Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.

 

image.png

 

 

Tako je👍

Napisano

Točno tako. Novih sploh ne glejte.

 

6 mesecev in 6.000 prevoženih km - to je meja, da se šteje vozilo za rabljeno. Sicer na nemško ceno (z DDV) plačaš še naš DDV. Za rabljeno plačaš samo nemško ceno z DDV in je to to, no, plus homologacija (100€).

Napisano
dne 4. 8. 2024 ob 8:42 je Janez007 napisal:

Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša. 

 

Privlači me tale G140 dinozaverski motor.  6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...

 

Zanimivo mi je, da ni nikjer ničesar za prebrati/pregledati kake teste.

Sem pa mal po konfiguratorju pogledal, da imata navora enako tale G140 (238Nm/3300 o/min), X186 (240Nm/4000 o/min). Ima pa G140 največjo moč pri 5000 o/min, x186 pa pri 6000 o/min.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 49 minutami je DonFelipe napisal:

Se opravičujem če sem v napačni temi, ampak zasledil sem omenjeno delovno vozilo. 

No problem....😉

Napisano

Na Danskem imajo poleg res veliko električarjev tudi veliko cx30. Izgleda, da so tudi pri njih popularni. 😊

 

 

Napisano
dne 17. 8. 2024 ob 9:26 je Bini napisal:

S temle ogledom bo verjetno lažja odločitev za X motor.....😉

 

Tale video sem si ravno včeraj pogledal. Gospod zelo dobro razloži posebnosti in delovanje motorja skyactive x. Zelo zanimiva mi je bila informacija, da je za boljši izkoristek delovanja motorja v načinu SPCCI priporočljivo tankati 95-oktanski bencin z do 10-odstotno vsebnostjo bioetanola (E10). Pri tem gorivu se namreč kompresijski vžig v valjih sproži pri nižjem kompresijskem tlaku kot pri 95-oktanskem bencinu z do 5-odstotno vsebnostjo bioetanola (E5) ali pri višjeoktanskem bencinu.

 

A je v Sloveniji sploh možno kje tankati bencin 95 E10?

1568864.png

Napisano

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Napisano

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Kje si pa opravil servis?

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Napisano
pred 48 minutami je NevLado napisal:

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Saj se razume,da je to ista stvar. Zračni filter na motorju je pa čisto nekaj drugega..... 👍😉

Pred eno uro je Justus napisal:

Kje si pa opravil servis?

Mazda-Selmar, Celje.... 👌😉

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Pri katerih km?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.