Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

Zal,niso zabalezeni v tem delu DSK, ki je na voljo nam smrtnikom… Je pa menda zabelezeno v sistemu, ce je za dolocen VIN bil narejen vpoklic ali je se “pending”… Ampak to menda vidijo samo na servisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če koga zanima kaj v zvezi CX 60, priporočam YT kanal tega prodajalca, ki se res potrudi in naredi izjemno kvalitetne teste v realnih situacijah.

 

Glede porabe PHEV verzije je naredil 2 testa, oba pri okoli 25 stopinjah in vključeno klimo, skupaj s spotnikom. Prevozil je cca. 100km kombinirano mestna vožnja, izven naselja in avtocesta, vsakega približno tretino.

 

1 test je naredil s 100% napolnjeno baterijo in dosegel rezultat 2,9 l in 16,5kw energije, s katero je v zacetku napolnil baterijo. Prvih 64km je prevozil zgolj na elektriko.

Ob trenutnih cenah energije pri nas, upoštevajoč da baterijo polniš ponoči (cca. 13 centov na kwh) bi to znasalo 2,15eur elektrika + bencin 4,03eur = 6,18 eur/100km.

 

2 test je naredil s polno prazno baterijo na isti poti in dosegel porabo 7,5l. Pri nas to stane 10,42eur/100km.

 

Skupno mešano pot 200km ob upostevanju bi torej prevozil s porabo 16,5kwh in 10,4l kar znaša skupno 2,15eur + 14,45eur= 16,60eur kar je vrednost 11,94l goriva. Če damo to na polovico ugotovimo da poraba na 100km ustreza 6l. Seveda bi se poraba dvignila v kolikor bi nato vozili naprej do 300km, 400km....

 

Vglavnem, meni se zdi poraba za 2,1t vozilo super, sploh če greš na dolge vožnje zgolj občasno. 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230513_125627_YouTube.jpg

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 5
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

Ja in več ko delaš dnevnih km bolj gre v korist D varianti.

Tako je, ni za vsakega, ce imas dolge dnevne relacije je dizel bolj ekonomicen. Zame, ki imam cca. 50km dnevne relacije bi prisel bolj v postev PHEV.

 

Zanima me kako bo s 3.0 bencinarjem. Obljubljajo porabo na nivoju 2.5l, kar bi bilo super.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pri tvojih km bi bila verjetno poraba podobna dizla in phev podobna. Vsak motor ima nekaj prednosti in nekaj slabosti.

 

Pri PHEV so mi vsec pospeski, poraba v kolikor ostane cena elektrika na tem nivoju, preverjen 2,5l odlicen motor in nizja cena cestnine. Hkrati vidim zadrzke pri padcu vrednosti rabljenega zaradi baterije in morebitne tezave elektro motorja, ki pa mi niso poznane. 

 

Pri DIZLU vidim prednosti v nizki porabi in dolgem dosegu. Slabosti pa so visja cestnina, morebitne omejitve dizel motorjev v prihodnjih letih in predvsem pomisleki o kakovosti motorja glede na probleme 2,2d motorjev oz. vshe dizlov, erg, dpf, šobe...

 

Vsak sam se mora odlociti kaj mu ustreza. Sam vem da na dizla ne grem razen ce bi ga dobil extra ugodno.

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je ignacij napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Ob trenutnih cenah energije pri nas, upoštevajoč da baterijo polniš ponoči (cca. 13 centov na kwh) bi to znasalo 2,15eur elektrika ... ... ... ... ... ... ... ...

 

 

Upoštevati je treba še ostale stroške. Na eno 16A pancerko, kot je, na primer, pri nas, polniš kvečjemu e-skiro. Za avto tudi 25A ne bo dovolj. Najbrž bo treba narediti kar trifazni priključek s tremi 25A varovalkami. Torej bi konkretno jaz plačal za 50€ na mesec več omrežnine za priključno moč. Tudi ta strošek je potrebno upoštevati pri porabi električnega avta ali pa pri porabi priključnega hibrida. 

 

Koliko bi se komu povečal strošek pri povečanju priključne moči, si lahko vsak sam izračuna iz razpredelnic:

 

 

SODO.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka omreznino jaz plačujem 13€ za varovalke 3x25 A ne bom od kod znesek 50€?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes mi je uspelo dobiti PHEV verzijo. S polno baterijo sem odšel od Lj do Unca po avtocesti pol pa se mal po stari cesti in gasa nazaj, skupno 80km.

 

Mnenje:

- vožnja v EV načinu je super, zelo tiho in sprosceno,

- poraba je bila dobra, na EV z vključeno klimo in malo pritiskanja ko je bila priložnost sem naredil 55km, kar je za testno vožnjo super,

- preklop med EV in klasiko je vredu, vcasih slisis kaksne zvoke, samo ni motece, je tiho in brez cukanja

- vožnja v normal izbiri prioritetno izbira EV nacin, ko pritisnes malo bolj na gas pa vkljuci atmosferca. Pri tej vožnji sem ob kick down pritisku pričakoval boljše pospeške in hitrejši odziv motorjev. Imel sem občutek da rabi kar kakšno sekundo da pride do izraza navor in začne vlečti. Pro pospeški npr. pri vključevanju na AC sem pričakoval več.

- vožnja v sport načinu je odzivna in vozilo pospešuje zvezno tako kot bi pričakoval

- zvočna izolacija super

- izolacijo vrat sem pozabil preveriti, sam to zame ni niti pomembno

- ozvocenje ni tolk dobro kot sem pricakoval, v moji M6 je zvok lepsi

- kljub temu, da sem majhen sem opazil, da je sedalo res prekratko

- pri sedežu sem pogrešal več bočnega oprijema  saj me je v ovinkih kar malo premetavalo

- volan je odziven, nisem opazil nekih pomanjkljivosti

- vzmetenje je slabše kot sem pričakoval. Ko voziš po slabi cesti se zdi podvozje trdo, hkrati pa ko zapelješ na kakšno večjo grbino vozilo kar zaplava gor in dol. Mogoče jaz tega nisem vajen ker nimam SUVa, ampak občutek ni bil fajn.

 

Kljub temu, da nisem privrženec dizlom, moram priznati, da se je dizel vozil bolje. Navor je bil na voljo v trenutku prav tako pa se mi je zdelo podvozje boljše in nisem imel pripomb. Predvidevam, da je razlika pri občutku vožnje predvsem zaradi teže baterij. Je pa plus PHEV tiha vožnja v EV načinu.

 

Če bi se mogu odločiti kerega kuputi bi bila izbira težka, ampak skoraj da bi izbral močnejšega dizla. Vozilo ima 6 let garancije in vsaj v tem času ne rabiš preveč skrbeti kaj bo z dizelskim motorjem. Če se ne bo kvaril v tem obdobju potem obstaja verjetnost, da se ne bo tudi kasneje. Upam, da bo 3.0 bencinar dodelan tako oz. se bolj kot je dizel, potem pa bo to verjetno najboljsa izbira.

 

  • Všeč 7
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še en zanimiv video. Decu je uspelo 120km poti s CX60 3.3.l, 254KM dizlom, prevoziti ob povprečni porabi 2,57l in je dokazal, da bi pod idealnimi pogoji z njo lahko naredil 2000km. Neverjetno kakšen motor je Mazda naredila, da lahko 2t hišo na kolesih spraviš pod 3l.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je ignacij napisal:

Mnenje:

- vožnja v EV načinu je super, zelo tiho in sprosceno,

- poraba je bila dobra, na EV z vključeno klimo in malo pritiskanja ko je bila priložnost sem naredil 55km, kar je za testno vožnjo super,

- preklop med EV in klasiko je vredu, vcasih slisis kaksne zvoke, samo ni motece, je tiho in brez cukanja

- vožnja v normal izbiri prioritetno izbira EV nacin, ko pritisnes malo bolj na gas pa vkljuci atmosferca. Pri tej vožnji sem ob kick down pritisku pričakoval boljše pospeške in hitrejši odziv motorjev. Imel sem občutek da rabi kar kakšno sekundo da pride do izraza navor in začne vlečti. Pro pospeški npr. pri vključevanju na AC sem pričakoval več.

- vožnja v sport načinu je odzivna in vozilo pospešuje zvezno tako kot bi pričakoval

- zvočna izolacija super

- izolacijo vrat sem pozabil preveriti, sam to zame ni niti pomembno

- ozvocenje ni tolk dobro kot sem pricakoval, v moji M6 je zvok lepsi

- kljub temu, da sem majhen sem opazil, da je sedalo res prekratko

- pri sedežu sem pogrešal več bočnega oprijema  saj me je v ovinkih kar malo premetavalo

- volan je odziven, nisem opazil nekih pomanjkljivosti

- vzmetenje je slabše kot sem pričakoval. Ko voziš po slabi cesti se zdi podvozje trdo, hkrati pa ko zapelješ na kakšno večjo grbino vozilo kar zaplava gor in dol. Mogoče jaz tega nisem vajen ker nimam SUVa, ampak občutek ni bil fajn.

 

Si kar dobro strnil vtise in so opazanja podobna mojim ... :) Meni je tudi zelo vsec voznja v EV nacinu... pa ce je cesta OK in ne vsa luknjasta ali polna "lezecih policajev" ... Cez slednje se CX-60 pelje slabse kot prej CX-5 ... Verjetno svoje naredi visja teza ... in mogoce vecja medosna razdalja ... Pri mojem nacinu voznje se vecinoma vozim v EV nacinu (Normal mode prednostno uporablja EV nacin, le ko malo bolj odlocno pohodis, se vklopi ICE... ali pa ko se "igras" z obvolanskimi stikali za menjalnik :D ... Takrat tudi tako zazene bencinski motor) ... Preklop med pogonoma je vecinoma gladek in nemotec... le sem in tja se zgodi, da cukne... Dosedaj se mi je to zgodilo dva ali trikrat. V vecini primerov pa skoraj ne opazis, kdaj se vklopi. Najbolj po tem, ko ugasne lucka EV ...

Pri pospesevanju imam jaz drugacne izkusnje in je dovolj odlocen... Edino ce je visokonapetostna baterija cisto prazna... Takrat pa ni "boost-a"...  Mogoce je res malnkostna zakasnitev... ampak meni osebno ni moteca ... Pri "Sport mode" pa je avto precej bolj odziven... je pa slaba stran tega, da je poraba visja in takrat avto ne gre v EV nacin ampak se baterija uproablja zgolj za pomoc ICE motorju... Pa v "Sport mode" se ne da vklopit tempomata ... kar je mogoce nekako logicno, saj je najvecja razlika v nacinu delovanja menjalnika ...

Glede ozvocenja je po mojem mnenju boljse od prejsnje CX-5 ... 

Glede sedezev nimam pripomb... verjetno pa je to odvisno od vsakega posameznika ... 

Vzmetenje je pa res trdo... nisem pa opazil "plavanja". Mogoce ta testna se ni imela zamenjanega vzmetenja, ki se je opravilo po vpoklicu ... Sicer nevem, kako je bilo prej... Sam sem lani jeseni, ko sem se prvic peljal s CX-60 menda dobil tako, da je bilo ravno zamenjano vzmetenje. Prej je pa menda bila voznja res bolj "plavajoca" ... 

 

 

pred 11 urami je ignacij napisal:

Kljub temu, da nisem privrženec dizlom, moram priznati, da se je dizel vozil bolje. Navor je bil na voljo v trenutku prav tako pa se mi je zdelo podvozje boljše in nisem imel pripomb. Predvidevam, da je razlika pri občutku vožnje predvsem zaradi teže baterij. Je pa plus PHEV tiha vožnja v EV načinu.

 

Jaz sicer dizla nisem vozil, ker nisem imel niti namena kupovati dizla, ker enostavno imam prekratke razdalje. Glede same teze vozila pa ni neke hudo velike razlike ... 

 

image.png
Pasted_Image_16_05_2023__08_17.png
 
 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik je verjetno 2022 ... ker testne PHEV327 so pooblascenci dobili lani septembra ... Letos spomladi pa so dobili dizelske CX-60 (D200 2WD in D254 AWD) ...

 

Podvozje oz. vzmetenje so pri PHEV327 menjavali preko vpoklica ... Tako da naceloma bi morale imeti vse to ze narejeno... Edino ce na tej testni to se ni bilo narejeno  (kovaceva kobila pa to :D... 

 

Lahko pa, da ima dizelska CX-60 konstrukcijsko kaj drugace narejeno ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi bil kdo tu nor? Ali ni prav, da priznajo, da so naredili napako in izbrali neustrezno vzmetenje? Ali bi bbilo bolje, da recejo “jebite se” … tako smo si zamislili in to dobite? 
 

Saj pri vecini so to naredili za pred izdobavo… oz. od nekega trenutka naprej ze v proivzodnji liniji… Samo prvi seriji so to menjali naknadno…

pred 40 minutami je ignacij napisal:

Tole sem vozil

WWW.AVTO.NET

Prodajalec je rekel da so vzmetenje menjali, samo mi ni deloval nekako prepricljivo.

 

 


Ta je verjetno ze iz japonske prisla z novo razlicico vzmetenja… ce je prva registracija januar 2023… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato ker, ko daš za avto toliko denarja pa s podvozjem res ne bi bilo smelo biti takih težav. Lahko je slab lak, tudi ogledala se lahko ne poklopijo, čeprav jim jaz tudi tega ne bi odpustil, ampak takih težav s podvozjem si pa res ne bi smeli privoščit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ocitno tega v fazi razvoja oz. v trentku lansiranja niso videli kot tezavo… a so na sreco znali prisluhniti kritikam… Na zacetku je bilo vzmetenje bolj mehko… verjetno ravno zaradi udobja… A se je izkazalo, da so kupci Mazd navajeni trsih, bolj sportnih vzmetenj ;)… in so se odlocili za uamenjavo za trse podvozje… Mogoce bi nekomu bolj ustrezalo to, da je voznja bolj udobna in ne tako trda… a je zal po cestah, ki marsikje niso taksne, kot bi morale biti, to lahko pri bolj dinamicni voznji, problem… Jaz tako gledam na to… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim, da ima Mazda premalo izkušenj s takšno tezo na zadnji osi in se še učijo. Seveda bodo to tudi obvladali sčasoma.

 

tudi jaz sem na moji cx 5 dodal zadaj vzmeti, ker vozim na morje kolesa zraven in občutek je sedaj boljši 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:


Ta je verjetno ze iz japonske prisla z novo razlicico vzmetenja… ce je prva registracija januar 2023

Hmm, če je to nova različica vzmetenja, nočem niti vedeti kakšna je bila stara

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.