Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Zdej odvisno kolk se mu mudi,ker Pelko je zaseden na full. Sem bil 14 dni nazaj pri njemu in je reku enemu po telefonu,da 3-4 tedne nič ne jemlje...

Napisano

Ali ima ta mazda se webasto? Velikokrat se pozablja pregledati ta del ker je izven motorja. Samo ne vem do katerega leta so ga imele.

Naslednja stvar ki bi jo preveril pa je hladilnik. Ce pusca tam lahko med voznjo vse izpari / spiha

In zna vakum test lagat ce je termostat zaprt

Napisano
pred 18 urami je Scr3am napisal:

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Blok je dal dol in je motor poln vode..vse je črno notri..verjetno bi v kratkem zaribal..

Na spodnji sliki je na levi strani glava pocena kar konkretno

IMG_20220316_075849.jpg

IMG_20220316_132701.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Men tud to ni jasno - napisal si da vode ni v olju. Kje je pol ta voda?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

@mazda gh, take težave nobenemu ne privoščim, vendar s svojimi prispevki, konkretnimi podatki in slikami, še kako bogatiš "izčrpan" forum. 👍 

Mogoce komu prisparam čas 🙂 bo pa okol 2000€ popravilo,ce se bo dalo popravit glavo..z vsemi popusti.

Drugace pa je problem pri teh glavah ker imajo zelo malo "mesa" in jo more na novo okrog zalit in sele pol pobrusit. Je pa na tej neka oznaka A..pol leta mlajse oz.od 2017 naprej naj bi imele oznako B, kjer so dodali malo "mesa" in nej bi blo ok..je tudi malenkost drugacne oblike, ker nova ne pase na ta motor

 

pred 5 minutami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Problem je v prejsnjem mehaniku,ker ni pregledal olja ob servisu..in to olje ki je blo sedaj notri je novo in se očitno ni se tolko pomesalo da bi blo opazit. Pač spustu je olje in dau druzga notri in reku da ne najde nc kje pušča..to je blo cca 2000-3000km nazaj

Popravljeno od mazda gh
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Huh.... Dobro rešite. Pa pohvale da napišeš kaj je bilo. Marsikdo samo pride po nasvet in potem izpuhti .

Napisano
dne 6. 3. 2022 ob 23:29 je mazda gh napisal:

 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...

 

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

Napisano
pred 55 minutami je mazdaman napisal:

Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem 

WWW.OCIC.HR

kompletno uređenje glava motora od rastavljanja, ispitivanja, obrade, pranja pa sve do završnog slaganja i kompletiranje glave za ugradnju. zavari

 

 

pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.

Uf to pa ne vem..ta kolega k mi sraufa auto ima enga k popraulja. Kulk je tm okvirna cena? Ceneje kot v sloveniji?

pred 20 minutami je jereb napisal:

 To je ta serviser?

Ce je ti je on dolžan 2000€ ali ga pa prijavi

Saj pišes da te LETA nateguje in s tem neodgovorno uničuje tvoj avto

To je nazalost ta ja. Jst nism nek strokovnjak za to in pac za servis narest je biu ok, pa tudi pr enmu autu sm meu nek problem,pa nihce ni ugotovu razn njega (imam sreco s temi problemi za popizdt)..zato sm mu zaupou..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

Napisano
pred 2 urama je mazda gh napisal:

..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu. 

to je žal kruta realnost vseh teh majstrov, ki si naberejo (nagrabijo) preveč dela in potem fušajo, folk pa plačuje....jaz se takih izogibam, tudi če ga osebno poznam se s takimi ne grem več, ker je kot si rekel, pripelješ avto potem pa mu uletava 1000 strank in vsak nekaj hoče, na koncu ne ve več ali je natočil olje ali ne :), takim grem jaz samo gume premontirati, kar naredi v 10minutah, in nima kaj za zaje....in ne razumejo da je kvaliteta > kvantiteta, ampak gledajo verjetno vse samo čez denar :)

Napisano

A da pri gumah nima kaj za zaje....?

 

Peljem štiri zrabljene gume na platiščih k vulkanizerju in mu rečem, da naj premontira, ko bo imel čas, jaz bom pa čez dva dni prišel iskat. Čez dva dni pridem in vse pripravljeno. Pačam, naložim gume v prtljažnik in grem domov. Tri tedne kasneje se lotim doma prešravbavat gume - in so bile tri leve in ena desna...

 

Še hujša je pa bila, ko sem bil pri vulkanizerju, vse zrihta in se odpeljem. Pa mi začne zvonit telefon. Ker takrat še nisem imel prostoročnega, se enostavno nisem oglasil. Bom že pozneje poklical. Pa odzvoni do konca in začne še enkrat zvonit. Ignoriram. Ko odzvoni do konca, zapiska, da je prišel SMS. Si mislim, da mora biti pa nekaj res hudega, če nekdo toliko vztraja in preberem SMS: "Stari, če si še živ, zatisni vijake. Mi smo jih pozabili..."

 

Škoda, da se je po menjavi mobitela ta SMS zgubil, ker je res "uspešnica". Kakorkoli, potem sem začel vozit k drugemu vulkanizerju. In kasneje sem ga prepričal, da je članom AMD Mazda klub priznal 10% popusta. Smo lepo podpisali pogodbo. Nekajkrat sem mu še ponujal člansko izkaznico na vpogled, pa je rekel, da ni treba, ker ve, da sem (bil) član. Sem mu pa pozabil povedat, da AMD Mazda klub ne obstaja več...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...

Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", ... ... ... 

Dobro, ja, se nabere bela "sluz", če to traja. V vsakem primeru se pa lahko hitro opazi, a je v karterju olje ali pa emulzija. Seveda, če je "majstr" pozoren in z glavo pri stvari...

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Kaj če bi kontaktiral Dimitrija Vušnika pri Mazdi Slovenija, mogoče ti stopijo nasproti, dajo kakšno idejo?

Mazda Motor Slovenija d.o.o.



Phone: +386 1 420 40 89

E-mail: dimitrij.vusnik@mazda.si

 

Ze probano..najdli so mi drugi motor za 4700€..kulance al kaj je ze ne priznajo nic

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.