Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 minutama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

To je top barva za CX30 kot je rdeča za M6 in cx3 😃 

Platišča pa imajo različne barve.....👍

@tommaazz vse čestitke za dober nakup in srečno vožnjo....:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo. Čudovita mazda, naj ti služi in uživaj v vsakem kilometru vožnje 🙂

Napisano

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Napisano
pred 50 minutami je tommaazz napisal:

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Še nisem raziskal, ker sploh ne vosim na njo razen ko štartam iz garaže pogleda, da ni slučajno kaj za avtom in takrat ko pakiram, čisto na koncu, ko pipka grem do rdeče črte. Drugače jo sploh ne gledam, ker vozim na ogledala. :prstgor:

Razišči pa napiši.... 

Napisano
dne 2. 9. 2021 ob 19:31 je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Kaj so zdej te Mazdice v akciji, da jih vsi kupujete? :D

 

 

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 23 minutami je tommaazz napisal:

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

Super sva kar skupaj.... 👍

Napisano

Da še jaz uletim s mojo: točim vedno 42 - 44 litrov in naredim med 680 in 700 km ... in ker pot.rač. nisem resetiral že lep čas mi že pol leta kaže 6,9 l/100 km ... 😄. Glede na pretežno jajcanje po par kilometrov od doma in mogoče do Lj. je po moje to kar ok poraba.

Napisano (urejeno)

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
dne 15. 9. 2021 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Oposti ker ti nisem odgovoril, dopust pa to.... 😀 Imam ista opažanja kot jih imaš ti. 👍Poraba pri prvem tanku je bila 6.0 računano peš pa 6.2.🧐 Sem bil pa sedaj na dopustu in naredil 1400 km in tankal 95 lit.(95 okt.) tako,da je poraba slabih 6.8 in to polno naložen in 4 osebe pa da ne povem kolk sem ga žgal.... 😁(prazna cesta!) 😊

Tako, da sem res zadovoljen. 👍

Ko bom parkrat tankal pri enaki vožnji kot z M3 g120 pa poročam. 😊

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Se bližam prevoženim 2k km,pa da vidmo v resnici kako gre ta stroj od 186 konjev.🤔

Ps; baje se takrat tovarniško do konca odpre....:jupiii:

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Aja, a naj bi bil delno softwersko zaprt do 2000 km? Jaz jih imam 1180km pa ga že bolj kot ne vozim normalno (če je treba ga pritisnem) edino nad 5500rpm še nisem šel, večinoma pa vozim v "kleti"😁 z obrati.

Napisano

T0 je mišljeno za višje obrate, če ga hočeš pred 2000km terat ti ne pusti! Nisem pa vprašal koliko obratov je to🤔

Napisano

Ne vem ce je to cisto res 🤔

 

Radarski tempomat, ko se ne nekdo umakne konkretno nabije obrate (cez 5k) in se mi zdi da mi je to delalo tudi pred 2000km.

Imam pa sedaj 8500 in tudi sam ne opazam neki razlike, ne kaze 186 konjev, ne gre pa slabo.

Napisano

Ko prebiram vaša opažanja dobim občutek, da ni to to, kar ste pričakovali od toliko konjičkov. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Napisano
pred 2 minutama je mito3000 napisal:

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Uf, a bo zopet problem z dolgimi klanci? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Gre gre, samo naceloma imas za 180 konjev malo vecja pricakovanja.

 

Tezko je opisat :) pac pohodis gas in gre, samo lima na zic pa lih ne :D

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Vse je odvisno, kako se moč prenaša na kolesa in teža. Avto mi deluje zelo masiven in težak. Lahko da se motim. Koliko turbin ima?

  • Haha 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.