Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Slivka napisal:

Saj so mu pred kratkim fejst-liftal cenik. A ni zadosti?

 

 

Ampak cena CX-30 je zadnje 4 facelifte cenika enaka :) ...

 

 

 image.jpegimage.jpeg

 

image.jpeg image.jpeg

 

Sele ce gremo skoraj eno leto nazaj je cena nekoliko nizja ... :) 

 

image.jpeg

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na to itak nimamo vpliva :) ... Je samo komentar na "fejst liftane" cene :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

in pa tudi s popusti so bili včasih precej radodarni, zdaj pa ko ima raja denar in se aute kupuje kot za stavo jih pa ne potrebujejo več toliko

Vsi razn Ferk 😆

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Zato pa so butična znamka.

 

In pred izumrtjem - v EU ne le pri nas.

Za mene avta nimajo več. Za ženo še mogoče. Čeprav M2, bi imel bolj močno....

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je klemen 77 napisal:

Ja cena je pa sla gor .

Sam kaj nj vlagam v star avto al pa?

 

 

 

Pri nas smo premlevali to verzijo. Prijatelj se ukvarja z restavriranjem starodobnikov. In je bila ocena od 7.000 do 10.000 za restavriranje naše Mazde 5, traja pa kakšne pol leta. Nato sva se z ženo pogovorila in se kljub vsemu odločila za novi avto. Pa nama je že žal, čeprav novi avto sploh še ni prišel k hiši...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je klemen 77 napisal:

Danes za popust sploh ne slisijo🤓

 

Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.

Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.

Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...

 

Glede na to, da Mazda nima v prodajnem programu takega vozila, predvidevam, da bo pri hisi ostala samo se ena Mazda ... :P 

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 3. 2023 ob 16:40 je klemen 77 napisal:

Osebno ne maram avtomatika.

pac moja odlocitev

Za avto sem se odlocil ker je bil prejsni star 13 let . Pa je zelo dobro sluzil.

 

Za cx 30 pa zato ker sem iskal malo visji avto pa edini avto ki mi je bil oblikovno vsec. Pa minimalizem v kabini. 
 

 

Formentorja CUPRO si kaj gledal glede na to, da si imel prej SEAT-a... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Popolnoma nov.

 

Za rabljenega dvomim, da bi zdržal dolgo pri nas. Še če vzamem popolnoma novega, je po desetih, dvanajstih letih zrel za odpis...

Dejansko me zanima, kaj si našel s temi specifikacijami. Sodelavec ima podobne robne pogoje (4 otroke ...) in išče (sicer ne še tako intenzivno) tak avto, pa se je nekako že sprijaznil z avtomatikom; z ročnim je našel edino Forda Tourneo, ki pa mu ni najbolj OK. Sedaj pa je posvetil žarek upanja, tako, da če ni to državna skrivnost javi, kaj si našel...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Freak napisal:

Ferrari spent millions developing a Mazda MX-30

 

Ferrari spent millions developing a Mazda MX-30

Iz tega primera se zdi,da je Ferrari pravzaprav Mazda.....🤗

Ps; a se samo meni sdi,da ima CX-30 zadaj 15" kolesa.....:wub:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žalostno je, da je Ferrari sploh naredil SUV-a, tako kot nekoč karavana. To so butasti načini kako lovit kupce. Ferrari je nišna znamka superšportnih avtomobilov in ne trendovskih prevoznih sredstev.

 

Je pa drugač iz slike lepo razvidno kako bi CX-30 lepše izgledala z nekoliko manjšimi obrobami okoli blatnikov in karoserije. Verjetno bo na enem izmed prihodnjih FL-jev to popravljeno.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.