Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je mazda gh napisal:

Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru

Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ja @mazda gh, sočustvujem s tabo. :( In prav je, da poročaš o težavah in mogoče komu prihraniš podobno kalvarijo.

 

Že če pogledaš 2,2 motor je tako zakompliciran, da mora mehanik res pazit, da pravilno razkoplje in potem vse pravilno sestavi nazaj.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u_sz05ve_eI

 

Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. 

Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Verjamem da nimas vec zaupanja v avto. Po eni strani si vlozil ogromno zivcev, denarja,casa, in vsega. Po drugi strani pa nimas vec zaupanja v avto. Enako se mi je zgodilo z mercedesom, potem sem raje menjal. Vcasih je to najboljsa opcija. Vse dobro ti zelim.

Do sedaj 4.300€ mater ej..nevem pa zdej kolk stane ta zadeva..zvem jutri.

 

Ampak glede na to da se je usakmu ena znamka zamerla..sej kaj pa pol sploh kupt? Peugeot/citroen vemo usi da so bolj tku tku,vag-i mi sploh ne dišjo, mercedes tudi ni neka opcija,bmw odpade definitivnu, opel tudi..kaj sploh se ostane..dacia  hehe

pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te.

Ma ne sedaj mislim da ga ne bom encajt prodajou..sam zato ker sm tolk ulozu vanj in mi je skoda zdej tku prodajat..upam da dobim spet mal zaupanja vanj ampak naslednji auto pa zihr ne bo mazda

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. 

Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 

Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala

Pravkar je FuManchu napisal:

Volvo :punk:

Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac

Napisano

Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi.

 

Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 24 minutami je mazda gh napisal:

Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala

Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac

Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 :bravo:

Meni pride prav v70 ali xc70.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi.

 

Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. :(

Haha sm jo imeu tudi jst..svaka jim cast da so takšno ropotijo nardili 😀

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 :bravo:

Meni pride prav v70 ali xc70.

Suv ne pride v poštev pri meni, ker mi niso všeč in ne vidim smisla v teh "đipih"..v70 in 90 je pa ze cena ohoh. 

pred 37 minutami je Deeyan napisal:

 

Alfa Romeo 🥰

Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal :) kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli?

Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal :) kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli?

 

men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni

 

Še na avtonasvetih tako pravijo: 

  • S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. :)

 

 

Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Nikoli ne reci nikoli ampak dvomim glede na to da sm skor 6000km naredu brez problemou

Na koncu bo pa mehanik kriv, ki se je jeb.. da je vse razdrl, popravil in sestavil skupaj, in to po prijateljski ceni.😔

 

Če si toliko vložil, boš pa še nekaj evrov za regulator. 

Napisano
pred 45 minutami je Deeyan napisal:

 

men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni

 

Še na avtonasvetih tako pravijo: 

  • S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. :)

 

 

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

 

ja se strinjam, sm pozabu dopisat :) s tem so se pomoje konkretno zaj****, ker bi mel pomoje dost večjo prodajo. 159 se je lih karavanov največ prodal

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

Zato je pa Mazda 6 bencinar, po možnosti G192 ali G194 (žal samo avtomatski menjalnik) odlična alternativa problematičnim dizlom. Pa še pri Mazdi ostaneš. Tudi G165 ali G145 z ročnim menjalnikom (motor je za avtomatskega in težo M6 podhranjen) sta čisto OK, ko se navadiš. Zanesljivost-neproblematičnost vsaj meni pomeni več kot dober navor. Nekaj mesecev brez avta, ker je bil na popravilu, potem pa še cena popravila, za katero sem sam medtem kupil super ohranjenega 12 let starega Cliota. In nobene garancije, da se pri popravljeni mašini poleg regulatorja ne zgodi še kaj zoprnega. V zadnjih 2 letih malo spremljam in je bilo naprodaj kar nekaj dizelskih Mazd 6 letnik 2013-2018 v okvari, nekaj po tem, ko so lastniki vanje že vložili po nekaj 1.000 evrov za popravila. 😔

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano

Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? 

Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? 

Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res:blink:

So hoteli narediti nekaj novega, modernega. Ta dizel motor, moramo vedeti, da je med najlažjimi, ima najmanjšo kompresijo. So se pa malce zajebali, ker so blok motorja naredili z tankimi stenami (na račun teže). 

Tudi ta bi - turbo je dobra ideja a malce slabše izvedeno. Ravno z temi loputami je problematično. 

Največ problemov pa je na račun ekologije, kjer pa imajo probleme tudi ostale znamke (dpf, egr, imv, zabasanost kolektorja). 

To se pa dogaja predvsem zato, ker  namesto, da bi zpušni plini prosto prehajal skozi izpuh ven, imajo veliko pregrad in ovir. Posledično se vse zabaše kljub kao izgorevanju saj v dpf filtru. Velikokrat je krivda  za še večjo zabitost in s tem preveliko dimnost  kak slab injektor, pa bakrene podložke, (ravno včeraj sem bral, kako pomembna je menjava teh podložk, če opazimo preveliko dimljenje oziroma slabo izgorevanje=preveč bogata mešanica z gorivom). Tudi tukaj pride do prehitrega zabitja dpf filtra (posledično kratki intervali regeneracije), zabita oba egr ventila, zabit kolektor, umazani senzorji,večja poraba... 

Seveda je velika krivda tudi v kratkih vožnjah, kjer se motor niti ne segreje na delovno temperaturo.

Vse pa se začne pri pravilnem delovanju motorja. 

 

 

 

Napisano

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

 

Loputi turbine pomaga tako, da miga (ker gres cez 2500 rpm) in se ne "zasedi", verigi oljne črpalke pa vsekakor, saj se manj napreza, ker je manj usedlin v olju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.