Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Gospodje, ko sem zadnji? sam v novem avtu nadgrajeval elektriko proizvajalca, smo se naslavljali ?e s tovari?i. :)

 

Hvala za nasvet Nejc. To bi bil lahko izhod v sili.

Napisano

Gospodje, ko sem zadnji? sam v novem avtu nadgrajeval elektriko proizvajalca, smo se naslavljali ?e s tovari?i. :)

 

Hvala za nasvet Nejc. To bi bil lahko izhod v sili.

Ja,to je res; nekaj po ?e?ko ?e v ?tartu rihtat nov avto , ki poleg vsega ?eli biti Premium , je res malo smotano, ampak.... Dokler je to najve?ji problem....

 

Saj se ?lovek navadi. Meni je tudi morilo, da nimam hlajenega predala, pa me je to motilo to?no 5minut. Pa? se druga?e znajde? (ima? hladilno torbo npr. za prednjim sede?em).

Napisano

Jaz imam cx5 benzin 165.k.l.2015.vozi se solidno dru?insko..poraba 7do8l.na 100 km.motorju Manka malo mo?i na za za?eteku..pol v vi?jih obratih greee..lahko proba? 2.5.benzin 194.k.gre bolj?e tako ima uporab.f.JEST.lp

Napisano

Hvala za tvoje opa?anje Gelipter.

 

Ne kupujem dirkalnika, a sem res opazil, da CX 5 G 165 AWD res "potegne" malce slab?e, kot pa 6 bencinski karavan.

 

Preden sem prebral prve teste, napovedovali so ga namre? skoraj kot "odre?enika", sem imel v mislih tudi Skyactive X motor, sedaj pa sem glede tega nekako skepti?en ...

Napisano

Kawa Illy, sem vozil CX-30 tako z ro?nim kot avtomatskim menjalnikom (G122) v istem dnevu, pa sem ob naro?ilu izbral prvega in Skyactive-X motor ter AWD. Avtomatski menjalnik mi nekako ni menjal "po ob?utku", saj mi je ob malo bolj pritiskanju na plin menjal pri 4000 obratih, kar bi jaz menjal pri 3000 in tudi ob?utek ter samo menjanje mi je bil pri ro?nem bolj?i.

Napisano

Ja,to je res; nekaj po ?e?ko ?e v ?tartu rihtat nov avto , ki poleg vsega ?eli biti Premium , je res malo smotano, ampak....

Moj avto je rihtan po ?e?ko pa ima kar 220V vti?nico.

 

Mene vti?nice nebi motile, mo?no bi me zmotilo to, da avto ki se hvali s kvaziterenskostjo nima niti rezervne gume,

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka :) Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto. 

 

Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako

Napisano

Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka :) Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.

 

Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako

Tocno to! Suv ni in no?e biti terenec in SUVu in terencem se dela krivica s temi primerjavami. Pa? tako kot si rekel;napihnjen kompaktni razred z (ne vedno) mo?nostjo AWD.

Napisano

Ni vsak avto, ki je malo dvignjen in ima AWD, terenec ... Redkokateri od teh SUV-ov ima reduktor ali zaporo diferenciala, ki je pogoj za to, da se gres s takim avtom lahko tudi terenskoe offroad voznje :D ... 

 

To je avto za slovenske ceste, ki so luknjaste in je na njih poleg lukenj se cel kup neustrezno narejenih "lezecih policajev", kjer marsikateri "navaden" avto podrsa, ko se pelje cez tako grbino ... Pa niti ni nujno, da gre prehitro... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje. :lol:  :lol:

33112_1.png

Napisano

Pol mam jaz SUV-a, ker do zdaj nisem ?e na nobenem le?e?em policaju podrsal. Pa tolk mam ?ez SUV-e za povedat - hja zare?enega kruha se najve? poje. :lol:  :lol:

 

Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih :) ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt :) ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej tudi blizu mene je en tak in je res z obeh strani vse poru?eno. Ampak ponavadi so to vozniki, ki skoraj ni? ne zmanj?ajo hitrosti in kar preletijo ?ez. Pa tudi, ?e gre? po?asi preko, se mora? skoraj plaziti, da gre? v redu ?ez. Problem je z avti, mi imajo dolg nos(precej karoserije prek prvih koles) in se mora? pa? po?asi zapeljati dol.

 

 

Napisano

Ocitno se ne vozis po tapravih lezecih policajih :) ... oziroma so tisti, kjer se ti vozis, narejeni korektno ... In nisem napisal, da VSI podrsajo... malo poglej pri kaksnem lezecem policaju, kako je zdrajsan asfalt :) ... Recimo v Preski pri gasilnem domu je ze taka grbina, ki ima precej podrajsan asfalt ...

Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.

 

Resda je xsara precej visoka in s kratkim previsom , ampak vseeno, vozim tudi ostale avte...

 

Mislimda ob normalni vo?nji se da priti lepo ?ez vsako grbino, razen ?e res nima? nekega zni?anega avta in/ali preve? natovorjenega.

 

Zdrajsan asfalt je pa zato, ker se ljudje pripeljejo (pre)hitro in potem na polno na zavoro; avto po?epne in zabrenzan (in ze zato ni?ji) prileti na vrh le?e?ega policaja in potem ?e nazaj na izhod iz grbine.

 

Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?

Napisano

?estitam za izbor Robert! Koliko ?asa pa bo potrebno ?akati na zverino? Kaj so bili odlo?ilni dejavniki za nakup Skyactive X motorja?

 

4 WD pa bom vsekako vzel tudi jaz. Pa ne zaradi terena, ampak predvsem zaradi alpskih prelazov, kjer imajo Jodlarji mal?ek druga?en pristop k zimski slu?bi ...

Napisano

 

Ampak.... Ko napi?em "normalna hitrost" s tem mislimo na recimo 15kmh... Omejitev je pa ponavadi 30kmh... Fizi?na ovira bi , za moje pojme , morala biti taka,da je normalno prevozna z Max dovoljeno hitrostjo na tem odseku... Ali se motim?

 

 

No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... :D Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj to... ce je grbina, bi morala biti taka, da ce pripeljes cez s hitrostjo, ki je na tem odseku dovoljena, bi morali iti gladko cez, brez da te preruka ali da podrajsas, ce imas nizek avto ... Nekatere grbine so pa narejene tako, da ce pripeljes hitreje, gre lepo cez... seveda pa bolj trpi podvozje in vzmetenje ... :D Se pa najde tudi sem in tja kaksna, ki je res OK narejena ... in se lepo peljes cez... Samo take so po mojih izkusnjah redke ...

Se strinjam, velika ve?ina jih je takih, da noben normalen ne bo ?el namenoma ?ez njih z max dovoljeno hitrostjo (vsaj ne s svojim avtom :) ).

Napisano

https://siol.net/avtomoto/testi/prava-zmes-vsega-a-kje-je-stirikolesni-pogon-506410

 

Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR :vskalo: WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)

Pri Fordu so sme?ni s cenami... ?e bi bil AWD pa da bi bil recimo to vsaj nek povi?an SUV in ne zgolj na?minkan kompaktnez bi ?e nekako razumel,takole je pa tole 10jurjev preve?....
Napisano

Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.

 

Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.

33112_1.png

Napisano

Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.

S kombijem in naknadno vgrajeno stopnico ni sans , da ne nasedes... Edina re?itev je , da grem z desnim kolesnim parom po plo?niku.... In ne da popraska; dejansko nasedem... Itak; dolga medosna razdalja in prednja kolesa so ?e zdavnaj Dol iz grbine,ko zadnja ?e niso za?ela plezati gor...

Napisano

?estitam za izbor Robert! Koliko ?asa pa bo potrebno ?akati na zverino? Kaj so bili odlo?ilni dejavniki za nakup Skyactive X motorja?

 

4 WD pa bom vsekako vzel tudi jaz. Pa ne zaradi terena, ampak predvsem zaradi alpskih prelazov, kjer imajo Jodlarji mal?ek druga?en pristop k zimski slu?bi ...

 

Imam sedaj M6 GT (170KM), pa se je na testu poznala razlika (G122), ?eprav verjetno bi se navadil ?ez ?as tudi slednjega. Dobava bo december 2019 (?e ne bo kaj pri?lo nepredvidenega vmes), barva ma?in siva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.