Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno da potegne 1.2 bolj, če je turbo. Mazda pa je atmosferc plus elektrika.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je ignacij napisal:

Danes sva šla z ženo prvo testirat Peugeot 308 in 2008, 1.2 motor 130KM avtomatic. Na motor in avtomatski menjalnik nimam posebnih pripomb, se je pa 308 vozil lepše kot 2008. Drugače pa na slikah notranjost izgleda veliko boljse in estetsko kot v resnici je. Morm rect da sem bil razočaran, vse skupaj deluje nekako kičasto in ceneno.

 

No direkt od Peugeota sva sla testirat CX30, X motor, ročni menjalnik v top opremi. Na notranjost nimam pripomb, kvalitetno, všečno. Podvozje odlicno, volan dober. Me je pa zmotil X motor, ki je precej len, še od Peugeota 1,2 je bil bolj prepričljiv. Pričakoval sem, da bo vsaj približno na nivoju 2,5l bencinca, ampak je razlika precej velika. Moja M6 je 250kg težja in motor pospešuje bolj odločno in dinamično. Mogoče bi to še spregledal glede na to, da je vozilo po obcutku 1 razred nad Peugeotom, sam če dam 33k za avto mora motor tud potegnit.

To se pa motiš,..po mnenju nekaterih na forumu te lima na zice

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 28 minutami je FuManchu napisal:

Normalno da potegne 1.2 bolj, če je turbo. Mazda pa je atmosferc plus elektrika.

Pa čaki mal, 2.0l, 186km z neko novo tehnologijo, ki presega meja klasicnega atmosferca bi pa ja pričakoval da povozi 1,2l mlincek.

Napisano

Kot sem že omenil ima turbino 1,2 gor obešeno. 

Pojdi peljat 2,0 turbo bencinarja pa boš videl kaj se pravi limanje na sedež.

1,2 je za babe🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Marsikaj sem že vozil, vem kaj je limanje, zato pa imam problem z lenimi motorji. X je len je približno toliko kot je bil moj 2.0, 150km na stari M6.

Napisano

Kaj pa je Xmotor kot klasicni atmosferc, samo z nekimi optimizacijami glede porabe...to je pa to....ce želis od atmo kaj imeti moraš imeti za moje pojme 250km+....

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pa čaki mal, 2.0l, 186km z neko novo tehnologijo, ki presega meja klasicnega atmosferca bi pa ja pričakoval da povozi 1,2l mlincek.

Najprej poglej koliko ima kateri do 100 in boš ugotovil, da je samo občutek tak, ker v CX-30 manj rohni in bolj enakomerno pospešuje.... 😊

1.2-308 pa od začetka butne potem mu pa zmanjka.... 😉

Napisano

Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...

Napisano

Ga že ima žena v C3 zdele 6 let. Pred pol leta sva menjala jermen v olju ker se je začel luščit (500eur) drugih težav ni bilo. Olje bp.

Napisano
pred 33 minutami je tommaazz napisal:

Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...

Problematičen je le, če ima zgolj kratke, mestne vožnje. Če se razgibano pelje, ni toliko težav ...

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Najprej poglej koliko ima kateri do 100 in boš ugotovil, da je samo občutek tak, ker v CX-30 manj rohni in bolj enakomerno pospešuje.... 😊

1.2-308 pa od začetka butne potem mu pa zmanjka.... 😉

Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.

 

Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.

33112_1.png

Napisano
pred 20 urami je Boss napisal:

Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.

 

Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.

Točno tako 1,2, gas do daske in je stotka tu.... :jupiii:

Seveda, če to potrebuješ..... 😉

Napisano
dne 20. 5. 2023 ob 14:07 je ignacij napisal:

Marsikaj sem že vozil, vem kaj je limanje, zato pa imam problem z lenimi motorji. X je len je približno toliko kot je bil moj 2.0, 150km na stari M6.

Imel istega, res je bil len 🙂

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani. 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

Se pravi, da so se prelevili iz amaterskih nategunov v profi nategune. 🤔 Ne bodo me videli po tem, ko cx30 ne bo več v garanciji. 

Saj je podobno tudi pri drugih znamkah. Svaku je hunday zaribal pri 170000 km. 

In ravno je bil iz garancije. Se je hotel kaj zglihati zaradi tega in so mu šli toliko na roko, da so ceno iz 3850€ znižali na 3500€.🙄

In zopet  je tu avtoplus, kjer vedri tudi hunday servis. Prodal ga je takšnega zaribanega za par jurjev. In glej ga zlomka. Zopet je kupil hundaya, 1.0, benzinarja, 120 konjev. Nepremičnina, sem bil z njim na testni vožnji. Prej je imel dizla in mu ni šlo v glavo, kako to nikamor ne gre. To bo še smeha, ko bo šel prvič natovorjen v Ljubljano. 😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Jaz tud... sam... to je bil servis bicikla ?zmeden?


A si olje prinesel s seboj ? 😅🤣😂

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 40 minutami je Jest napisal:


A si olje prinesel s seboj ? 😅🤣😂

 

To ne, sem pa dobil dozo AdBlueja pred servisom za đabe. Ne resno, en cucek se mi je poscal direkt na feltno.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

 

To ne, sem pa dobil dozo AdBlueja pred servisom za đabe. Ne resno, en cucek se mi je poscal direkt na feltno.

A ti bi pa rad,da ti še luč opere.....😁

Napisano

... no ja, al pa vsaj tekočino z žmigavce dolije.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.