Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.  :hohoho:

Tudi dizle vozijo mladi in pa mladi po srcu, seveda v ?portnih barvah in ne neke sive mi?i.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Obstajajo tudi dizli, kot je recimo bmw 330 M sport, ki ima pospe?ek do 100km/uro 5.5 sek.

Mislim, da je nedeljska vo?nja gospodov v gma?ni obleki s tem traktorjem kar vznemirljiva in se po va?kih cestah kar pra?i za njim.

 

 

Napisano

Obstajajo tudi dizli, kot je recimo bmw 330 M sport, ki ima pospe?ek do 100km/uro 5.5 sek.

Mislim, da je nedeljska vo?nja gospodov v gma?ni obleki s tem traktorjem kar vznemirljiva in se po va?kih cestah kar pra?i za njim.

Obstaja tudi M550d s pospe?ekom 4,4s ki ke 0,1s hitreje kod M5!

Tak da obstajajo tudi zelo hitri traktorji

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, ?e bi imel 6 turbin namesto 4, kot jih ima M550d, bi do 100 prilezel verjetno celo v 4,2 sekunde. :)

 

Druga?e ga pa ni ?ez displacement, verjamem da je V8 4.4 M5 ali 550i s "samo" dvema turbinama zanesljivej?i od quadturbo 3.0 dizla. Motortausch na 50k kilometrov je verjetno pri 4turbo dizlu redno vzdr?evanje, M5 jih verjetno zdr?i kakih 100k. :) Na motortalk forumu je kar nekaj lastnikov, ki so imeli pri triturbo 535d menjave motorjev pri 20-40.000 kilometri.

Napisano

@Jest & @Boss: auto-hold mogo?e dela drga? na ro?nem menjalniku, js mam podobne opazke kot jest, dela takoj.

 

@PASSENGER AIRBAG: ta beli napis res ne vem za kaj sploh je .. pri najnovej?i M6, kot pravi @Boss, itak gori rumen indikator za airbag off, ?e sopotnika ni. tak da ne vem zakaj ta napis sploh.

 

Sem v ponedeljek probal na Mazdi 3 (G122, rocni menjalnik,...), ki sem jo imel kot nadomestno vozilo...  in se da Autohold vklopit, ko avto stoji in ni potrebe po tem, da najprej speljes ... Obnasa se enako kot pri moji z avtomatskim menjalnikom ... Sedaj je mozno edino se to, da je razlicno delovanje glede na motor (bencin ali dizel) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazdo CX-30 imam od 23.12.2019, z vso opremo, AWD, bencinar, Skyactive-X motor, ro?ni menjalnik, temno siv. Tudi jaz sem se odlo?al med AT in ro?nim menjalnikom, pa mi je ob testiranju obeh mo?nosti (isti dan) slednji deloval bolje. Sicer sem z vozilom zelo zadovoljen, le na za?etku mi ni delovala oziroma mi ?e ne deluje navigacija, pa? smola (pokvarjena GPS antena v modulu, ?e ob prevzemu vozila, potrebna zamenjava celotnega modula v garanciji, ki se re?uje ?e 1 mesec), slabosti vozila: malo premajhen prtlja?nik in posoda za gorivo (v primerjavi, ?e to sploh je mogo?e z prej?njim vozilom  M6 HB, letnik 2008). Zelo dobri so LED ?arometi, adaptivni, odli?na svetilnost, infotaiment z odli?no kamero in vidljivostjo tako podnevi v slabih razmerah kot zve?er v temi. Izolacija je zelo dobra saj prakti?no ne sli?i? ni? ko zapre? vrata. Auto Hold in I-stop delujeta brez problema. Trenutno imam prevo?enih 1000 km. Poraba je pa 7,5 l po ra?unalniku (prete?no po obvoznici). Toliko na kratko.

Napisano

Posode za gorivo so v avtih z vsakim novim modelom manj?, ker vsak nov model porabi za ene 25% manj goriva od predhodnila. S tem tempom bodo avti kmalu imeli ssamo ?e prostor za kantico kamor bo teklo gorivo iz ma?ine.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ampak meni tudi ni jasno,zakaj je recimo 50L nekaterim premalo.... Pa tudi ?e je to "zgolj" 750km dosega....

 

Pa ?e naredi? 35t km /leto , je to tankanje 1x na teden...

 

In kdaj je kdo naredil 750km brez postanka na pumpi za wc, malico , se pritegniti?

 

Nevem No, jaz s plinom na xsari naredim 400km z enim tankom in ne re?em, kak?nih dodatnih 100km bi prav pri?lo, vse kar je pa ve?....

Napisano

Na?eloma je vse odvisno kolk km dela? povpre?no na dan... Ko sem jih recimo delal nekje 150 na dan se mi je zdelo kot, da sem skos na pumpi in mi je kar malo presedalo v stilu, ah ?e spet pumpa. ?e jih pa dela? recimo do 50 na dan, pa tanka? nekje vsak tretji teden pol pa to res ni problem.

33112_1.png

Napisano

Na?eloma je vse odvisno kolk km dela? povpre?no na dan... Ko sem jih recimo delal nekje 150 na dan se mi je zdelo kot, da sem skos na pumpi in mi je kar malo presedalo v stilu, ah ?e spet pumpa. ?e jih pa dela? recimo do 50 na dan, pa tanka? nekje vsak tretji teden pol pa to res ni problem.

Ja,to je res,ampak verjetno ne dela? 150km vsak dan v tednu ? Recimo da gre? 5x na teden na siht in je to 750km.... Meni se 1x na teden iti na pumpo ne zdi tako veliko...

Napisano

Hah, v modernih ?asih se tanka vsakih 150-200 km in to ve? kot pol ure.

Ravno Japonci trdijo, da so cca. 40 kWh baterije zadostne in 300-500 km dosegi niso potrebni.

 

Kot ka?e bodo vsak mesec zvi?ali tro?arino na gorivo za cca 1 cent kakih 6-7 let in ne bo ravno zabavno obiskovat ?rpalke tudi le za 45 litrov. V SLO je ?e vse precej tiho ampak Nem?ija definitivno gre v to smer. Oni se ?e kar precej dokon?no "spogajali" z zelenimi in zadeve uskladili z EU CO2 direktivo. Pri nas je osnutek ?ele v beta fazi.

 

U?ivajmo dokler traja...!

Napisano

je blo vsaj toliko, ko sem ?ivel na Dolenjskem in se vozil v Lj ter nazaj, zraven pa uporabljal svoj avto ?e za slu?bene potrebe. Tudi do 40kkm na leto je ?lo na mojem pa ?e recimo kak?nih 15kkm s slu?benimi avti, ?e so bili prosti. V glavnem bencinske so ble kr naprej na sporedu.

33112_1.png

Napisano

Je pa tudi res, da je ?isto odvisno ali ima? kje blizu pumpo.... Meni gre pri LPGju na ?ivce predvsem to, da ga tankam (?e se le da) na Verov?kovi in moram v?asih ?e planirati kdaj bom ?el tam mimo....

 

Je pa res, kako je ?ele elektricarjem.... :)

Napisano

Je pa tudi res, da je ?isto odvisno ali ima? kje blizu pumpo.... Meni gre pri LPGju na ?ivce predvsem to, da ga tankam (?e se le da) na Verov?kovi in moram v?asih ?e planirati kdaj bom ?el tam mimo....

 

Je pa res, kako je ?ele elektricarjem.... :)

Verjemi, ni jim lahko. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Verjemi, ni jim lahko.

Ampak ne bodo priznali. Ker.... Oni so zeleni. Baterije so eko Friendly

Napisano

Kia-zmagovalec? Ker, kot pi?e, je dostopnej?i. Mazda ima vse kao bolj?e, od premijskega ob?utka do menjalnika.. itd, na koncu je zmagovalec-kia, ker je cenej?i za dva jurja.

To so ponavadi bu?ke novinarjev in ?e bi brali samo konec, bi pri?li do tak?nega napa?nega zaklju?ka.V ve?ini primerov je pomembna za zmago-cena. ?udno, da niso napisali, da pa je skupni zmagovalec dacia logan.

Sedel sem ?e v obeh in ?e samo ob?utek v Mazdi je za dva razreda vi?ji.Sploh ne more? primerjati notranjosti Oz. kvalitete vgrajenih materialov.

Pozabili so napisati, da se kia v hitreje vo?enih ovinkih nagiba kot v?asih katrca. To sem ugotovil ob vo?nji sodelav?evega testnega vozila.

 

Tukaj se pa strinjamo vsi,a ne?

Citiram:-"sta medtem na?eloma dovolj mo?na, a sem in tja smo, ?e posebej na avtocesti ali na kak?nem vzponu ter sploh takrat, ko je bilo v avtomobilu ve? ljudi, vseeno pogre?ali kak?nega konja ve?".

To je to, ve? ?altanja v klance in ?e je res nalo?en avto, delanje kolon. To velja za oba napisana. :)

 

 

Napisano

Spogledujem se z obema (oz. ju imam na watch listi).

 

Sedaj ce pogledas uradni cenik ni benega dvoma in vzamem CX-30. Ko pa pogledas popuste in vse skupaj je pa stanje:

- Mazda CX-30 G122 Avtomatik Machine siva, SA + ST + SO + LU (se pravi vse) - 30.890 eur

- Kia XCeed 1.4 T-GDI Avtomatik Ex Stream - 24.290 (+barva) se pravi cca 24.600 eur (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14977277)

 

Opremi sta zelo primerljivi.

 

Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.

Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.

 

Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.

 

Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.