...le prenosnik se malce greje-to je to🧐👍...."blaženost"😁

 

L.P.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

... ... ... ... os gledal, kje bom nekaj zapel.

 

Ti kar poj, ne se sekirat.

Kdor poje, slabo ne misli.

Kdor pa v teh časih poje, pa sploh ne misli...

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
SIOL.NET

Težko je ostati hladen ob CX-60, saj je Mazda spet prav posrečeno nadgradila svoj oblikovni jezik...

Res so se potrudili pri Mazdi in po temle članku je res prava makina in vredna teh 50k€ a kaj ko je za nas navadne smrtnike bolj kot ne nedosegljiva..... 🥴😉👍

 

za 20 letos oz. 70 naslednje leto :) 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Daj, povej kaj več!

 

Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?

 

Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.

 

Kakšna je kaj poraba in pospeški?

 

Jaz ga primerjam s sedanjo CX-5 ... in ja... je vecja... ampak pri voznji in manvriranju precej pomaga 360 kamera ... Pri sami voznji pa itak ni neke velike razlike... Edino pogled naprej da takoj vedeti, da je havba pri CX-60 precej daljsa kot pri CX-5 ... 

 

S CX-60 sem prevozil cca. 400 km ... in za nek prvi vtis je OK... za kaj vec bi jo pa moral imeti malo dlje... Enkrat samkrat se mi je zgodilo, da sem precej obcutil, ko se je elektro motorju pridruzil bencinski agregat... in je kar cuknilo... Drugace pa vecinoma nisem niti vedel, kdaj laufa samo elektromotor in kdaj kombinirano ... Sem moral vklopit na ekranu prikaz toka energije ... AMpak to le pri mestnih hitrostih in pri enakomerni voznji na AC... cim pa ga malo pozenes, pa bencinski motor prijetno zarohni ...

 

In ko pravis, da te moti to, ko izklopi 2 cilindra... Mozno je, da se to bolj cuti pri slabotnesjih motorjih... Jaz tega na svoji CX-5 G194 ne zaznam... oz. ni tako cutiti, da bi bilo motece ... prikaza pa se ni na zaslonu, tako kot recimo pri novejsi trojki ali CX-30 ...

 

Pospeski so odlicni... je pa motor takrat kar glasen ... Povpercno porabo v teh cca. 400 km pa sem imel 5.5 l/100 km... s tem, da sem startal s polno baterijo... ki sem jo izpraznil v prvih dobrih 60 km ... potem pa je bila samo se v pomoc pri speljevanju in pospesevanju... EV nacina pa se ni dalo vec aktivirat... Tako, da sem vecino poti vozil s prazno baterijo... oz. le s toliko, kolikor je rekuperira. Stopnjo rekuperacije sem imel nastavljeno na najvisjo ... tako da ko spustis poedal za plin, se kar cuti upor in hitrost pada... torej ni "jadranja" ... yse pa kar nekaj energije rekuperira na tak nacin ... Tudi pri zaviranju s stopalko ne zavira samo s zavorami ampak obenmem tudi rekuperira energijo ...

 

Se nekaj fotk ...

 

2022.09.20 17.13.18.jpg

2022.09.20 17.12.01.jpg

2022.09.20 17.10.26.jpg

2022.09.20 17.10.23.jpg

2022.09.20 17.09.55.jpg

2022.09.20 17.09.40.jpg

2022.09.20 17.09.29.jpg

2022.09.20 17.09.21.jpg

2022.09.20 17.09.14.jpg

2022.09.20 17.08.46.jpg

2022.09.20 14.15.38.jpg

2022.09.20 14.15.22.jpg

2022.09.20 12.45.12.jpg

2022.09.20 12.45.08.jpg

2022.09.20 12.42.15.jpg

2022.09.20 12.41.53.jpg

2022.09.20 11.32.34.jpg

2022.09.20 10.23.57.jpg

2022.09.20 10.23.52.jpg

2022.09.20 17.13.51.jpg

2022.09.20 17.17.00.jpg

2022.09.20 17.17.02.jpg

2022.09.20 17.17.05.jpg

2022.09.20 17.17.12.jpg

2022.09.20 17.19.12.jpg

2022.09.20 17.19.27.jpg

2022.09.20 17.20.17.jpg

2022.09.20 17.20.23.jpg

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa se slike...

2022.09.20 18.46.17.jpg

2022.09.21 06.44.11.jpg

2022.09.21 06.44.32.jpg

2022.09.21 06.44.33.jpg

2022.09.21 06.44.35.jpg

2022.09.21 06.44.40.jpg

2022.09.21 06.45.09.jpg

2022.09.21 06.45.11.jpg

2022.09.21 06.45.13.jpg

2022.09.21 06.45.19.jpg

2022.09.21 06.45.26.jpg

2022.09.21 06.46.07.jpg

2022.09.21 06.49.44.jpg

2022.09.21 06.49.59.jpg

2022.09.21 06.50.04.jpg

2022.09.21 06.50.27.jpg

2022.09.21 06.50.39.jpg

2022.09.21 08.14.00.jpg

2022.09.21 08.14.10.jpg

2022.09.21 08.14.21.jpg

2022.09.21 08.28.14.jpg

2022.09.21 08.28.20.jpg

2022.09.21 08.28.25.jpg

2022.09.21 08.29.00.jpg

2022.09.21 08.29.08.jpg

2022.09.21 08.29.11.jpg

2022.09.21 08.29.18.jpg

2022.09.21 08.29.29.jpg

2022.09.21 08.29.43.jpg

2022.09.21 08.29.49.jpg

2022.09.21 08.30.07.jpg

2022.09.21 08.41.18.jpg

2022.09.21 08.41.20.jpg

2022.09.21 08.41.28.jpg

2022.09.21 08.41.31.jpg

2022.09.21 08.41.40.jpg

2022.09.21 08.41.44.jpg

2022.09.21 08.42.02.jpg

2022.09.21 08.42.07.jpg

2022.09.21 08.42.10.jpg

2022.09.21 12.56.13.jpg

2022.09.21 12.58.27.jpg

2022.09.21 13.12.53.jpg

2022.09.21 13.13.02.jpg

2022.09.21 13.13.04.jpg

2022.09.21 13.13.16.jpg

2022.09.21 13.13.18.jpg

2022.09.21 13.28.56.jpg

2022.09.21 13.29.01.jpg

2022.09.21 13.29.23.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Od zadaj bočno me spominja na AR stelvio. Se pa vidi, da je ornk krava tole.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

A se je to nekdo preganjal po Goriški regiji (Cerje) brez prijave lokalnim oblastem?

 

 

Ni bilo cajta se za to birokracijo :) ... Sva se svercala... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ta nova Mazda cx60  je ok..Velika prostorna motor in ostalo super..se navadiš..samo tle bo problemček v €€€€😉😉

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Od zadaj bočno me spominja na AR stelvio. Se pa vidi, da je ornk krava tole.

 

Eno tudi pravijo, da je podobna Volvotu ...

 

Vsekakor pa je v zivo lepsa za pogledat, kot na fokah... Izgleda ni ravno najbolj fotogenicna :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Ah, Thomas, sem pa mislil, da boš danes dal za en krog. 😃


Nimajo… se ta en dan sem komaj dobil…

 

Kje pa sploh si… te nisem se opazil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 57 minutami je FuManchu napisal:

Od zadaj bočno me spominja na AR stelvio. Se pa vidi, da je ornk krava tole.

Mene tudi. Zadnji del je res posrečen. Najbolj ne uspel je spred ji del. Kam so gledali ko so to narisali?

Pa bil lahko to top avto. In bela brez črnih obrob blatnikov izpade precej čudno. 🤔

 

 

Napisano

@Jest; torej je to priključni hibrid in ne klasični bencin-hybrid, se ga mora / da polniti tudi na el.priključku? (sem mislil za je t.i standarni phev benz-hybrid)?

 

Napisano

Saj PHEV je prikljiucni hibrid… Torej, da ga lahko polnis preko polnilnice… Sicer deluje tudi kot navaden hibrid in se polni z rekuperacijo in ima celo ti. “charge mode”, kjer med voznjo ves cas polni baterijo… vendar pa to ni najbolj ekonomicno, ker je takrat poraba menda kar precej visoka… 
 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Screenshot_20220928-195728.jpgEvola, za kupce cx 60 že obstaja body kit. 😊

Screenshot_20220928-194923.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 47 minutami je TiEn napisal:

Temu pa ne morš rečt body kit.

Bolj ricer's kit🤣

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.