Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

BTW ce se kdo prasa .... omejitev pise 80, tempomat je 140

fora je, da ko prides iz golova na J obvoznico, imas celo obvoznico potem 80 omejitev napisano, tole bi moral met da po X casu resetira znak in vzame iz GPS-a

 

Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.

33112_1.png

Napisano
2 hours ago, Boss said:

 

Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.

Naredi se tudi da prebere omejitev iz nalepke pri tovornjaku :D

Napisano
pred 30 minutami je Bossek napisal:

Naredi se tudi da prebere omejitev iz nalepke pri tovornjaku :D

Al pa znak od sosede, ki praznuje svojih"30".... 😂🤣

Napisano

Imam eno vprašanje, ima kdo slučaj takšne lopute spredaj kot so na sliki? Nekje sem zasledil, da imajo nekateri avti progresivne lopute, ki se odpirajo glede na temperaturo motorja. Jaz kaj takega prvič vidim. 

Na roke se ne dajo odpreti tako, da je sigurno odpiranje na kakšen motorček. Ena stvar več, ki se lahko pokvari..... 😟

IMG_20211016_094722.jpg

IMG_20211016_094738.jpg

Napisano

To ima tudi mercedes c exclusive mislim da, je pa namenjeno temu da se motor prej ogreje, torej ko je hladno je zaprto da hladen zrak med voznjo ne ohlaja motorja, ko se pa motor zagreje se pa lopute odprejo in omogocajo obtok zraka in s tem hlajenje motorja.

Napisano
pred 40 minutami je scania napisal:

To ima tudi mercedes c exclusive mislim da, je pa namenjeno temu da se motor prej ogreje, torej ko je hladno je zaprto da hladen zrak med voznjo ne ohlaja motorja, ko se pa motor zagreje se pa lopute odprejo in omogocajo obtok zraka in s tem hlajenje motorja.

Torej je to to. 😊

Hvala. 👍

Napisano

@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.

Napisano (urejeno)
dne 16. 10. 2021 ob 18:25 je scania napisal:

@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.

Ne samo tebi @scania, imam enako mnenje. :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

@Bini, ravno prejle sem nekje prebral, da je tvoj motor 2x bolj kompleksen kot navaden bencinski, celo kompleksnejši od dizla, tako da ena dodatna reč gor ali dol, pri tebi ne igra vloge.😁

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Ne samo tebi @scania, imam enako mnenje. :)

Zato pa je doma Mazda 3 in Mazda 6. Ravno iz tega razloga nabavljam tri leta staro M6 G165 karavan (spet), čeprav bi za enak denar dobil novo CX-30. Mogoče bi bil izbira CX-30, če bi se na dopust vozila le 2.

Zakaj pa bencinarja kupuješ? Nimaš ti enake mazde dizla? Mislim da celo z boljso opremo kot je moja

Napisano

Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.

Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...

Napisano
pred 12 minutami je mito3000 napisal:

Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.

Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...

Z nižjimi temperaturami bolje deluje? Ponavadi je ravno obratno.🤔

Ko boš menjaval olje v menjalniku ti toplo priporočam olje red-line. Sprememba v lahkotnosti prestavljanja po menjavi je neverjetna. To ti lahko potrdijo tudi ostali člani, ki so tudi to že storili. 

pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Ne samo tebi @scania, imam enako mnenje. :)

Zato pa je doma Mazda 3 in Mazda 6. Ravno iz tega razloga nabavljam tri leta staro M6 G165 karavan (spet), čeprav bi za enak denar dobil novo CX-30. Mogoče bi bil izbira CX-30, če bi se na dopust vozila le 2.

Janez, kako pa to, da bi kupil M6 benzinarko? A to dizel bi prodal ali? 

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.

Glej mene to ne moti je pa razlike samo 2,5cm v medosju. Ta občutek je bolj zaradi zadnje preme,ki ni več večvodilna in manj nihajočega zadka, ki je sedaj bolj trdo vzmeten. Meni deluje bolj kompaktno in tudi skozi ovinke dobro leži.😉

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Bini, ravno prejle sem nekje prebral, da je tvoj motor 2x bolj kompleksen kot navaden bencinski, celo kompleksnejši od dizla, tako da ena dodatna reč gor ali dol, pri tebi ne igra vloge.😁

Pošlji mi link,da vidim kako in kaj🤔

Eni imajo že kar nekaj kilometrov in še laufajo,držim ' pesti 'mogoče pa kdo tudi kako ' figo' .....😁

Pred eno uro je mito3000 napisal:

Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.

Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...

Meni menjalnik dela bp v vsakem vremenu in tudi hvalijo ga novinarji na testih, vsi po vrsti.....😊

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zato, ker bom menjal za mlajšo, predvsem pa zato, ker so mi vsi Mazda mehaniki rekli, naj namesto dizla kupim bencinarja. Vem, da ne bo tako živalsko vlekel, vendar se Mazde že brez dizel motorja dovolj kvarijo 😜

 

In po tvojih meritvah pričakujem celo nižjo porabo. 😄

Če ti tvoja vredu služi jaz nebi menjaval samo zato da bi imel bencinarja in mlajšo. Koliko te poznam s foruma tudi redno delaš servise in stvari rešuješ sproti tako da nwm no.

pred 18 minutami je Bini napisal:

Glej mene to ne moti je pa razlike samo 2,5cm v medosju. Ta občutek je bolj zaradi zadnje preme,ki ni več večvodilna in manj nihajočega zadka, ki je sedaj bolj trdo vzmeten. Meni deluje bolj kompaktno in tudi skozi ovinke dobro leži.😉

Moram na Selmarju enkrat izkoristit in se probat pelat. Moja je začela sanjat o cx3 ali cx30. Zgleda je neka menjavomanija za avte pri nas, dokler se nebo res nekaj menjalo nebo mira 🤣🤣🤣

Napisano
pred 15 minutami je scania napisal:

Če ti tvoja vredu služi jaz nebi menjaval samo zato da bi imel bencinarja in mlajšo. Koliko te poznam s foruma tudi redno delaš servise in stvari rešuješ sproti tako da nwm no.

Moram na Selmarju enkrat izkoristit in se probat pelat. Moja je začela sanjat o cx3 ali cx30. Zgleda je neka menjavomanija za avte pri nas, dokler se nebo res nekaj menjalo nebo mira 🤣🤣🤣

Cx3 ne glej,boš razočaran! To je avto za 20 letnike.😉

CX30 pa vzemi za več ur,da jo sprobaš po vseh cestah in dobiš pravi občutek,če je to tisto kar želiš.....😊

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Različni mehaniki različnih Mazdinih servisov so mi to predlagali. Zadnja informacija, ki sem jo dobil ne dolgo nazaj je, da se pojavljajo težave z odmičnimi gredmi tudi pri novejših letnikih, ne samo pri tistih pred 2015. Potem je tu še včasih problematična turbina, injektorji, sklopka z dvomasnim vztrajnikom, PDF filter, ... vsaka od teh stvari stane dva do tri komplete novih 19" gum. Pa čiščenje in peskanje saj EGR, koliktorja, DPF,.. pa menjava male ketnice pri 150-170.000km. Vse to poleg vsega ostalega, rednih servisov ter drugih mehanskih in elektronskih delov oz. sklopov.

 

Vožnja z M6 G165 ročni menjalnik me zelo spominja na vožnjo z M3 G120, je uglajena, pa tudi precej lena. Nisem dobil občutka, da je kaj močnejša od Mazde 626 2.0 (kurila je okoli 8,5 l/100 km), ki sem jo imel pred 25-timi leti. Ampak saj se po naših prepolnih cestah zadnje čase itak bolj počasi premikamo.

Tu pa tam je možno, da se res pojavijo kake težavice, a se vozi že veliko 6-k in cx 5  s skayactiv dizel motorji z 300Kkm in več po cestah. Spomnim se, da so strašili mehaniki že pri prvi seriji 6- k, da dizel mašine zaribavajo kar vse po vrsti. Res se je na začetku tudi to dogajalo, a kot vemo, so bile krive bakrene podložke za to. Po tem, ko smo vsi to zamenjali in očistili korita je bilo zelo malo takih primerov. Moja ima, sedaj 240Kkm,še original sklopko in Mašina dela kot na začetku. 

Seveda, sem sam vedno delal servise na 10 Kkm. 

Tudi pri teh novih dizlih mislim, da ne bo hudega za vse, ki redno in dovolj zgodaj naredijo redne servise, uporabljajo kvalitetna olja, zamenjajo teh par stvari, za katere smo rekli, da jih je dobro zamenjati in gasa.

Če že benzinara, bom sam raje počakal na ovega šestaka z milgd 48 V hybridom. Prav danes sem bral, da bo tudi ta motor  sigurno v Evropi. Ne bo pa štiri cilindričnega turbo motorja (280 KM). Naj bi  pa vgrajevali  tudi hybride od lexusa v nove mazdine suve. 

Bomo videli, kaj bo res. 

 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Cx3 ne glej,boš razočaran! To je avto za 20 letnike.😉

CX30 pa vzemi za več ur,da jo sprobaš po vseh cestah in dobiš pravi občutek,če je to tisto kar želiš.....😊

Moram mojo poslat na testno vožnjo pa da vidi, tak med nami je cx30 oblikovno top, ampak ženske oči včasih vidijo popolnoma drugače.

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Različni mehaniki različnih Mazdinih servisov so mi to predlagali. Zadnja informacija, ki sem jo dobil ne dolgo nazaj je, da se pojavljajo težave z odmičnimi gredmi tudi pri novejših letnikih, ne samo pri tistih pred 2015. Potem je tu še včasih problematična turbina, injektorji, sklopka z dvomasnim vztrajnikom, PDF filter, ... vsaka od teh stvari stane dva do tri komplete novih 19" gum. Pa čiščenje in peskanje saj EGR, koliktorja, DPF,.. pa menjava male ketnice pri 150-170.000km. Vse to poleg vsega ostalega, rednih servisov ter drugih mehanskih in elektronskih delov oz. sklopov.

 

Vožnja z M6 G165 ročni menjalnik me zelo spominja na vožnjo z M3 G120, je uglajena, pa tudi precej lena. Nisem dobil občutka, da je kaj močnejša od Mazde 626 2.0 (kurila je okoli 8,5 l/100 km), ki sem jo imel pred 25-timi leti. Ampak saj se po naših prepolnih cestah zadnje čase itak bolj počasi premikamo.

Tako kot je že @Alex napisal, vzdrževanje je osnova. Ti se nimaš kaj bat vzdržuješ kot je treba, za tiste težave pa vemo kdaj se pojavijo saj smo imeli par novih članov na forumu s temi težavami in vsi so delali servise na 20000km, te preventivne stvari kot so peskanje sesalnih kanalov in menjava ketne pa nas bencinarje tudi čaka. Jaz nebi na tvojem mestu menjaval dokler se nebi kaksni jaci znaki pojavli, ki se pa tak pri tebi nebodo glede na to da stvari resujes redno in tudi vzdrzujes bolj preventivno. Ce ze raje pocakaj na nov model da vidis kako in kaj bo, pa ce ti nebo vsec vzames novo iz zaloge star model ki mu bodo tako cene padle. 6cilinderc bo baje osnova enaka skyactive g  samo z dvema cilindroma zraven, hybrid bi naj imel ta klasicni skyactiv g stiricilinderski motor in toyotino hybridno tehnologijo (bo meni zelo zanimiv), doloceni suv-ji bi naj imeli lexusov 2,5 literski sklop (a25a motor ki se ima porodne tezave, zakompliciran bolj kot dva skyactiv x  skupaj) in pa wanklov ki bi naj sluzil kot generator za polnjenje baterije potem naprej pa elektricni pogon.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Eden možnih razlogov je tudi, da si mehaniki verjetno ne želijo več mazati rok in zato propagirajo bencinarje ... 😁

Sooty-finger.jpgimage.png.a372bbc86eba34a0578d0ef7d2d39fe1.png

 

@scania, katera ketna in kdaj pri G165?

Jaz imam v planu obe menjat na 200000km če še bom imel takrat avto. @Aless mogoče veš tisti pid za ketne od forscana je za bencinarke enak?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.