Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 18. 8. 2024 ob 21:30 je etcho napisal:

Podatek iz prve roke? 😊

Yes 

dne 21. 8. 2024 ob 13:32 je Justus napisal:

Bom sprobal nekaj časa z E10 voziti, da vidim, če je kakšna razlika ... 😁

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Alex napisal:

Zanimivo. 

WWW.ZURNAL24.SI

Preizkusili smo pri nas najbolj popularen Mazdin model CX-30, ki je po eni strani napreden, po drugi...

 

 

Dobra predstavitev.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

Yes 

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

Kaj ko Shellovih črpalk ni prav povsod ...

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Žalosten 1

1568864.png

Napisano
dne 21. 8. 2024 ob 6:48 je Bini napisal:

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Sem danes preveril na MOL-ovi črpalki, ga imajo 👍20240822_162556.jpg

1568864.png

Napisano

Če bo komu prišlo prav. Za nastavitev equilizerja (non Bose sistem). 

Zelo se izboljša zvok (še posebno za rock glasbo) 🤘

IMG_20240822_200741.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kdor se odloča o nakupu mazde cx-30, mu bodo morda pri odločitvi pomagali aktualni članki iz nemške revije auto motor und sport:

 

 

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Hvala 1

1568864.png

Napisano

Pomagali ti bodo samo, če znaš jermani jezik🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano

@FuManchu na netu je kar nekaj orodij za prevajanje dokumentov, tako da to dandanes pač ni več problem 😉 Meni je najboljši prevajalnik DeepL.

WWW.DEEPL.COM

Translate texts & full document files instantly. Accurate translations for individuals and Teams. Millions translate with DeepL every day.

 

1568864.png

Napisano

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni osebno je 2.5 in 140km motor fail....kot pred 20.leti ko so bili audi 2.7, 3.0 in kaj se 3.3 motorji....ampak tisto so bili dizli in povrhu se velika a6 krava....mislim 2.5litrski motor, ne razumem enostavno kdo bo to kupil ce ima 2.0 in 186km...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Napisano
pred 57 minutami je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

 

Ta motor bo pil preveč. Večina bo veliko raje kupila odličen x186 motor, ki pije približno toliko, kot dizel motorji. 

Res ne vem, zakaj bi kdo kupil dinozavra za tako sofisticirano vozilo, kot je cx30. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Zelo dobro

Napisano

Aja poraba je 8,5l/100km pa niti podrazno ne vozim kot po jajcih. Za porabo mi je naceloma vseeno dokler ni 10l+.

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov :)

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

Maš prav, boljše nemško znat 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Evo, se je zopet  potrdilo, kar sem govoril. 

Z MOL gorivom (E10) je bila na isti poti (KP-Verona-KP) poraba za 0,4 dcl večja kot z Shell-om (E10). Gume napumpane obakrat na 2.6 bar 

Enaka hitrost - 130/uro avtocesta, ostalo po predpisih. Temperatura približno enaka (32-33°C)

Nobenih zastojev nikjer. Torej z Shellom 5,9/100,  Mol 6,3l/100.

Ne vem, ali je to slučaj a je razlika kar precejšnja. Bom še spremljal. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mogoče je bilo kaj vetra.... 🤔

Bom enkrat poskusil s Shellom en tank, za razliko 0,4 se že mora poznat pri moji porabi, ki je že nekaj časa kot zabetonirana pri 6.0....🤗😉

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na forumu. Res, da sem že vse prebral v tej temi ampak, ker imamo od včeraj pri hiši novo CX-30 Skyactiv X 186 AT sem se tudi registriral... Zaenkrat sem po 100 prevoženih kilometrih zelo zadovoljen z nakupom....

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.