Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Fantje, čisto dovolj gre samo asfalta pa res ne trga, kar pa tudi ne rabim😀

Dovolj mi je, da začne pospeševati pri 1500 obratih in da gre pri 3500  160 pa še vedno pospešuje in je v kabini tišina, kar pri dizlih niti pod razno ni! 😁

Zaenkrat sem popolnoma zadovoljen... :prstgor:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Pri dizlu na avtocesti slišiš samo hrup koles in nekaj piša vetra. Motor ni problem. 

 

 

Napisano

Pa sploh obstaja pri mazdi (novejše) turbo bencinski motor?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Pa sploh obstaja pri mazdi (novejše) turbo bencinski motor?

Ne v Evropi. 😬

  • Všeč 1
  • Jezen 1

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Ne v Evropi. 😬

Smo mi tako posebni al kako :blink:

 

P.s. nisem vedu, da da jezen tud prst dol :blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Smo mi tako posebni al kako :blink:

 

P.s. nisem vedu, da da jezen tud prst dol :blink:

Ja. Eden je jezen, ker ni turbo motorjev v Evropi. Bom sporočil Mazdi na Japonsko. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Alex napisal:

Pri dizlu na avtocesti slišiš samo hrup koles in nekaj piša vetra. Motor ni problem. 

Dokler ne občutiš te tišine ne veš kaj je tiha vožnja,ogromna razlika je!😃

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Lih pri dizlih je tišina :) Ker ne ra bimo na 3500 vrtet :)

500 obratov je pa ful razlika......😳

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Takole, zmontirano v Mazdici, že prijetno diši..... :rolleyes:

IMG_20210924_121126.jpg

IMG_20210924_121203.jpg

Lepo. Meni je pa najlepši vonj a avtu naraven, tak kot je. Če imaš recimo usnje v avtu, da diši po usnju. Če ga nimaš, kot ga nimam recimo sam, pa po neki plastiki, po "novem" avtu. 

Včasih sem dajal noter  smrečice z okusom vanilije, ampak mi je to postalo  moteče in premočno. 

 

 

Napisano

Drugi tank, povprečje po BC 6,1 na roke 6,1...natančno😎. Prijetno presenečen glede porabe, ko bom na avtocesti bo pa sigurno višja kot prej, ampak ni važno 90% voženj bo zgleda manjša kot prej. Vse je super, sedenja sem se tudi že navadil, mi ja pa pri m3 bila všeč bolj športna vožnja čez ovinke 😍 in na splošno bolj športni občutek v vožnji. Če bi obdržal m3 g120 še kakšni dve leti bi jo dal čipirat na 170 km. Vožnja z radarskim tempomatom s cx-30 mi je super, skoraj tako kot da imaš avtomatika, ni treba veliko prestavljati, dejansko ga pustiš v 4.prestavi in pokrije večino cijazenja po naših cestah 😁

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Je kdo, ki lahko primerja ta motor z G165 v moji M3? Jaz sem s poskočnostjo motorja zelo zadovoljen, je pa res da je zaradi krajšega menjalnika na avtocesti dokaj glasen. Poraba se mi giblje okrog 6.8l.

Popravljeno od kupid
Napisano
pred 18 minutami je kupid napisal:

Je kdo, ki lahko primerja ta motor z G165 v moji M3? Jaz sem s poskočnostjo motorja zelo zadovoljen, je pa res da je zaradi krajšega menjalnika na avtocesti dokaj glasen. Poraba se mi giblje okrog 6.8l.

Jaz sem testiral CX 30 g150tko in ti povem da ima slabše pospeške od tvoje..😊. Ti povem,da je moja M3 g120 bila v primerjavo z njo  tu nekje🤔

Vožnja je pa tišja in udobnejša. Pojdi na testno vožnjo in boš iz prve roke izvedel in občutil kako in kaj!👍

Napisano

Se strinjam, G150 je tu nekje kot g120, malo poskočnejši je, ni pa velike razlike. Malo so prestavna razmerja na g150 podaljšali napram g165. Fajn je, da ga nad 4k rpm ne zmanjka ampak še kar pospešuje, kar tudi čutiš (prej je nad 4000 rpm kar ugasnil 😁). Precej "čudna" pa mi je nižja poraba, hmmmm, kako jim je to uspelo, močnejši, težji, višji avtomobil...🤔. Mislim da bi novi x186 (ne x180!, ta je tu nekje kot g150) znal biti tu nekje kot g165. Mene edino ta filter trdih delcev moti pri x in pa precej novi motor je, drugače pa je super avtek 🥰, mi ni žal.

Napisano (urejeno)

Včeraj ko sem se peljal z Gorenjske čez Tuhinjsko dolino domov in v hrib prehitel enga pasata, sem zaslišal en čudovit "športni zvok",ki ga je nekdaj premogla le še Alfa R.v tem razredu avtomobilov.... :ouje: 

Res prijeten zvok...... :rolleyes:

 

Popravljeno od Bini
Napisano
AUTOBLOG.RS

Mazda je u aprilu ove godine na sajmu automobila u Šangaju predstavila i potpuno električnu verziju crossovera CX-30. Tada je to zvanično

 

Moč prava, doseg tako tako, oblika pa itaq zmaga in cena pri njih tudi za nas v EU ok.

 

Aja pa mojo sem peljal na servis zaradi vpoklica ... vrata prtljažnika so sedaj baje ok, parkirni senzor ne "teži" več; so pa posodobili radio (naj bi bile neke težave pri nekarih) in spotoma "povozili" nastavitev za telefoniranje ("saj to si boste pa še 1x sami nastavili") in tudi na prošnjo za posodobitev navigacije so odgovorili,da tega ne delajo in mi potisnili v roke list z novodili ...no ja no naslednjič v anketi po rednem servisu ne bo vse za "čisto 5" ...

Ja pa še to: do sedaj se je avto sam zaklenil v primeru, da imam ključ pri sebi, vsa vrata pa zaprta ... malo je popiskal in prižgal žmigavce in ko sem se bolj oddaljil se je zaklenil in tudi zložil ogledala. No sedaj po raznih posodobitvah tega ne počne več in moram "pobožati" vratno kljuko, da se zaklene.

 

Upam da se motim ampak nekaj mi pravi, da ko se običajna servisna delavnica preseli v super duper moderno zgradbo z veliki okni in ogledali ter "Tino blondino" na sprejemu ni več to to ... ja vem da mora biti v zadnje času vse po standardih-takih in drugačnih. 

 

Lp in se mogoče vidimo na servisu....upam da ne postanem redna stranka.

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
27 minutes ago, Civic said:

Ja pa še to: do sedaj se je avto sam zaklenil v primeru, da imam ključ pri sebi, vsa vrata pa zaprta ... malo je popiskal in prižgal žmigavce in ko sem se bolj oddaljil se je zaklenil in tudi zložil ogledala. No sedaj po raznih posodobitvah tega ne počne več in moram "pobožati" vratno kljuko, da se zaklene.

 

To imas v nastavitvah za vklopit: "Keyless Walk Away Auto-Lock"

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mzdconnect/gen_mzdconnect_en_v1/contents/34050500.html

Napisano

Slovo .... od 4 mestne stevilke :(

 

No sedaj pa nekaj let 5 mestna. Do 6 mestne naj dela enako kot je do 5 pa bo super :D

 

 

IMG_1867.thumb.jpg.18b371ae718b435aa2ea0218bf7e1884.jpg

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Bossek napisal:

Slovo .... od 4 mestne stevilke :(

 

No sedaj pa nekaj let 5 mestna. Do 6 mestne naj dela enako kot je do 5 pa bo super :D

 

 

IMG_1867.thumb.jpg.18b371ae718b435aa2ea0218bf7e1884.jpg

Super, jaz sem že skoraj na 3kkm v dobrih 2 mesecih in nimam nobenih pripomb na avto. Vse dela tipi topi! :bravo:

Sicer si pa ti moj poskusni zajček... 😁 😉

Poročaj, če bo "slučajno" kaj.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano

BTW ce se kdo prasa .... omejitev pise 80, tempomat je 140

fora je, da ko prides iz golova na J obvoznico, imas celo obvoznico potem 80 omejitev napisano, tole bi moral met da po X casu resetira znak in vzame iz GPS-a

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.