Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 15 urami je Bini napisal:

Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔

Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉

 

Sporočam za 1. servis: filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20 (4,6 L, 96,60€ brez DDV), potrošni material, avtomehanična dela, na vse popust 5%, skupaj z DDV 239,27 €. Za 2. javim po opravljenem servisu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, moja M3 je še vedno v garanciji, ampak sem se odločil da jo servisiram izven pooblaščenih servisov. Kot je že nekdo tu dejal, servis je zame, ne za bodočega kupca, ki bo kupoval moj avto in se bo pojavil čez 5-10 let. Pa seveda, zakaj bi plačeval enako storitev 2x dražje, saj ne serjemo denarja, velikokrat pa je bolj šlampasto narejeno kot pri privatniku.

 

Zgolj za info podajam cene, ker sem ravno prejšnji teden opravil servis:

- oljni filter, zračni filter, kabinski filter 34 €

- olje Mazda oil 5 L 37 €

- delo 31 minut 25 €

 

Skupaj mali servis: 96 €

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava.  Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva

Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.

 

recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12 minutes ago, SpEkTr said:

Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava.  Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva

Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.

 

recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...

To je največji problem pooblaščencev. ČE nekoga poznaš in ČE se zmeniš, dobiš normalno ceno...drugače te oderejo.

 

Jaz nevem kaj je fora, ampak da mi liter olja računajo 3krat dražje se mi zadeva res zameri. Pa ne me narobe razumet, še vedno servisiram na pooblaščencu. Tudi po garanciji. In vem, da je ugodnosti pooblaščenca (garancije, reklamacije, etc) potrebno nekje plačat. Cena pooblaščenca bi morala bit 15-20% več kot pod kozolcem. In potem bi več ljudi hodilo na pooblaščenca. Tako je pa slovenska mentaliteta takšna, da večina ljudi po garanciji prehena z obiskovanjem pooblaščenca. Meni asistenca in dober odnos veliko pomeni, zato ostajan (zaenkrat še) na pooblaščencu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem že velikokrat napisal. Mene bolj kot sama cena servisa na uradnem servisu, (ki je veliko predrag) moti to, da ga, vsaj v Kopru, opravijo vajenci. In potem se kaj kmalu zgodi, da ti kaj pozabijo privijačiti nazaj. Cena pa, kot da bi ti to opravil mehanik formule 1. Še vedno bolj zaupam svojemu mehaniku, ki mi vse poslika, kar opravi. Tudi staro olje in filtre vedno shrani, da vidim, v kakem stanju so bili. Če opazi kako dodatno stvar, mi vedno pošlje tudi za to sliko in me vpraša, ali bomo šli tudi v to popravilo. Tako je bilo tudi nazadnje, ko je ugotovil, da pušča na tesnilu intercoolerja. Na uradnem servisu bi najbrž naredili celo diplomsko nalogo glede tega, stalo me je pa nazadnje vse skupaj nič. Da ne govorimo o ceni olja na uradnem servisu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je SpEkTr napisal:

Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava.  Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva

Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.

 

recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...

👍😀

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Alex napisal:

Kot sem že velikokrat napisal. Mene bolj kot sama cena servisa na uradnem servisu, (ki je veliko predrag) moti to, da ga, vsaj v Kopru, opravijo vajenci. In potem se kaj kmalu zgodi, da ti kaj pozabijo privijačiti nazaj. Cena pa, kot da bi ti to opravil mehanik formule 1. Še vedno bolj zaupam svojemu mehaniku, ki mi vse poslika, kar opravi. Tudi staro olje in filtre vedno shrani, da vidim, v kakem stanju so bili. Če opazi kako dodatno stvar, mi vedno pošlje tudi za to sliko in me vpraša, ali bomo šli tudi v to popravilo. Tako je bilo tudi nazadnje, ko je ugotovil, da pušča na tesnilu intercoolerja. Na uradnem servisu bi najbrž naredili celo diplomsko nalogo glede tega, stalo me je pa nazadnje vse skupaj nič. Da ne govorimo o ceni olja na uradnem servisu. 

Ti servisi so večna dilema za nas lastnike..... 🤔Jaz olje kupim in je že cc40€ cenej. Za 50€ dražje od nepooblaščenega se pa ne žrem.... 😉 Tista asistenca MAZDA tudi nekaj velja, upam da nikoli ne bo potrebna pa prvi servis GRATIS, izpogajan pri nakupu, pa še kak pameten nasvet pade in mehaniki kot se šika.

Skratka zadovoljen sem.... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno je pod kozolcem, drugo pa pri kvaltetnem serviserju, ki ni pooblaščeni. Moj serviser naredi več, kot pooblaščeni in to za manj denarja. Ne rečem za nov avto, ampak za 8 let starega. Tisti, ki imate nova vozila in jih od začetka vozite na mazda servis se lahko za ceno in popuste pogajate. Jaz kupim pa več kot 8 let stara vozila, je pa bankrot pooblaščeni servis. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Shrek napisal:

Eno je pod kozolcem, drugo pa pri kvaltetnem serviserju, ki ni pooblaščeni. Moj serviser naredi več, kot pooblaščeni in to za manj denarja. Ne rečem za nov avto, ampak za 8 let starega. Tisti, ki imate nova vozila in jih od začetka vozite na mazda servis se lahko za ceno in popuste pogajate. Jaz kupim pa več kot 8 let stara vozila, je pa bankrot pooblaščeni servis. 

👍😀😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je Janez007 napisal:

V 32-tih letih lastništva vozil (večino skrbim za 2 avta), sem bil na pooblaščenih rednih servisih vsega skupaj mislim da 5x. 2x na Hondinem in 3x na Mazdinem. Poleg tega še približno enkrat toliko na izrednih (vpoklici, garancijska popravila). Razlog: vedno sem kupoval rabljena vozila izven garancije in nikoli nisem imel razen menjave filtrov in olja zahtevnejših popravil. Do izpred treh let nazaj, ko sem preklopil na Mazde, sem imel letne stroške rednih servisov in popravil za 2 avtomobila cca 200€ (cca. 100€ po avtomobilu). 😀 Za prvi Hondin redni servis leta 2009 sem samo za olje Castrol 0W30 plačal 168€, skupaj pa 350€. 🙃

 

Glede na to, da se pri Mazdah rado kaj pokvari že v okviru garancije, se servisiranje na pooblaščenem po mojem izplača, da ni morebitnih kasnejših komplikacij pri uveljavljanju garancije, čeprav mora garancija veljati ne glede na to, ali si servisiral na uradnem servisu ali ne. Moraš pa seveda imeti dokaz o servisu - ustrezen račun. Težava je, ker so pooblaščeni servisi užaljeni, če prideš k njim le v primeru zahtevnejših težav, ne pa na redne servise. Užaljeni so tudi, če kakšen servis narediš na drugem pooblaščenem servisu. S temi navidezno velikimi popusti si zato pridobivajo naklonjenost. Vendar ne pri vseh. Prejšnjega lastnika ene mojih Mazd so na Interclassu vedno na polno ocurili. Pa je pri njih v enem letu kupil kar 2 novi Mazdi in jih pri njih servisiral.

 

Pri Pelkotu je junija 2021 prišel redni servis za 2.2 CD 120€ (olje, filter olja, kabinski filter). Olje in filter je zamenjal pomočnik. Nato je sam Simon kakšnih 10 minut prižganega testiral na računalniku. Po pregledu in testni vožnji je dejal, da je avto dober, brez napak, da pa se pri dizlih začnejo pojavljati večji stroški okoli 200.000 km. Ravno po tem servisu se je interval regeneracije skoraj prepolovil. ?zmeden? Zakaj? Nikoli rešena uganka. Pelko je dejal, da bo naslednjič sčistil EGR in kolektor ter zamenjal podložke (200€). Na pooblaščenem servisu sem dobil namig, da gre za injektorje. Ampak dokazano ni bilo, ker bi jih bilo potrebno odviti in stestirati na posebni mašini na Hrvaškem - samo delo 400€.

 

https://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/garancija/10013-servisiranje-vozila-in-veljavnost-garancije-11-12-2019

Odličen opis tvojih bolj kot ne dobrih izkušenj..... 👍Jaz osebno imam dobre izkušnje z vsemi avti različnih znamk, res pa je, da z nobenim nisem imel več kot 130kkm Alfa 156, 115kkm Alfa33, Yugo60 70kkm,101 80kkm, Cruze 65kkm,M3 45kkm in M3 G120 23kkm. Vse sem redno servisira in zraven imel obilo sreče. 😊 Srečo želim tudi vsem ostalim:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

V 32-tih letih lastništva vozil (večino skrbim za 2 avta), sem bil na pooblaščenih rednih servisih vsega skupaj mislim da 5x. 2x na Hondinem in 3x na Mazdinem. Poleg tega še približno enkrat toliko na izrednih (vpoklici, garancijska popravila). Razlog: vedno sem kupoval rabljena vozila izven garancije in nikoli nisem imel razen menjave filtrov in olja zahtevnejših popravil. Do izpred treh let nazaj, ko sem preklopil na Mazde, sem imel letne stroške rednih servisov in popravil za 2 avtomobila cca 200€ (cca. 100€ po avtomobilu). 😀 Za prvi Hondin redni servis leta 2009 sem samo za olje Castrol 0W30 plačal 168€, skupaj pa 350€. 🙃

 

Glede na to, da se pri Mazdah rado kaj pokvari že v okviru garancije, se servisiranje na pooblaščenem po mojem izplača, da ni morebitnih kasnejših komplikacij pri uveljavljanju garancije, čeprav mora garancija veljati ne glede na to, ali si servisiral na uradnem servisu ali ne. Moraš pa seveda imeti dokaz o servisu - ustrezen račun. Težava je, ker so pooblaščeni servisi užaljeni, če prideš k njim le v primeru zahtevnejših težav, ne pa na redne servise. Užaljeni so tudi, če kakšen servis narediš na drugem pooblaščenem servisu. S temi navidezno velikimi popusti si zato pridobivajo naklonjenost. Vendar ne pri vseh. Prejšnjega lastnika ene mojih Mazd so na Interclassu vedno na polno ocurili. Pa je pri njih v enem letu kupil kar 2 novi Mazdi in jih pri njih servisiral.

 

Pri Pelkotu je junija 2021 prišel redni servis za 2.2 CD 120€ (olje, filter olja, kabinski filter). Olje in filter je zamenjal pomočnik. Nato je sam Simon kakšnih 10 minut prižganega testiral na računalniku. Po pregledu in testni vožnji je dejal, da je avto dober, brez napak, da pa se pri dizlih začnejo pojavljati večji stroški okoli 200.000 km. Ravno po tem servisu se je interval regeneracije skoraj prepolovil. ?zmeden? Zakaj? Nikoli rešena uganka. Pelko je dejal, da bo naslednjič sčistil EGR in kolektor ter zamenjal podložke (200€). Na pooblaščenem servisu sem dobil namig, da gre za injektorje. Ampak dokazano ni bilo, ker bi jih bilo potrebno odviti in stestirati na posebni mašini na Hrvaškem - samo delo 400€.

 

https://www.zps.si/nasveti-in-zakonodaja-topmenu-235/garancija/10013-servisiranje-vozila-in-veljavnost-garancije-11-12-2019

👍

Veliko se pri uradnih servisih vidi, če ti pustijo biti zraven, ko delajo...v Kranju/Ljubljani te izkušnje nimam, tako da me tam ne vidijo....če imaš popoldanca ki ti uredi zadeve kot se zagre, seveda pooblaščenec nima nobene dodane vrednosti, razen višjega računa....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 13. 12. 2021 ob 9:28 je Robert napisal:

 

Sporočam za 1. servis: filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20 (4,6 L, 96,60€ brez DDV), potrošni material, avtomehanična dela, na vse popust 5%, skupaj z DDV 239,27 €. Za 2. javim po opravljenem servisu.

Opravljen danes 2. servis cena z DDV: 250,11 € (filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20, delo, brez menjave filtra klime-ni bilo potrebno), brez popusta, avto pa je bil opran.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Robert napisal:

Opravljen danes 2. servis cena z DDV: 250,11 € (filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20, delo, brez menjave filtra klime-ni bilo potrebno), brez popusta, avto pa je bil opran.

Hvala za info.....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred enim tednom opravljen 2. servis na cca.28000km,potrebno bilo zamenjat zadnji amortizer.Avto CX-30

Popravljeno od Stinica

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od včeraj se desno ogledalo ne odpira več,samo do polovice nato obstane,nekaj poka v mehanizmu.Zgleda bo ponovno potreben obisk servisa:angry:

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.