Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

To so moja opa?anja pri CX-30. Se pa avto sam zaklene po nekaj metrih vo?nje in ko ga ustavi? (avto pri?gan) od zunaj ne more noben noter, ?e ga ne odklene? iz notranje strani - je to mo?no spremeniti in kako ?

 

To lahko spremenis ... vsaj pri CX-5 gre preko neke kombinacije pritiskov na tipko za zaklep ... ki je opisana v prirocniku ... Verjetno je pri CX-30 podobno... pobrskaj po prirocniku ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat. To dr?i - imam ro?ni menjalnik.

 

 

Pa lahko vklopis, ko avto miruje ali je tako, kot je Boss napisal, da se da aktivirat sele, ko se odpeljes?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest, hvala za pomo?, bomo sprobali ko bom utegnil. Auto Hold lahko vklopim ro?no ko avto miruje.

Napisano

 

Nekaj opazk kaj pisejo:

Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).

 

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.
Napisano

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.

 

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Napisano

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

Napisano

Ne bo dr?alo. Tudi pri nas je tudi v 2wd..

 

 

Ampak ne G150 ... samo G122 ...

 

https___si_cdn_mazda_media_f158b335ff114

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aaa... Moja napaka; sem na hitro spremljal in sem mislil,da je hotel povedati, da pri nas sploh ni 2wd...

Napisano

 

Tole zadnje bo dr?alo za CX-30, sem nastavil, hvala Jest, le avto mora biti pri?gan, druga?e je Vehicle settings zatemnjen na displayu (ugasnjen motor). Vse se lahko nastavi preko displaya  in Joysticka. Po?asi se u?imo in ga spoznavamo.

Napisano

Samo ponudit morajo mo?nost, da so koloteki na na?in kot pri cx5, malo manj plastike in bokov. Pri meni bi bil to dealbreaker, ?eprav je cockpit vrhunski.

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

 

 

Napisano

Zunanjost so pa? falili z to plastiko in ni? je ne more polep?ati.

Bi naredili iz prve lep?o in bi bil zadetek v polno... tako je pa kr neki.

Kaj govorim, ?e vedno bi bil grd suv kot vsi a vsaj ne zelo grd.

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Napisano

A v ?ivo si ga ?e videl? Meni je bil sprva po slikah bruh,bruh... V ?ivo pa zelo lep avto.

Sem ja, in to v "moji" barvi.

Zadek mi je v?e?en, s strani pa nikakor.Res so pretiravali z plastiko. Tudi spredaj mi ni preve? v?e?.Nasplo?no mi suvi niso v?e?, tako, da jih niti ne gledam kaj preve?.

 

 

Napisano

Za tiste ki ne morete z rde?e barve res ni, ma?inska siva je pa lepa ker ta(grda) plastika ni tako izrazita! Meni je med temi, kao SUVi vseeno naj, pa tudi ni?ja je za 5-10 cm in mi deluje kot neki SUV-CUPE.

Napisano

Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.

 

Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.

33112_1.png

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam glede X, z mojo G194 AT gibljem med 7.5 - 8 s tem da je pol litra ve? kubiture, pa ?e ?estka je malenkost te?ej?a, dejansko z X nekakr?nega prihranka za zdej ni?

 

Po mojem jih fejst tepe te?a, vrjetno si predstavlamo glede na ?tevilko modela, da je to nek manj?i avto, dejansko majo pa 1400 kg tak k ?estka.

Napisano

To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe

 

Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...

?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.  :hohoho:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.