Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V obeh primerih bo v redu avto.

?e je toliko razlike v ceni, bo le ta verjetno prevladala.

Jaz se vedno odlo?im po filingu.

Ne glede na ceno. Res pa je, da nikoli ne kupujem novih avtov in je la?je, ker ni toliko denarja.

Kar kupi? s tem mora? bit zadovoljen.

 

 

Napisano

Pazi, da se ne bo? prehitro zaletel z odlo?itvijo.

1.) KIA je cena z njihovim financiranjem, kar ne pomeni, da bo? pla?al to ceno, ki jo vidi? v oglasu ampak kar nekaj jurjev ve?. Res dobro preveri, kaj je s tem financiranjem, ker ko sem sam izbiral me je kar glava zabolela kak?na natega je to.

2.) Avtotrade Vrhnika so eni ?udni ?alabajzerji, ker dajajeo v oglase avte, ki jih sploh nimajo. Ko pride? k njim se pa pogovarja? potem o ?ist drugih modelih za drug denar.

3.) Mazda ima popolno usnje, Kia samo delno na sede?ih in ?e se ne motim tudi niso elektri?ni.

4.) Mazda ima dosti bolj?e ozvo?enje

5.) Kia ima multilink bla?enje zadaj, kar je bolje od Mazde

6.) 1.4T je bolj?i tako navorsko kot odzivno. Jaz osebno bi pri Mazdi raje gledal SkyactivX ampak to je nekje 2 jurja ve?.

7.) 7 letna garancija pri Kia je kr lep plus.

8.) KIa ?al nima DAB radia, kot mi je znano, kar bi znalo bit lahko v prihodnje problem, ?e se bodo odlo?ili skenskat analogni radio.

9.) Na zadnji klopi je problem za stopala pri Xceedu

10.) Znotraj je Mazda vsaj za klaso ali dve bolj moderna, ampak to je lahko za nekoga tudi minus.

 

V glavnem... te?ko odlo?itev ima?, zdaj nastopajo pa? drugi faktorji.

33112_1.png

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

 

To pa prvi? sli?im, da imajo Skyactive-X motorji filter trdnih delcev na izpuhu......saj gre za bencinski motor....

Napisano

Ce gledas iz tega stalisca, je bolje, da avta nimas... potem ti tudi ne more crknit :D :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Khm ...

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140  :D

Napisano

Khm ...

 

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

X ga ima, G122 in G150 pa sta brez.

Napisano

Ej....?estitke zoom zoom lp

Napisano

?e kdo opa?a te?ave z motorjem G122 (?ibkej?i motor) pri Mazdi CX 30 in drugih modelih? Avto nenavadno trese in vibrira pri deaktivaciji dveh cilindrov in konstantni vo?nji, kar se dogaja zelo pogosto in ?e najve?krat pri enakomerno hitri vo?nji okoli 70-80 km na uro, pa tudi na avtocesti.

 

Stvar je v mojem primeru mote?a, tuji forumi so POLNI podobnih izku?enj in lastniki si pulijo lase od nezadovoljstva. Mazda bo nekaj morala storiti, da odpravi to napako.

 

https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-cx-30-vibrationen.78994/

 

Javite se lastniki, ki imate enak problem!

Napisano

Nisem lastnik, a na testni vo?nji 3 G122 me je to zelo motilo. Po spominu je bil vpoklic je bil glede tega. Ali je narejen pri tvojem avtu (ne gleda na to da je avto povsem nov).

Napisano

Ne, ni bilo nobenih vpoklicev, razen pri napakah, ki jih je povzro?ala deaktivacija cilindrov in so avti potem uga?ali ali se niso ve? pri?igali. V tem primeru govorimo  le o mote?ih tresljajih in vibracijah v kabini.

Napisano

Ja tole se dogaja tudi na drugih, moja M6 2019 ima podobno obna?anje. Zadeva je v tem, da je normalno, da se bo vse treslo, ?e ne letijo vsi bati in je motor obremenjen. Zdej, zakaj pa tak dolgo ?aka elektronika z vklopom, je pa meni tudi logi?no: Predstavljaj si pelje? se po ravnini 70-80 z konstatnim plinom. Ra?unalnik ugotovi, da za to rabi? X konjev, hkrati pa  ra?unalnik ugotovi tudi, da teh X konjev lahko izstisne samo iz dveh batov in evo ga vklopi ti samo dva bata, je sicer teh X konjev zelo na meji ampak avto gre.

 

Po mojem bi morali malo te pragove po?timat, ampak zaradi emisij in porabe vrjetno to nebojo delali.

 

Druga?e pa js se temu izognem tak, da pa? mal bolj prtisnem na gas, ?e me ?e res fejst moti.

Napisano

Dr?i, in ?e ?lovek zelo veliko vozi relacije s hitrostjo 70-80 km na uro, ravno ne more posebej pospe?evati samo zato, da ne bi ?util nenehnih vibracij avta. Sploh ne, ?e ima? avto pred sabo in nima? kaj pospe?evati. Zelo nerodno, Mazda!

Napisano

To bi pomoje komot naredili. Je pa res, da je potem potrebno popraviti ?e marsikaj, ker deklarirana poraba itd..ne bo ve? to to.

Napisano

Ej...pelji na Mazda servis...Garancija..verjetno bo treba sowftersko kaj posdobit...so na Mazda servisu dobili kaj novega za to... Zoom zoom ..lp

Napisano

Hvala vsem za odgovore. 

 

Garancije ni mogo?e uveljavljati, ker je normalno, da avto vibrira pri izklopu dveh cilindrov. 

 

Servis ne more ni?, ker bi avto potreboval novo homologacijo, zato poseg v avto ni dovoljen.

 

Avto z G122 motorjem trese vsaki?, ko se izklopita dva cilindra, seveda pa postane tresenje bolj mote?e,

ko avto pelje? dlje ?asa v hitrosti, ko sta izklopljena.

 

V bistvu sploh ni nobene re?itve, ?lovek lahko samo ob?aluje nakup avta.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.