Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 28. 6. 2023 ob 14:44 je Alex napisal:

Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.

Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih  kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci. 

Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil  po tem motor še bolj živahen  z nekaj  več moči. 

To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili. 

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 48 minutami je ignacij napisal:

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

Boš šel z mojim en krog pa se prepričaj. To je sedaj čisto drugi avto kot, ko je bil nov. Vi ste vsi vozili nove, neulsufane avte. Komot se lahko kosa v vožnji z 150 konjsko dizelco. Ok, v klancih mogoče  ne, ostalo je pa hitrejši in bolj uglajen. 

 

 

 

Napisano

Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...

Napisano
pred 28 minutami je Slivka napisal:

Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...

Predvsem zadnji stavek zanesljivo drži. 😄😉

 

 

Napisano

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 5
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

In to večinoma komentirajo lastniki starih benzinskih motorjev. 🤣

  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Napisano
pred 4 minutami je Slivka napisal:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉

 

Mazda 5 pa delovno vozilo? No, ja, sonce, sonce... Pa nestrpnost pred obiskom Hrvaške...

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mazda 5 pa delovno vozilo? No, ja, sonce, sonce... Pa nestrpnost pred obiskom Hrvaške...

Ja, v bistvu je lahko tufi delovno vozilo. Lahko natovoriš deset delavcev noter. 😉

 

 

Napisano

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 5 minutami je Lentus napisal:

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

Ko boš imel še kakih 10000 km več, boš še bolj navdušen. 😊 Napisal si točno to, kar sva tudi z Gelipterjem ugotovila. 

Da ne rabiš pritiskati gasa do konca, ampak le malo z občutkom in takrat ti elektrika pomaga, da si res takoj preko omejitev, tudi  avtocestnih. Enostavno izgleda kot drugi avto, napram na začetku, ko si ga moral gnati v obrate.

Kot, da ima dodatnih 50 Nm navora. Upam, da bo še boljše po namestitvi nove motorne programske. Resnično ne pogrešam dizelskega motorja, saj gre ta kot puščica pa še pije manj kot dizel. 

Obstaja pa še chip tuning za dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora. 🤗

 

 

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ne vem kaj zdaj sledi, kot kaže so se "kokice" pojedle..... :bravo:

Počakaj, da programsko  nadgradijo mojo. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Alex napisal:

Počakaj, da programsko  nadgradijo mojo. 😄

Čez mesec in pov bodo tudi mojo, ko grem na drugi redni servis...:jupiii: 

Kdaj pa greš... 🤔

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Čez mesec in pov bodo tudi mojo, ko grem na drugi redni servis...:jupiii: 

Kdaj pa greš... 🤔

7. 7.

 

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃

jeremyclarkson-drdalek10.gif

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃

Jap. Pa doseg 400 km z enim tankom. (ima Mpg 22= 10.69l/100)😉

Še slabše kot električarji. 😉

Sem tudi  na forumu cx30. Američani, ki imajo te turbake stalno jamrajo, da kako malo kilometrov naredijo z enim tankom. Pa da jih sploh ne terajo, ko bi se spodobilo. Takrat gre šele poraba v višave... 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ja, a ni logično, da zmogljivejši motor porabi več goriva?

Kaj pa bi ti imel, najzmogljivejšega bencinarja s porabo najšibkejšega dizla ali še raje električarja. Kaj takega ne obstaja ...

 

 

Napisano

Tu je razlika pri turbu.

Če ga ne teraš ima porabo N/A mašine. Ko pa ga goniš, pa pije primernemu N/A po konjih.

 

Vsak kojn je žejn. Tak je in treba muje dati piti, če ne kljuse crkne.

Napisano

Konjenica stane tako ali drugače, če ne pri bencinu pa ob zavarovanju😂😉....najbolje, da @Z M A J pove koliko ima porabo na Zju, ki ima ornk konjenico, kot se za gre....to je 200+ 👍😉😂

Napisano

Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimivo. Odvisno, koga poznaš... 😋
    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.