Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Bossek napisal:

To imajo samo Skyactive X motorji saj imajo samo ti kompresor (G122 ga nima).

 

Tukaj je tema dolga 29 strani. Notri so tudi posnetki kako se jim oglasa in da so jim menjali:

WWW.CX30-FORUM.DE

Ich hab immer wenn ich mal länger fahre, also nicht nur 7 km zum Einkaufen, Geräusche beim beschleunigen. Also direkt beim Gas geben. Aber auch wenn ich den Berg runter fahre und manuell zurückschalte...

 

To je vredi, če vojno zvezd omenjajo.... 🥴

Napisano

Zanimam se za nakup Mazde CX30 z motorjem G150 s pogonom na 2 kolesi. Ali morda kdo ve ali letniki 2021 še imajo izklop dveh cilindrov? Nekje na tujih forumih sem zasledil, da tega ne bi imeli več saj naj bi bilo s tem kar nekaj problemov. Ker se toliko piše o  težavah z barvo ali je to res tako velik problem. Do sedaj namreč še nikoli nisem imel japonskih avtov. Trenutno se še vozim z 10 let starim Focusom, ki ima poškodb od kamenčkov relativno malo, sem ter tja kakšen. Tudi znotraj po prevoženih 200.000 km ne kaže praktično nobenih znakov obrabe. Je Mazda podobno vzdržljiva? Upam da ima motor vzdržljivejši saj o teh ecoboostih nočem več slišati.

Napisano

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

33112_1.png

Napisano

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Boš povedal čez kaka tri, štiri leta lastništva glede kvalitete ostalih barv. 😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Mislim da CX30 nemoreš dobit G150 pogon spredaj, Pogon spredaj lahko imaš G122, X180, D116, pogon na vse štiri ima pa G150, X180 in D116. Glede motorjev so oboji ok, pač dizel za daljše vožnje bencinc za kratke, x180 motor še ni najbolj preizkušen oziroma je premalo časa na cesti za neko realno oceno, ene serije X motorjev so imele težave s kompresorjem. Glede izklopa cilindrov je tudi bila ena serija s težavami ampak se je z updatom zadeva umirila. Ecoboost motor hja sočustvujem so kar naporni ja, je tudi tebi izpušni kolektor počil, hladilna tekočina zahajala v izpuh, gretje ni grelo, pokrov ventilov nikako da se zatesni, motor pregreval?

Glede na novi cenik letnik 2021 obstaja G150 s samo sprednjim pogonom.  Ecoboost (imam 1.6 150KM) je super za vozit so pa problemi. Dvakrat že počila cev hladilne tekočine na srečo vedno na parkingu. Nazadnje menjali od termostata do ne vem koliko cevk in iz motorja še vedno zasmrdi po zažgani hladilni, ki jo moram občasno dolivat. Zadnja diagnoza glede na njihove izkušnje naj bi bil počen blok, če je res kaj na tem saj razdirali niso. Gretje je res bolj slabotno, motor pa ima temperaturo pribito na sredino čeprav kazalcu ne verjamem nič.

Napisano

Ti ecoboost motorji so res brca v prazno 😞 . Pri nas smo imeli enga in je hladilba tekočina v izpuh tekla pri nekem modulu za hlajenje plinov (je kolega pogruntal) ampak drugih napak pa ni bilo konca. Zanimivo da je v ceniku g150 s sprednjim pogonom, sem gledal konfigurator in tam kaze opcijo samo awd. Drugace g150 spredaj pogon je super kombinacija po moje, ce nerabis awd.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.

Z mojo Machine Grey barvo ni nič narobe po dveh zimah,vsaj zaenkrat. Je pa res da nobenemu v rit ne lezem,ker ga :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

Napisano
pred 15 minutami je Bossek napisal:

Dali so nov cenik (sedaj je gor tudi nov X motor X186) in pa G150 je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom.

 

Me pa zanima ali kdo ve kaj pomeni SD kratica. Recimo:  X180/AT/GT Plus /SO/SA/LU/SD 

 

SD pomeni,Super Dela.....:bravo: 

Napisano

SD je, ce se prav spomnim stresno okno (verjetno iz nemscine Schiebedach)... Ostale kratice pa so verjetno kratice paketov opreme (SA = Safety, SO = Sound, LU = Luxury, ST = Style)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Imas prav .... se pravi stresno okno ni mogoce dobiti, RAZEN v primeru da vzames X186 4 kolesni pogon polno opremo. Super.

Napisano

v naši lokalni opremi je SD res vedno samo v najvišji opciji, pride pa prav, ko imaš avto cel dan na soncu in vseeno ni razgret.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ampak to se je spremenilo z novim modelom. Prej je bil na voljo pri celotnem SkyactiveX, sedaj je samo se na AWD. Tole mi gre pri mazdi konkretno na zivce.

Napisano

Ze kar nekaj let je na voljo samo pri pescici modelov in se to samo pri visjih paketih opreme ... 

 

Prilozeni so ceniki iz let 2013, 2017 in 2018... to sem se nasel na disku :D ... 

Ceniki-20170601.pdf Ceniki-20180601.pdf 1933623346_mazdacenik30_01.2013.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam jaz cenik kjer veljaven od 20. 7. 2020 (pred tem ki je zdaj).

 

Torej iz zacetnih cen je sla cena prvo 2k gor, sedaj se 400 eur gor. Pa se soncne strehe se ne da dobit. 🤬

 

Mogoce kdo ve se kaj pomeni IPM. V ceniku je CX-30  in pa CX-30 IPM?

mazda_cenik_07_20.pdf

Napisano

Samo je podobno... stresno okno je na voljo samo pri visjih opremah (GT Plus)... res pa je, da ni samo pri AWD... ni pa na voljo pri celotni paleti...

 

IPM pa nevem, kaj je... se mi zdi, da je faceliftan model... Tega pri CX-30 v tem ceniku ni... je samo pri CX-3 in CX-5...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

IPM označujejo posodobljeni model

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanima me, kako brisalce postaviš v servisni položaj, to kar je napisano v navodilih mi je malo nejasno, niti mi ni jasno kaj je in kako prideš do položaja MIST. Sprašujem namreč, ker imam pri CX 30 brisalce spravljene pod motorni pokrov.

Napisano

Ja to zanima tudi mene ... ne moreš jih dvigniti in očistiti vet.steklo kot se spodobi 🙁. Bom vesel vsakega napotka in informacije. Hvala.

Napisano

Ni ponavadi, da se ročka brisalcev pritisne dol (spodnji položaj) za par sekund? In se brisalci dvignejo na šipo. Nekateri avti imajo tako.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.