Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

dne 22. 4. 2023 ob 14:40 je Jest napisal:

Na CX-60 je mozno pri uporabi Android Auto predvajati tudi Youtube… Mogoce je mozno tudi ori ostalih z novejsim Mazda Connect (CX-30, nova CX-5,…)

 

IMG_0146.jpeg


 

IMG_0145.jpeg
 

IMG_0147.jpeg

 

IMG_0150.jpeg
 

IMG_0153.jpeg

 

 

 

Še postopek, kako se to uredi…

 

 

Odlična ta zadeva. Deluje tudi na moji alhambri😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razvajenih gremlinčkov si pozabil dodat... da ne bo pomote, tud moja tamala je take vrste in se prav trudim, da bi raje opazovala naravo med vožnjo... ampak... tko je to s to Z generacijo. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je ignacij napisal:

No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.

Če bi bil pa daljši range, bi pa folk jamrou da prepozno zaklene :lol:

 

Drugače pa sem to jaz prvo minuto izklopil ko sem dobil avto in šel čez vse vmesnike, imaš v nastavitvah. Zaklepam raje na dotik in sem ziher.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz, daljinca tako redko uporabim. Itak moram prijet za kljuko, ko odprem vrata pa zraven še gumb prtisnem. Samodejno zaklepanje pa je obvezno na off.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, ignacij said:

No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.

Sem opazil, da se zaklene samo če greš na levo oz. desno stran s sprednje strani. Očitno je senzor bolj na zadnjem delu avtomobila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lokacije anten za "keyless sistem"

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Jest napisal:

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit

 

Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Jaz imam pa še dovolj dober akumulator, da mi ga ni treba priklapljat in polnit vsakič, ko parkiram... 😛

 

Jest tud ne vsakic... samo ko je prazna "tavelika" baterija :D ...

 

 

pred 1 uro je Jest napisal:

Moram prav enkrat probat do sovoznikovih vrat… Jaz normalno pridem zadaj okoli do desne strani in priklopim kabel za polnit…

 

Sem probal prejle... Sem sel iz avta in pridem zadaj okoli brez problemov do sovoznikovih vrat in se ne zaklene. Ce grem pa okoli avta spredaj, se pa prej zaklene, preden pridem do vrat... Verjetno zato, ker je tako dolga havba 😆 ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker bo rabljeni CX-60 verjetno moje naslednje vozilo sem pregledal ogromno videoposnetkov in prebral veliko testov in forumov povezanih z vozilom. Uporabniki poročajo o veliko težavah, predvsem pri PHEV verziji. Na enem od forumu imajo odprtih 65 strani pogovora o težavah. Na vozilih dostavljenih v zadnjih mesecih naj bi bile nakatere težave že tovarniško odpravljene, kar pa ni potrjeno. Ker se bo verjetno še kdo odločal za nakup oz. se srečal s katero od težav sem se odločil, da opišem težave o katerih je bilo poročano in bo to koristilo še komu drugemu.

 

Težave PHEV in dizel verzije:

- Amontizerji. Ena največjih težav. Uporabniki poročajo, da so bodisi premehki, bodisi pretrdi, v vsakem primeru pa neudobni pri neravninah. Na YT je tudi video ene od prvih verzij PHEV (spodaj priložen) iz katere se vidi dejansko kako to izgleda na cesti. Uporabniki so poročali, da so jim prodajalci naknadno menjali montizerje, kar pa ni v celoti rešilo problema.

- Wireless charger ne deluje dobro. Mazda rešitve še ni ponudila.

- Izolacija vrat. Vrata so slabo izolirana in imajo mehanski zvok, kot pri cenenih vozilih. Uporabniki poročajo, da so jim prodajalci vrata naknadno izolirali.

- Menjalnik. Uporabniki so poročali, da ni najbolj tekoč oz. včasih škripa in so imeli softwarske posodobitve, ki pa niso odpravile problema v celoti.

- Panoramska streha. Pri zapiranju/odpiranju senčne zaščite pride do ropota.

- Prtljažna vrata. Sistem prostonožnega odpiranja ne deluje optimalno.

- DAB radio ima bug, noče se prižgati.

- Mehanski poki iz zadnjega dela vozila. Eden izmed uporabnikov je poročal, da naj bi zvok prihajal iz prtljažnika  kjer je bilo potrebno podmazati zaklepni mehanizem, kar pa ni idealna rešitev.

- Brislaci. Uporabnik je poročal, da so mu brisalci brez razloga pričeli delovati s polno hitrostjo in jih je izključil šele ko je ugasnil vozilo.

- Keyless. Včasih naj ne bi deloval ko operejo vozilo ali ko je mrzlo.

 

Dodatno PHEV verzije:

- Vibracije. Najbolj moteča težava. Vibracije naj bi prihajale iz spodnjega dela vozila pri hitrosti med 50 in 80 km/h, povzročal pa naj bi jih polnilni generator. Rešitve pri Mazdi nimajo.

- Napačen izračun preostalega št. kilometrov. Uporabniki poročajo, da vozilo pravilno ne preračunava preostalega št. prevoženih kilometrov in je moteče ker ne veš koliko dejansko še lahko voziš.

- Prezgodnje opozorilo za servis. Uporabniki so poročali, da jim vozilo javlja obvezni servis že pri 14k namesto pri 20k.

- Obvestilo »Hybrid system electrical failure«. Več uporabnikov je poročalo, da je pri okoli 3k prevoženih kilometrih dobilo to opozorilo. Po več tedenskem servisnem ugotavljanju vzroka do ugotovili, da odpovedujejo vodne pumpe za hlajenje baterije. Potrebna je bila menjava pumpe.

- Obvestilo »Hyvbrid system malfunction warning«. Mogoče gre za isto zadevo, vendar je uporabnik poročal, da so mu izročili novo vozilo, ker je bil zanič kompresor in je čakal na popravilo cel mesec.

- Obvestilo »12,7v battery is low«. Veliko uporabnikov poroča o problemih s 12,7V baterijo

- Prehitro praznjenje baterij. Uporabniki so poročali, da jim je vozilo pričelo namesto cca. 25kwh porabljati 40kwh energije v enakih pogojih vožnje.

- Baterija. Kljub temu, da ima baterija še cca 30-40% kapacitete, kaže električni domet 1 km ni ne moreš voziti v Ev načinu. Verjento je to povezano z zunanjo temperaturo in softverskim ohranjnanjem baterije pri nizkih temperaturah.

- Baterija. Nekateri uporabniki imajo bistveno nižji doseg od tovarniško reklamiranega.

- Polnjenje. Uporabniki so poročali, da jim 3 pin polnilec prekinja polnjenje  že po 30 min polnjenja in navaja, da je baterija polna, kljub temu da ni.

- Predogrevanje kabine. Uporabnik je poročal, da mu je je vozilo v predgrevanju koristilo energijo baterije namesto polnilca in je imel nato že delno porabljeno baterijo ko je šel na pot.

- Tank za gorivo. Uporabniki so poročali, da v tank ne morejo natočiti predpisano količino goriva. Potrebni so bili mehanski in softverski posegi v vozilo, ki pa naj ne bi rešili težavo.

 

Dodatno dizel verzije:

- Obvestilo »Fast idle engine cleaning«. Uporabniki poročajo, da se vključi moteča regeneracija, ki naj bi čistila injektorje in ne gre za čišćenje PDF filtra. To ni glih napaka, je pa verjetno moteče, ko prideš domov in se vključi proces, ki traja cca. 10 minut.

 

Še video vožnje skozi neravnine:

 

 

Meni se zdi, da je Mazda malo nepremišljeno lansirala vozilo z veliko napakami na trg in si ni naredila glih usluge. Nekateri vračajo PHEV verzijo in jo menjajo za dizla, ki naj bi imel manj težav. Na splošno so uporabniki bolj zavoljni z dizli, vendar je to mogoče tudi posledica kasnejše produkcije, ko so bile že odpravljene nekatere težave.

 

Po vseh zbranih podatkih imam kar veliko pomislekov o nakupu vozila. Hotel sem PHEV verzijo, ker nisem glih ljubitelj dizlov, pa nisem več siguren če bi se spustil v ta boj. Problem je tudi, da ni uradnih podatkov, katere težave so rešili in katere ostajajo. Verjetno bo najbolje počakati na bencinsko verzijo oz. počakati, da poporodne težave minejo.

 

 

 

 

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Pa sej je več ali manj vedno tako, da na začetku je največ porodnih težav, sploh kadar gre za nove sisteme. Presenečen sem, da jih je pri recimo Akyactiv-X tako malo.

 

Drugače pa me je najbolj šokiralo tista vožnja čez neravnine, ki zgleda kot, da nima armotizerjev. ?zmeden?

 

Kar se pa tiče PHEV pa se vidi, da je to za Mazdo čisto novo področje in imajo še veliko za optimizirat in popravit, da bo tipitopi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje jih je precej vec... glede na to, da je za trenutni vpoklic samo v nemciji za 6.807 vozil, v Evropi pa 21.835 prodanih med 15. marcem 2022 in 21. januarjem 2023  ... 

 

image.png

 

https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=800400

 

image.png

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.