Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.

 

image.png

 

 

Tako je👍

Napisano

Točno tako. Novih sploh ne glejte.

 

6 mesecev in 6.000 prevoženih km - to je meja, da se šteje vozilo za rabljeno. Sicer na nemško ceno (z DDV) plačaš še naš DDV. Za rabljeno plačaš samo nemško ceno z DDV in je to to, no, plus homologacija (100€).

Napisano
dne 4. 8. 2024 ob 8:42 je Janez007 napisal:

Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša. 

 

Privlači me tale G140 dinozaverski motor.  6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...

 

Zanimivo mi je, da ni nikjer ničesar za prebrati/pregledati kake teste.

Sem pa mal po konfiguratorju pogledal, da imata navora enako tale G140 (238Nm/3300 o/min), X186 (240Nm/4000 o/min). Ima pa G140 največjo moč pri 5000 o/min, x186 pa pri 6000 o/min.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 49 minutami je DonFelipe napisal:

Se opravičujem če sem v napačni temi, ampak zasledil sem omenjeno delovno vozilo. 

No problem....😉

Napisano

Na Danskem imajo poleg res veliko električarjev tudi veliko cx30. Izgleda, da so tudi pri njih popularni. 😊

 

 

Napisano
dne 17. 8. 2024 ob 9:26 je Bini napisal:

S temle ogledom bo verjetno lažja odločitev za X motor.....😉

 

Tale video sem si ravno včeraj pogledal. Gospod zelo dobro razloži posebnosti in delovanje motorja skyactive x. Zelo zanimiva mi je bila informacija, da je za boljši izkoristek delovanja motorja v načinu SPCCI priporočljivo tankati 95-oktanski bencin z do 10-odstotno vsebnostjo bioetanola (E10). Pri tem gorivu se namreč kompresijski vžig v valjih sproži pri nižjem kompresijskem tlaku kot pri 95-oktanskem bencinu z do 5-odstotno vsebnostjo bioetanola (E5) ali pri višjeoktanskem bencinu.

 

A je v Sloveniji sploh možno kje tankati bencin 95 E10?

1568864.png

Napisano

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Napisano

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Kje si pa opravil servis?

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Napisano
pred 48 minutami je NevLado napisal:

zračni filter kabine !!!! 

 

dobra cena za pooblaščenca

Saj se razume,da je to ista stvar. Zračni filter na motorju je pa čisto nekaj drugega..... 👍😉

Pred eno uro je Justus napisal:

Kje si pa opravil servis?

Mazda-Selmar, Celje.... 👌😉

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Pri katerih km?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.