Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 minutama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

To je top barva za CX30 kot je rdeča za M6 in cx3 😃 

Platišča pa imajo različne barve.....👍

@tommaazz vse čestitke za dober nakup in srečno vožnjo....:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo. Čudovita mazda, naj ti služi in uživaj v vsakem kilometru vožnje 🙂

Napisano

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Napisano
pred 50 minutami je tommaazz napisal:

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Še nisem raziskal, ker sploh ne vosim na njo razen ko štartam iz garaže pogleda, da ni slučajno kaj za avtom in takrat ko pakiram, čisto na koncu, ko pipka grem do rdeče črte. Drugače jo sploh ne gledam, ker vozim na ogledala. :prstgor:

Razišči pa napiši.... 

Napisano
dne 2. 9. 2021 ob 19:31 je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Kaj so zdej te Mazdice v akciji, da jih vsi kupujete? :D

 

 

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 23 minutami je tommaazz napisal:

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

Super sva kar skupaj.... 👍

Napisano

Da še jaz uletim s mojo: točim vedno 42 - 44 litrov in naredim med 680 in 700 km ... in ker pot.rač. nisem resetiral že lep čas mi že pol leta kaže 6,9 l/100 km ... 😄. Glede na pretežno jajcanje po par kilometrov od doma in mogoče do Lj. je po moje to kar ok poraba.

Napisano (urejeno)

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
dne 15. 9. 2021 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Oposti ker ti nisem odgovoril, dopust pa to.... 😀 Imam ista opažanja kot jih imaš ti. 👍Poraba pri prvem tanku je bila 6.0 računano peš pa 6.2.🧐 Sem bil pa sedaj na dopustu in naredil 1400 km in tankal 95 lit.(95 okt.) tako,da je poraba slabih 6.8 in to polno naložen in 4 osebe pa da ne povem kolk sem ga žgal.... 😁(prazna cesta!) 😊

Tako, da sem res zadovoljen. 👍

Ko bom parkrat tankal pri enaki vožnji kot z M3 g120 pa poročam. 😊

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Se bližam prevoženim 2k km,pa da vidmo v resnici kako gre ta stroj od 186 konjev.🤔

Ps; baje se takrat tovarniško do konca odpre....:jupiii:

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Aja, a naj bi bil delno softwersko zaprt do 2000 km? Jaz jih imam 1180km pa ga že bolj kot ne vozim normalno (če je treba ga pritisnem) edino nad 5500rpm še nisem šel, večinoma pa vozim v "kleti"😁 z obrati.

Napisano

T0 je mišljeno za višje obrate, če ga hočeš pred 2000km terat ti ne pusti! Nisem pa vprašal koliko obratov je to🤔

Napisano

Ne vem ce je to cisto res 🤔

 

Radarski tempomat, ko se ne nekdo umakne konkretno nabije obrate (cez 5k) in se mi zdi da mi je to delalo tudi pred 2000km.

Imam pa sedaj 8500 in tudi sam ne opazam neki razlike, ne kaze 186 konjev, ne gre pa slabo.

Napisano

Ko prebiram vaša opažanja dobim občutek, da ni to to, kar ste pričakovali od toliko konjičkov. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Napisano
pred 2 minutama je mito3000 napisal:

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Uf, a bo zopet problem z dolgimi klanci? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Gre gre, samo naceloma imas za 180 konjev malo vecja pricakovanja.

 

Tezko je opisat :) pac pohodis gas in gre, samo lima na zic pa lih ne :D

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Vse je odvisno, kako se moč prenaša na kolesa in teža. Avto mi deluje zelo masiven in težak. Lahko da se motim. Koliko turbin ima?

  • Haha 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.