Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 18. 8. 2024 ob 21:30 je etcho napisal:

Podatek iz prve roke? 😊

Yes 

dne 21. 8. 2024 ob 13:32 je Justus napisal:

Bom sprobal nekaj časa z E10 voziti, da vidim, če je kakšna razlika ... 😁

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Alex napisal:

Zanimivo. 

WWW.ZURNAL24.SI

Preizkusili smo pri nas najbolj popularen Mazdin model CX-30, ki je po eni strani napreden, po drugi...

 

 

Dobra predstavitev.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

Yes 

 

Jaz tankam v obe mazdi, tako v 6-,ko dizel kot v cx 30 le in zgolj shall gorivo. 

Zdi se mi, da gredo avtomobili najbolje in najmanj pijejo. Izogibam se pa Petrolu. 

 

Kaj ko Shellovih črpalk ni prav povsod ...

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Žalosten 1

1568864.png

Napisano
dne 21. 8. 2024 ob 6:48 je Bini napisal:

Na Mol in ini sigurno dobiš E10... 

Zato pa nam tako malo pije, vprašanje pa je kako dolgo bo ostal motor čist.... :whatever:

Sem danes preveril na MOL-ovi črpalki, ga imajo 👍20240822_162556.jpg

1568864.png

Napisano

Če bo komu prišlo prav. Za nastavitev equilizerja (non Bose sistem). 

Zelo se izboljša zvok (še posebno za rock glasbo) 🤘

IMG_20240822_200741.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kdor se odloča o nakupu mazde cx-30, mu bodo morda pri odločitvi pomagali aktualni članki iz nemške revije auto motor und sport:

 

 

Popravljeno od Justus
  • Všeč 1
  • Hvala 1

1568864.png

Napisano

@FuManchu na netu je kar nekaj orodij za prevajanje dokumentov, tako da to dandanes pač ni več problem 😉 Meni je najboljši prevajalnik DeepL.

WWW.DEEPL.COM

Translate texts & full document files instantly. Accurate translations for individuals and Teams. Millions translate with DeepL every day.

 

1568864.png

Napisano

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni osebno je 2.5 in 140km motor fail....kot pred 20.leti ko so bili audi 2.7, 3.0 in kaj se 3.3 motorji....ampak tisto so bili dizli in povrhu se velika a6 krava....mislim 2.5litrski motor, ne razumem enostavno kdo bo to kupil ce ima 2.0 in 186km...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Napisano
pred 57 minutami je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

 

Ta motor bo pil preveč. Večina bo veliko raje kupila odličen x186 motor, ki pije približno toliko, kot dizel motorji. 

Res ne vem, zakaj bi kdo kupil dinozavra za tako sofisticirano vozilo, kot je cx30. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih. 

Zelo dobro

Napisano

Aja poraba je 8,5l/100km pa niti podrazno ne vozim kot po jajcih. Za porabo mi je naceloma vseeno dokler ni 10l+.

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov :)

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi prevajalnik uporabljal😁

Maš prav, boljše nemško znat 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Evo, se je zopet  potrdilo, kar sem govoril. 

Z MOL gorivom (E10) je bila na isti poti (KP-Verona-KP) poraba za 0,4 dcl večja kot z Shell-om (E10). Gume napumpane obakrat na 2.6 bar 

Enaka hitrost - 130/uro avtocesta, ostalo po predpisih. Temperatura približno enaka (32-33°C)

Nobenih zastojev nikjer. Torej z Shellom 5,9/100,  Mol 6,3l/100.

Ne vem, ali je to slučaj a je razlika kar precejšnja. Bom še spremljal. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mogoče je bilo kaj vetra.... 🤔

Bom enkrat poskusil s Shellom en tank, za razliko 0,4 se že mora poznat pri moji porabi, ki je že nekaj časa kot zabetonirana pri 6.0....🤗😉

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na forumu. Res, da sem že vse prebral v tej temi ampak, ker imamo od včeraj pri hiši novo CX-30 Skyactiv X 186 AT sem se tudi registriral... Zaenkrat sem po 100 prevoženih kilometrih zelo zadovoljen z nakupom....

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.