Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

To so moja opa?anja pri CX-30. Se pa avto sam zaklene po nekaj metrih vo?nje in ko ga ustavi? (avto pri?gan) od zunaj ne more noben noter, ?e ga ne odklene? iz notranje strani - je to mo?no spremeniti in kako ?

 

To lahko spremenis ... vsaj pri CX-5 gre preko neke kombinacije pritiskov na tipko za zaklep ... ki je opisana v prirocniku ... Verjetno je pri CX-30 podobno... pobrskaj po prirocniku ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat. To dr?i - imam ro?ni menjalnik.

 

 

Pa lahko vklopis, ko avto miruje ali je tako, kot je Boss napisal, da se da aktivirat sele, ko se odpeljes?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest, hvala za pomo?, bomo sprobali ko bom utegnil. Auto Hold lahko vklopim ro?no ko avto miruje.

Napisano

 

Nekaj opazk kaj pisejo:

Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).

 

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.
Napisano

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.

 

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Napisano

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

Napisano

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

 

 

Ampak ne G150 ... samo G122 ...

 

https___si_cdn_mazda_media_f158b335ff114

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aaa... Moja napaka; sem na hitro spremljal in sem mislil,da je hotel povedati, da pri nas sploh ni 2wd...

Napisano

 

Tole zadnje bo dr?alo za CX-30, sem nastavil, hvala Jest, le avto mora biti pri?gan, druga?e je Vehicle settings zatemnjen na displayu (ugasnjen motor). Vse se lahko nastavi preko displaya  in Joysticka. Po?asi se u?imo in ga spoznavamo.

Napisano

Samo ponudit morajo mo?nost, da so koloteki na na?in kot pri cx5, malo manj plastike in bokov. Pri meni bi bil to dealbreaker, ?eprav je cockpit vrhunski.

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

 

 

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Napisano

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Sem ja, in to v "moji" barvi.

Zadek mi je v?e?en, s strani pa nikakor.Res so pretiravali z plastiko. Tudi spredaj mi ni preve? v?e?.Nasplo?no mi suvi niso v?e?, tako, da jih niti ne gledam kaj preve?.

 

 

Napisano

Za tiste ki ne morete z rde?e barve res ni, ma?inska siva je pa lepa ker ta(grda) plastika ni tako izrazita! Meni je med temi, kao SUVi vseeno naj, pa tudi ni?ja je za 5-10 cm in mi deluje kot neki SUV-CUPE.

Napisano

Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.

 

Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.

33112_1.png

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam glede X, z mojo G194 AT gibljem med 7.5 - 8 s tem da je pol litra ve? kubiture, pa ?e ?estka je malenkost te?ej?a, dejansko z X nekakr?nega prihranka za zdej ni?

 

Po mojem jih fejst tepe te?a, vrjetno si predstavlamo glede na ?tevilko modela, da je to nek manj?i avto, dejansko majo pa 1400 kg tak k ?estka.

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.  :hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.