Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
2 hours ago, Jaka32 said:

Je ze kdo spravljal mosko kolo v Mazdo3 limuzino? Gre, ali bom moral kupiti poleg kolesa se nosilec za kljuko?

3 odrasla kolesa grejo notri, ce si v mladosti spilal tetris. Najbolj kamot pa je Thule :)

Napisano
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Je ze kdo spravljal mosko kolo v Mazdo3 limuzino? Gre, ali bom moral kupiti poleg kolesa se nosilec za kljuko?

V limuzino sem kamot dal notri 2 treking kolesa s snetim prednjim kolesom,mogoče bi šli trije ampak to bi malo dlje trajalo 😓😊😉

Nekje sem že objavil pa ne vem kje,ko sem vozil Paranzano...🤔

Napisano

Evo sem našel slikco!😊

Ps; pedalo spodnjega kolesa daš v vmestni prostor-režo med sedežem in prtljanikom,zgornje kolo se tako usede in uleže v spodnjega,da je prevoz varen in ti ne poleti nikamor nič....😉

Screenshot_20220509-234127~2.png

Napisano
pred 35 minutami je Jaka32 napisal:

Super, pravkar ste mi prihranili 300€ za nosilec.

Najlepša hvala!

Za eno kolo je OK. Za 2 kolesi pa na tak način samo, če je vrednost obeh koles skupaj pod ceno najcenejšega tuleta.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj je to za modela Thule Coach 276? Je to Velocompact 926 pod drugim imenom, ali je to popolnoma drugačen nosilec?

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Imam Coach 276 in razlika med njima je samo kolko sem uspel zasledit v barvi samega nosilca in pri lučeh je razlika. Drugače nosilnost in vtikač (13pin) je pa pri obeh enako. Nosilec vreden vsakega evra.

Napisano

Coach je menda vec ali manj enak kot Velocompact, le da je namenjen prodaji pri nekaterih avto trgovcih (Renault, Citroen,…) …. Pa ponavadi je malo cenejsi kot Velocompact 926/927 …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 16 urami je Jest napisal:

Coach je menda vec ali manj enak kot Velocompact, le da je namenjen prodaji pri nekaterih avto trgovcih (Renault, Citroen,…) …. Pa ponavadi je malo cenejsi kot Velocompact 926/927 …

Ni ravno tako tudi v normalni prodaji je coach in ravno obratno je coach je dražji kot velocompact.

RDO.SI

Podjetje RDOplus d.o.o. vam nudi široko paleto originalnih in originalom enakovrednih nadomestnih delov in dodatno opremo za vse blagovne...
WWW.DECATHLON.SI

489,99 € - NOSILCI ZA KOLESA - Prtljažnik VELOCOMPACT 927 - THULE

 

Napisano

Vcasih je bil recimo za clane Citroen kluba cenejsi... Tudi sedaj se najde kaksno pobodno ponudbo ... Coach 279 za 439€ ... pa se ralike so oznacene (malo drugacne luci in barva ...

 

Zal pa noben nima obeh v prodaji, da bi lahjko primerjal... cene med razlicnimi prodajalci pa so lahko razlicne ... Tisti v Decathlonu recimo sploh ni na zalogi... :) ... 

 

1043037.jpg

 

WWW.AVTO.NET

AKCIJA - Thule Coach 276 nosilec za 3 kolesa,439 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 46 minutami je Jest napisal:

Vcasih je bil recimo za clane Citroen kluba cenejsi... Tudi sedaj se najde kaksno pobodno ponudbo ... Coach 279 za 439€ ... pa se ralike so oznacene (malo drugacne luci in barva ...

 

Zal pa noben nima obeh v prodaji, da bi lahjko primerjal... cene med razlicnimi prodajalci pa so lahko razlicne ... Tisti v Decathlonu recimo sploh ni na zalogi... :) ... 

 

1043037.jpg

 

WWW.AVTO.NET

AKCIJA - Thule Coach 276 nosilec za 3 kolesa,439 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

V glavnem kot sem napisal razlika je samo v barvi in pa v lučeh, cene pa varirajo od prodajalca do prodajalca. 

Napisano

No, tole je pa naš nosilec za kolesa za na kljuko. Poudaril bi dve stvari:

- vertikalna obremenitev kljuke je 25 kg manj od največje dovoljene 

- poleg šestih koles je prostora še za otroški voziček in zaboj s čeladami, "kolenčniki", "komolčniki" in bidoni z vodo.

 

 

IMG_20220522_124335469.jpg

 

IMG_20220522_123355160.jpg

 

IMG_20220522_123345534.jpg

Ja, čeprav nas je osem, uporabljamo samo šest koles. Najmanjši je v vozičku, jaz pa "ekipo" spremljam z avtom. Jaz se že preko tedna dovolj rekreiram na eni stari, a še vedno dobri fitnes napravi Jonsered 630, tako da mi ob nedeljah res ni še do kolesarjenja...

  • Všeč 6
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Koop.si

Zdravo kako si jih homologiral ker nimajo številke gor, so danes ugotovili na Krki?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

:)Aha, maš tudi ti te težave. :) Ja s kolegom sva šla čez enako kalvarijo, sem mislil da so kaj že uredili..no , sej v bistvu nimajo kaj uredit.

Skratka, to make this story short.

 

Kolega je šel na Krko ja, in so mu zavrnili v začetku. Jaz sem šel na AMZS, kjer se ob serijske sicer noben ni spotaknil, so se pa spotaknili, češ da za GL model mazde 6, te niso ustrezne. Potem je bilo nekaj klicev na mazdo, na nizozemsko k proizvajalcu, kjer smo ugotovili, da GL kot tak v homologaciji ni vpisan, ampak paše mislim da pod GJ in to je čisto korektno. Potem so mi vpisali, poslal sem jim pa še en dodaten PDF kjer je pisalo, da serijskih ni, se pa vzmet loči po zunanjih karakteristikah (dolžina, širina,...) ter barvi.

 

In to je bilo potem dovolj.  Tudi uvoznik se je pozanima in mi napisal tole takrat:

Sem prišel zadevi sedaj do konca.. Na fedru ni oznak, ker je pretanek, da bi se gor natisnilo

Zato so v TUV navedene dimenzije fedra.

To je razlog, da pa na tistih večjih vedrih za kombije je gor naprintana oznaka, ker so debelejši fedri

 

nullSem ti priložil še to posebno izjavo, ki govori ravno o tem.

image.png

image011.png

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

:)Aha, maš tudi ti te težave. :) Ja s kolegom sva šla čez enako kalvarijo, sem mislil da so kaj že uredili..no , sej v bistvu nimajo kaj uredit.

Skratka, to make this story short.

 

Kolega je šel na Krko ja, in so mu zavrnili v začetku. Jaz sem šel na AMZS, kjer se ob serijske sicer noben ni spotaknil, so se pa spotaknili, češ da za GL model mazde 6, te niso ustrezne. Potem je bilo nekaj klicev na mazdo, na nizozemsko k proizvajalcu, kjer smo ugotovili, da GL kot tak v homologaciji ni vpisan, ampak paše mislim da pod GJ in to je čisto korektno. Potem so mi vpisali, poslal sem jim pa še en dodaten PDF kjer je pisalo, da serijskih ni, se pa vzmet loči po zunanjih karakteristikah (dolžina, širina,...) ter barvi.

 

In to je bilo potem dovolj.  Tudi uvoznik se je pozanima in mi napisal tole takrat:

Sem prišel zadevi sedaj do konca.. Na fedru ni oznak, ker je pretanek, da bi se gor natisnilo

Zato so v TUV navedene dimenzije fedra.

To je razlog, da pa na tistih večjih vedrih za kombije je gor naprintana oznaka, ker so debelejši fedri

 

nullSem ti priložil še to posebno izjavo, ki govori ravno o tem.

 

 

Sem tudi od KOOP dobil tak odgovor, sedaj še samo za stopnice rešim potem pa še enkrat na Krko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Sej bo, a si govoril z Robijem?

ja


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

IMG_20220711_185446.jpg

Popravljeno od Denlub
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

To je pa več embalaže kot izdelka.

 

😂🙈 Res.

 

80kg vertikalne, 1245kg skupne vlečne..se mi zdi..

Napisano
pred 17 urami je Denlub napisal:

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

 

IMG_20220711_185446.jpg

No, če vzameš testni avto..res je bolj zjahan in zmahan...si pa lahko ziher, da ne boš rabil na peskanje ventilov ker zabit ziher ni :D 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.