Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Vozim k njim na servis in nimam pripomb .... prodajni del pa je res druga zgodba; dobi? ob?utek, da jim je figo mar koliko prodajo; me je napisal za testno vo?njo cx30 pred slabim mesecem pa do danes ni tel.klica. Ne vem no ampak malo ?udno se obna?ajo ....

Saj za salon pi?em,da ima? take prodajalce slab?e ne more biti. Tam se avti sami prodajajo zato pa se tako obna?ajo,strank pa je kolikor ho?e?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvo kar sem opazil je: Pri vseh xceed objavljenih na avto.net so navadni analogni stevci. Na slikah na uradni strani so pa digitalni.

 

Ok sedaj sem pogledal katalog in je to opcijsko.

 

Recimo ta ma pa isto ceno: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14639508

 

Pac kia ... do zadnjega ne ves cene :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvo kar sem opazil je: Pri vseh xceed objavljenih na avto.net so navadni analogni stevci. Na slikah na uradni strani so pa digitalni.

 

Ok sedaj sem pogledal katalog in je to opcijsko.

 

Recimo ta ma pa isto ceno: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14639508

 

Pac kia ... do zadnjega ne ves cene :)

Aj, aj, aj,... sprednji del avta.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem si danes iz gole radovednosti tega x-ceeda ... kaj pa vem; na zunaj precej okra?en z raznimi dodatki: letvice, plastika, quazi krom, navidezna izpuha ... notranjost pa polna gumbov.

Sama pojava pa mi bolj deluje na dvignje karavan kot pa SUV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Vcer sem imel CX-30 skyactive-g avtomatik na testu.

 

Res je kar pravijo. Avto ni za divjat. Pac 122 konjev, da od sebe nekako to kar se pricakuje. Ampak kot sem ze rekel, za moj stil voznje je super. Tudi ce sem hotel "malo" vec od njega je pac bilo v visjih obratih in se je drlo. Avtomatik se mi je zdel cisto OK oz. tak kot sem pricakoval. Nekako se mi ni zdelo, da bi se kdaj izgubil oziroma da bi kdaj cudno prestavil. Se mi je pa cca. 2* nepricakovano i-stop vkljucil. Recimo, ko sem pocasi vozil proti krozicu se je kar vkljucil in potem ko sem dodal gas prec izkljucil.

 

Glede i-stop. Naprom mazdi 3 (2016 letnik isto skyactive 120 konjev) se mi je zdelo da res precej bolje deluje. Bolje v smislu manj opazno. Se mi zdi da v stari trojki bolj potrese in bolj obcutis ponoven vzig. Tukaj pa nekako sploh nisem opazil, da se je avto ugasnil in nato ponovno vzgal.

 

Torej ... po testni voznji mi je avto samo se bolj vsec. Sedaj malo finance pogledat kako in kaj. Ce bi padla akcija kot je za trojko brez obresti, bi bila odlocitev precej lazja.

 

P.S. V salonu na celovski je bila machine gray. Precej lepsa kot rdeca :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se par zadev (verjetno je pri Mazdi 3 isto).

 

Precej nerodno je na digitalnem stevcu menjat nacin izpisa trenutne porabe in preostalega goriva. OK med prikazi menjas s tipko na volanu (stevec hitrosti, razdalja pri radarskem tempomatu, info), toda za menjat tisto na levi in desni strani pa moras na glavnem ekranu it v sistem -> neki naprej -> se neki naprej -> potem tuki neki menjas med nacini. Malo nerodno glede na to da je stevec trenutno poraba samo stolpec in ne stevilka. Potem hoces dat na stevilko in je cel poseg :)

 

Za nekaj kilometrov na zecetku sem imel tudi rocni menjalnik s top opremo (avtomtik je imel samo style). Pri tempomatu je bil se 1 dodaten gumb, ki pa je potem pri avtomatiku. Neki za pomoc voznje v koloni. To na zalost nisem testiral in me zalo zanima kako deluje (ne predstavljam si ravno na rocnem menjalniku to).

 

Omejitve hitrosti, ki jih prikazuje so tko no ... v vecini primerov ok, kdaj pa falijo. To sem opazil ze pri starsih na mazdi 3, da ponekje omejitve ne klapajo.

 

Na YT so nekateri imenili slabost HUD-a, da se trese. Meni se ni niti malo zdel da bi se karkoli treslo. Se mi je zdel kot pribit trdno na sipo.

 

Zanimivo je bilo, da meni (ker sem navajen iz trojke) je bil sam sistem precej domac in sem se takoj znasel. Medtem, ko kolega, ki se ni uporabljal mazdinga sistema je bil kar precej zmeden v zacetku. No od LJ do Vrhnike se je ze privadil. Tako da ocitno je sistem ok in se ga hitro naucis.

 

ce se, se kaj spomnim pa dopisem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zan? smo debatiral, da naj bi se v CX-30 sedelo zadaj bolje kot v Mazdi 3. In seveda sem ?el to ?e enkrat sprobat. Sem nastavil enako prednja sede?a za mojo vi?ino in zadaj je bilo natanko isto placa pri obeh - beri "kurckej". Se pravi je dejansko CX-30 samo povi?ana Mazda 3 z nekoliko ve? placa v prtlja?niku. Kdor seveda zadaj preva?a le ali ve?inoma otroke je to OK, za ve?je ljudi pa to ni glih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem se jaz vsedel zadaj (za mojo visino prednji zic) sem imel zadaj vec kot dovolj placa. Je pa res, da sem precej majhen (171cm  :rolleyes:). Kolega z 198 pa ze ni ravno najboljse sedel zadaj. Ni bilo neke panike, samo lahko bi bilo bolje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zan? smo debatiral, da naj bi se v CX-30 sedelo zadaj bolje kot v Mazdi 3. In seveda sem ?el to ?e enkrat sprobat. Sem nastavil enako prednja sede?a za mojo vi?ino in zadaj je bilo natanko isto placa pri obeh - beri "kurckej". Se pravi je dejansko CX-30 samo povi?ana Mazda 3 z nekoliko ve? placa v prtlja?niku. Kdor seveda zadaj preva?a le ali ve?inoma otroke je to OK, za ve?je ljudi pa to ni glih.

?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.

No, tukaj se pa strinjava glede lepote. Ne eden ne drugi nista za na razstavo lepote. Imel ne bi ne enega ne drugega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akaj, kamiq je 15cm kraj?i pa ima enako prostora? Ja logi?no da potem nekje drugje zmanjka?

Ne nima enako prostora. Kamiq ima pri isti medosni v kabini mnogo ve? postora. Razlika v dol?ini karoserije- Kamiq je za dobrih 15cm kraj?i, razlika v prtlja?niku je pa 430l mazda cx30 vs 400l Kamiq. Mazda je zadnje ?ase znana po tem, da dela na zunaj velike na znotraj pa majhne avte, ?eprav je bilo neko? ravno obratno. 

 

Pa ?e razlika v pospe?kih od 0-100: cx30 - 11,2; Kamiq 8,3. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akaj, kamiq je 15cm kraj?i pa ima enako prostora? Ja logi?no da potem nekje drugje zmanjka?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mazda CX30 ima pol metra dalj?o prednjo havbo,kot tudi vse ostale Mazde je pa zato bolj dopadjiva-lep?a!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri kupujejo prostor v avtu, drugi, da jim je avto v?e?en.Obojega pa? ne more? dobiti v paketu. ?e ima avto velik prtlja?nik, ?eprav mi ni jasno, kaj ti rabi ekstra velik prtlja?nik in je ve? prostora na zadnjih sede?ih za noge (dajte no, koliko krat pa vozite dva, tri odrasle v avtu)? bo imel avto zato prekratek nos in prevelik razmak med kolesi in bo na zunaj videti sme?no (vzhodni blok z zavesicami). ?e pa naredi? v?e?en avto, ?portnega videza z dolgim nosom, majhnimi stekli, bo seveda manj prostora v kabini. Enostavna ra?unica. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.

Osnovni je definitivno ceneje, ko pa ga gre? opremljati z varnostnimi pripomo?ki, pa mu cena konkretno zraste in lahko prese?e mazdino z lahkoto. 

Je pa res, da ?koda ima financiranje za vse modele na voljo, pri mazdi je pa samo za manj?e avte.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.