Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Še malo. In me boš prepričal, da poje manj kot moja 6-ka. 😊

Pri moji dizelci je pozimi poraba 7,5.😊

Pa bi bilo zanimivo, kako bi izgledala ta tvoja "hitra" vožnja v vrhniški klanec. 😊

Boss lahko potrdi, da smo lahko z našimi dizli med najhitrejšimi..kar pa nikakor ne velja za benzinarje. 😉

Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣

 

Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...

 

Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋

In do "srečanja" seveda lahko pišeš kar hočeš.

 

Napisano
pred 11 minutami je skritikrt napisal:

Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣

 

Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...

 

Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋

In do "srečanja" seveda lahko pišeš kar hočeš.

 

Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.

Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca  in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.

Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca  in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊

...pol pa svizec zavije čokolado...😁

 

Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔

Napisano
pred 16 minutami je skritikrt napisal:

...pol pa svizec zavije čokolado...😁

 

Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔

He, He, mešaš hruške in jabolka 😉

Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor. 

 

 

Napisano

Dejstvo je, da diesel 150 mazda 6 in CX-30 x prevladujeta na cestah. Konec debate. 

Je pa tudi dejstvo, da bo 2,5 bencinar naredil več km od x motorja. 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

He, He, mešaš hruške in jabolka 😉

Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor. 

Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.

 

Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.

Napisano
pred 6 minutami je skritikrt napisal:

Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.

 

Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.

Sedaj gledamo fuzbal. 😊 O teh temah smo par let nazaj že debatirali. Ni cajta zopet vsega ponavljat.😉

 

 

Napisano

Ojoj-fuzbal🤨....

Glej-na treningih...vsak dobi svojo žogo...a na tekmi,k pride polno folka,in ti celo plačajo za to...pa jim vržejo samo eno žogo😲

In odrasli dedci,da bi se vsaj zmenili,na kateri gol bi igrali...a ne-eni bi na enega,drugi na drugega-k v cirkusu....pa toliko sodnikov je,pa da bi naredili red-ne,in se anarhija nadaljuje,se mečejo,spotikajo....ma še majhni otroci bi se prej zmenili..."odrasli" k se pehajo za eno žogo😂🤣

Napisano
dne 11. 12. 2022 ob 16:18 je Alex napisal:

Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne. 

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Napisano
pred 17 minutami je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Kdo pa proizvaja original brisalce?

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Premium so zato so pa malo dražji....😉👍

Napisano
pred 2 urama je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Drago kr ☺️

 

 

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Drago kr ☺️

A kvalitetno. V bistvu en par originalnih  "preživi" dva para kitajskih Bosch. Da o kvaliteti brisanja šipe  niti ne govorimo. 

 

 

Napisano

Cena je pa za 5 parov kitajskih Bosch...

 

Ne ugovarjaj, ker sem jih kupil pred kratkim za BTjko in ti lahko poskeniram račun...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Mislim, da se eni spreminjajo v Filipe in to vedno bolj vztrajno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 18 urami je Slivka napisal:

Cena je pa za 5 parov kitajskih Bosch...

 

Ne ugovarjaj, ker sem jih kupil pred kratkim za BTjko in ti lahko poskeniram račun...

Pa tudi Bosch niso kitajski, ampak srbski :D 

Napisano
dne 14. 12. 2022 ob 14:22 je FuManchu napisal:

Kdo pa proizvaja original brisalce?

 

Ja, to tudi mene zanima.......

Napisano (urejeno)

Sem kmet s hribu doma (bi nekdo reku) pa tega ne zastopim..ni made in china al pa srbija

 

 

20221217_123540.jpg

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Evo točno to sem pravil, da vse PPP do zdaj sem mel iz Belgije. Samo zadnji, ki ni nizki, je bil od Boscha kitajc.

Napisano
dne 17. 12. 2022 ob 12:52 je TiEn napisal:

Sem kmet s hribu doma (bi nekdo reku) pa tega ne zastopim..ni made in china al pa srbija

 

 

20221217_123540.jpg

Fake

Napisano
dne 17. 12. 2021 ob 11:38 je Robert napisal:

Opravljen danes 2. servis cena z DDV: 250,11 € (filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20, delo, brez menjave filtra klime-ni bilo potrebno), brez popusta, avto pa je bil opran.

 Sporočam ceno za opravljeni 3. servis cena z DDV (Mazda servis BTC, ki pa je sedaj Avtocenter BTG d.o.o. in kot kaže podatek na internet strani Mazde, niso več prodajalci Mazd, so pa pooblaščeni servis): 329,33 € (olje, tesnilo, filter olja, filter klima kabinski, avtomehanična dela-edino podražilo za cca. 20€). In pa pohvala avto je bil opran.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 39 minutami je Robert napisal:

 Sporočam ceno za opravljeni 3. servis cena z DDV (Mazda servis BTC, ki pa je sedaj Avtocenter BTG d.o.o. in kot kaže podatek na internet strani Mazde, niso več prodajalci Mazd, so pa pooblaščeni servis): 329,33 € (olje, tesnilo, filter olja, filter klima kabinski, avtomehanična dela-edino podražilo za cca. 20€). In pa pohvala avto je bil opran.

Je kar cena..... 😳🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.