Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 23 minutami je ignacij napisal:

No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom. 

 

Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.

Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti. 

Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5  litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako  smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. 

  • Všeč 2
  • Hvala 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je ignacij napisal:

Ok, kdo ima te rezutate da jih še enkrat objavi, ker me res zanima razlika med motorji.

 

Cela tema je tukaj > https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021

 

Direkten link do teme z rezultati pa tukaj >> https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=455674

 

 

slika.png

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super, torej govorimo, da je med lažjo M3 z najnaprednejšim X motorjem in rocnim menjalnikom in na drugi strani večjo in težjo M6 z dinozaverskim močnejšim bencinskim 2,5l motorjem avtomatikom razlike zgolj 0,75l. A je treba še kaj dodati, ker jaz nekega razvoja pri nizji porabi tukaj ne vidim.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) dodam 5 mm distančnik

c) prodam in kupim nove z ET45

Popravljeno od etcho
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Najbolje, da te feltne prodaš in kupiš ustrezne za cx30. Načeloma bi te feltne pasale, a niso v homologaciji. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Alex je kr oster.

Večina to montira in stran pogleda.

Jaz bi dodal distančnik. S tem si prišel na originalno mero. Če bi res rad bil na varni strani zakona, daj homologirat (bo ceneje kot prodaja in nakup novih).

Pa še to nisem prepričan, če je potrebna, ker spraviš na original mere.

 

Jaz osebno bi za miren spanec naredil točno to. Distančnik in homologacijo.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) dodam 5 mm distančnik

c) prodam in kupim nove z ET45

Greš menjat do vulkanizerja, izpolniš potrdilo o tehnični vgradnji in ga odneseš na avto krka/amzs/... in plačaš 35 eur homologacije. Če bo kdaj pizdarija in boš imel prometno, bo lahko zavarovalnica kej zatežila, ker niso "original" felge.

 

Druga opcija je pa da prodaš tiste od M3 in kupiš ene druge za CX-30, kar ti je pač lažje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je DINAMIK napisal:

funkcijo,da odpreš vsa 4stekla preko daljinca?

 

Tega zal nima nobena Mazda ze zadnjih... hmmmm... 10 let ... ali celo vec .... 

 

 

pred 4 minutami je DINAMIK napisal:

Àli preko aplikacije Mazda lahko ohladiš ali ogreješ vozilo..?

 

Kolikor vem, se da to samo pri EV in PHEV Mazdah (torej MX-30 in CX-60...) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Jest napisal:

 

Tega zal nima nobena Mazda ze zadnjih... hmmmm... 10 let ... ali celo vec .... 

 

 

Hm,nekje sem prebral,da 3krat zaporedoma pritisneš gum na daljincu za odklepanje ...,četrič pa držiš tipko on se stekla odprejo? Bi prosim kdo ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi, da NE deluje... :P Ta nacin menda deluje samo pri US verzijah... pa se to menda ne pri vseh ... In to je ze veckrat predebatirano tukaj v drugih temah... pri razlicnih novejsih modelih... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprijzni se... tukaj smo okoli tega pizdili na veliko. Ker tiste pred 15 leti so pa imele in to je en najboljših featurjev sploh. Dam cel kup drugih zadev v zameno za tole.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je DINAMIK napisal:

 

Hm,nekje sem prebral,da 3krat zaporedoma pritisneš gum na daljincu za odklepanje ...,četrič pa držiš tipko on se stekla odprejo? Bi prosim kdo ...

Na moji probano in.....  :zvizga: 

NE dela :hohoho:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal moram povedati, da na CX-30 manjka še marsikateri od teh featurjev in funkcionalne opreme, glede na to, da je to "premijsko vozilo". Pri drugih znamkah pa je že samoumevno, da je vse to zraven že pri osnovnem paketu opreme.

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Popravljeno od Lentus
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Lentus napisal:

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Imaš pa en feature majn, ki ga nemci imajo kr radi vgrajenega.

Avtomatski/izredni obisk servisa 😎

  • Haha 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, pri nemcih sem imel v 20-ih letih lastništva izredni obisk 2 krat, plus enkrat vpoklic. Pri niti ne dve leti stari CX-30, pa sem imel izredni obisk pred kratkim. Odpovedala je namreč ključavnica prtljažnih vrat.

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.