Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

To so moja opa?anja pri CX-30. Se pa avto sam zaklene po nekaj metrih vo?nje in ko ga ustavi? (avto pri?gan) od zunaj ne more noben noter, ?e ga ne odklene? iz notranje strani - je to mo?no spremeniti in kako ?

 

To lahko spremenis ... vsaj pri CX-5 gre preko neke kombinacije pritiskov na tipko za zaklep ... ki je opisana v prirocniku ... Verjetno je pri CX-30 podobno... pobrskaj po prirocniku ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat. To dr?i - imam ro?ni menjalnik.

 

 

Pa lahko vklopis, ko avto miruje ali je tako, kot je Boss napisal, da se da aktivirat sele, ko se odpeljes?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest, hvala za pomo?, bomo sprobali ko bom utegnil. Auto Hold lahko vklopim ro?no ko avto miruje.

Napisano

 

Nekaj opazk kaj pisejo:

Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).

 

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.
Napisano

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.

 

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Napisano

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

Napisano

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

 

 

Ampak ne G150 ... samo G122 ...

 

https___si_cdn_mazda_media_f158b335ff114

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aaa... Moja napaka; sem na hitro spremljal in sem mislil,da je hotel povedati, da pri nas sploh ni 2wd...

Napisano

 

Tole zadnje bo dr?alo za CX-30, sem nastavil, hvala Jest, le avto mora biti pri?gan, druga?e je Vehicle settings zatemnjen na displayu (ugasnjen motor). Vse se lahko nastavi preko displaya  in Joysticka. Po?asi se u?imo in ga spoznavamo.

Napisano

Samo ponudit morajo mo?nost, da so koloteki na na?in kot pri cx5, malo manj plastike in bokov. Pri meni bi bil to dealbreaker, ?eprav je cockpit vrhunski.

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

 

 

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Napisano

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Sem ja, in to v "moji" barvi.

Zadek mi je v?e?en, s strani pa nikakor.Res so pretiravali z plastiko. Tudi spredaj mi ni preve? v?e?.Nasplo?no mi suvi niso v?e?, tako, da jih niti ne gledam kaj preve?.

 

 

Napisano

Za tiste ki ne morete z rde?e barve res ni, ma?inska siva je pa lepa ker ta(grda) plastika ni tako izrazita! Meni je med temi, kao SUVi vseeno naj, pa tudi ni?ja je za 5-10 cm in mi deluje kot neki SUV-CUPE.

Napisano

Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.

 

Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.

33112_1.png

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam glede X, z mojo G194 AT gibljem med 7.5 - 8 s tem da je pol litra ve? kubiture, pa ?e ?estka je malenkost te?ej?a, dejansko z X nekakr?nega prihranka za zdej ni?

 

Po mojem jih fejst tepe te?a, vrjetno si predstavlamo glede na ?tevilko modela, da je to nek manj?i avto, dejansko majo pa 1400 kg tak k ?estka.

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.  :hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.