Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je kupid napisal:

Oče je dal za xceed 160km auto 24.500 €. Primerljiva cx30 X186 je okrog 30.000€.

Na testni vožnji smo bili z obema in oba sta bila odlična. Ker ročni menjalnik ni prišel v poštev,prav tako nas ni prepričal motor G150 auto, smo zapeljali X186 in je bil odličen. Prevagala je nižja cena pri Kiji.

Sodelavec je dal za podobno opremljeno xceed (razen, da ima še dodatno usnje noter in gretje prednje šipe)  29000€.Tako,da je cena primerljiva. 

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je kupid napisal:

Oče je dal za xceed 160km auto 24.500 €. Primerljiva cx30 X186 je okrog 30.000€.

Na testni vožnji smo bili z obema in oba sta bila odlična. Ker ročni menjalnik ni prišel v poštev,prav tako nas ni prepričal motor G150 auto, smo zapeljali X186 in je bil odličen. Prevagala je nižja cena pri Kiji.

Jaz sem dal za svojo 26kkm.....😉

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Jaz sem dal za svojo 26kkm.....😉


Pred enim letom so bile cene nizje… gotovo tudi Kie… ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 minutami je Jest napisal:


Pred enim letom so bile cene nizje… gotovo tudi Kie… ;)

Ja 24k je bila Kia 🥴

Napisano

Saj sem že enkrat napisal,če bi kupoval za sebe bi kupil Mazdo, verjetno ne CX30 temveč Mazdo 3, ki se boljše pelje in nima tistih grdih plastik. Ljudje smo si različni in prav je tako.

Napisano

Ja takšne so bile cene v marcu 2022.

Primerjali smo podobno opremo in motorje... verjamem da je bilo lani drugače.

Cene avtomobilov se spreminjajo vsak mesec.

Napisano
pred 4 minutami je kupid napisal:

Saj sem že enkrat napisal,če bi kupoval za sebe bi kupil Mazdo, verjetno ne CX30 temveč Mazdo 3, ki se boljše pelje in nima tistih grdih plastik. Ljudje smo si različni in prav je tako.

Jaz sem tudi imel 3ko in sem bil zelo zadovoljen z njo a cx30 mi je bila bolj praktična in enako všečna kot nova 3ka lim.zato pa imam mašinsko sivo,da se plastike ne vidijo čeprav so že celo moderne.....

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Jaz sem tudi imel 3ko in sem bil zelo zadovoljen z njo a cx30 mi je bila bolj praktična in enako všečna kot nova 3ka lim.zato pa imam mašinsko sivo,da se plastike ne vidijo čeprav so že celo moderne.....

Večini ljudi,so te plastike celo lepe. Sicer pa imajo vsi novi suvi plastike. Gelipterja je že rešila pred opraskanim lakom. Malo se pozna na plastiki, a na laku bi bila vrtina. Tako, da je ta plastika zelo dobra zaščita pred pacienti na parkiriščih. Pa tudi je kar kul. 😊

  • Všeč 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Večini ljudi,so te plastike celo lepe. Sicer pa imajo vsi novi suvi plastike. Gelipterja je že rešila pred opraskanim lakom. Malo se pozna na plastiki, a na laku bi bila vrtina. Tako, da je ta plastika zelo dobra zaščita pred pacienti na parkiriščih. Pa tudi je kar kul. 😊

Enim so plastike všeč, drugim niso. So pa nek trend in tudi zelo drage, če jih je treba zamenjat. 

 

Pri starejših avtih s plastičnimi obrobami nikoli nisi videl in zato vedel, ali je pleh pod plastiko zdrav ali gnil. Sam pa rad vidim in vem, ali je avto OK ali ne.

 

Podobno, kot me je motilo pri CD175, ko niti tester ne pokaže, v kakšnem dejanskem stanju je motor, predvsem injektorji. Pri bencinski me to niti ne moti, ker je po statistiki možnost okvare cca 3x manjša. 

 

Kolega ima Volvota D4 in se mu na cca 1500 km prižge lučka za olje. Dotoči 1 liter in vozi do naslednje lučke. Nima pa menda šibke, da bi lahko preventivno preverjal nivo olja. Pa tak avto, ki je stal cca. 50.000€. 

 

Sam imam rad zadeve pod kontrolo, tudi pri računalnikih na primer. Sem še generacija, ki je uporabljala DOS operacijski sistem, kjer si vse "pošravfal" sam.. Potem se spomnim prvih stabilnih Windows - Windows 2000, pa potem XP, ki so nam dolga leta čisto zadostovali, tako da smo dobro poznali, kje se da kaj nastaviti. Potem so pa začeli v naslednjih verzijah (vse do danes) ta osnovna okna nastavitev premeščati na različne konce, čez pa polno šminke. Nekaj je tudi novih konceptov, ki so se razvili skozi čas 20-tih let, pri mnogih maskah pa v globini naletiš na enake nastavitvene menije, kot so bile v XP. Kot da bi hoteli skriti, da nove verzije v glavnem predstavljajo našminkirane stare.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Plastike oz. plastične obrobe so sam z enim razlogom. Da avto optično povišajo.

Ko bo avto star 10 let plus bodo obupno grde, ko bodo zbledele. So še vse.

 

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je FuManchu napisal:

Plastike oz. plastične obrobe so sam z enim razlogom. Da avto optično povišajo.

Ko bo avto star 10 let plus bodo obupno grde, ko bodo zbledele. So še vse.

 

Ne moje. 😊Če jih ne vzdržuješ, se to zgodi. Na moji bivši 6-ki so bilie strešne sanke (črna plastika) še vedno po 18 letih lepo črne, skoraj kot nove. Na nekaterih 6-kah so pa sive barve. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Alex napisal:

Ne moje. 😊Če jih ne vzdržuješ, se to zgodi. Na moji bivši 6-ki so bilie strešne sanke (črna plastika) še vedno po 18 letih lepo črne, skoraj kot nove. Na nekaterih 6-kah so pa sive barve.

Me firbec matra, ali te začite gume, plastike dejansko ščitijo pred razgradnjo, ali celo razgradijo zgornjo plast, ravno toliko, da vedno izgleda sveža? 🤔

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Mi dajemo testirat take stvari v t.i. slano komoro. Kjer simulira naravne vplive. Vsak material do določene mere prenese marsikaj. Te reciklirani materiali iz plastenk in starih gat na novih avtih so pa veliko slabši od starih. Važno da je eko. 

 

 

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Mi dajemo testirat take stvari v t.i. slano komoro. Kjer simulira naravne vplive. Vsak material do določene mere prenese marsikaj. Te reciklirani materiali iz plastenk in starih gat na novih avtih so pa veliko slabši od starih. Važno da je eko. 

 

 

Povej kaj več o tem prosim.

Napisano
pred 9 minutami je NevLado napisal:

Povej kaj več o tem prosim.

Poslovna skrivnost. Žal :D

  • Haha 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Plastike oz. plastične obrobe so sam z enim razlogom. Da avto optično povišajo.

Ko bo avto star 10 let plus bodo obupno grde, ko bodo zbledele. So še vse.

 

Take plastike sem imel dodatno montirane na svoj prvi stroj; Golf II in ko sem 1x odstranil plastiko, je spodaj blatnik lepo 'cvetel' in bil mehurjast. Glede odrgnin pa vsekakor praktična zadeva. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Poslovna skrivnost. Žal :D

A potem te morajo usmrtiti, če poveš kaj več? 😊

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

A potem te morajo usmrtiti, če poveš kaj več? 😊

Smrt z kamenjam 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Me firbec matra, ali te začite gume, plastike dejansko ščitijo pred razgradnjo, ali celo razgradijo zgornjo plast, ravno toliko, da vedno izgleda sveža? 🤔

Po moje naneseš gor kako stvar, da je proti uv žarkom. In, da, se umazanija ne zažre noter. Je pa najbrž sonce glavni faktor pri tej zbledelosti. 

Naj bi pri tej stvareh pomagal fen. Segrevaš plastiko toliko časa, da postane zopet lepo črna. Nisem še naredil preizkusa, tako, da ne vem če je to res ali bolj mit. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Po moje naneseš gor kako stvar, da je proti uv žarkom. In, da, se umazanija ne zažre noter. Je pa najbrž sonce glavni faktor pri tej zbledelosti. 

Naj bi pri tej stvareh pomagal fen. Segrevaš plastiko toliko časa, da postane zopet lepo črna. Nisem še naredil preizkusa, tako, da ne vem če je to res ali bolj mit. 🤔

To sem sprobal z veliko previdnostjo na CX-3 in jo uničil. 😔 Potem sem naročil novo ... takrat cca 180€ + delo.

 

image.png

  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 45 minutami je Janez007 napisal:

To sem sprobal z veliko previdnostjo na CX-3 in jo uničil. 😔 Potem sem naročil novo ... takrat cca 180€ + delo.

 

image.png

Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je Brane napisal:

Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo

Tega ne privoščim nobenemu, niti @Alex :) Bilo pa je tako, da je bila plastika rahlo podrsana. Podobna zadeva (v resnici veliko hujša - še velika vdrtina) se je na črnem odbijaču Golfa II s toplotno pištolo sanirala praktično do nevidnosti. Tu pa s počasnim segrevanjem in približebvanjem z majhnim modrim plamenom dolgo časa nič, potem pa naenkrat deformacija. 😩 Na pamet bi rekel, da gre pri črni plastiki Mazde za poseben material, verjetno kakšno ekološko reciklirano plastiko, ki na Mazdi doživi zadnji cikel uporabe in je potem samo še za v smeti.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Japonci so znani po tem radi recilkirajo od železa do plastike,25 let nazaj ko se je še popravljalo avtomobilske plastične hladilnike  si vse lahko zavaril edino z Japonci je bil problem.Še sreča da jih je bilo samo za vzorec

Napisano
pred 1 uro je Brane napisal:

Takšne stvari se ne govori javno, naj še kdo drugi trenira.ALEX je JANEZU dolžan vsaj pizzo in pivo

Alex naprej dobro preveri stvari, nato jih naredi. Zato obstajajo taki, ki preizkusijo vse, kar jim povedo na FB. 

Tukaj ne mislim na Janeza, ki ponavadi tudi dobro preuči stvari. Tokrat je preveril in sedaj ve če eno več. 😉

pred 35 minutami je Brane napisal:

Japonci so znani po tem radi recilkirajo od železa do plastike,25 let nazaj ko se je še popravljalo avtomobilske plastične hladilnike  si vse lahko zavaril edino z Japonci je bil problem.Še sreča da jih je bilo samo za vzorec

Tudi ostale znanke to veselo delajo. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.