Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa

6,8100.

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

  • Všeč 4
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Audijem benzinarjem 4.0 ts

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Napisano
pred 22 minutami je godlike napisal:

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to  2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to. 

pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji. 

 

 

Napisano

Bistvo je to, da z enako hitro vožnjo je manjša poraba! 

A res eni mislite, da bi se Mazda zapletala s tem X motorjem in ga dala na trg,če nebi imela dobrih razlogov za to..... 🤔🤗😉

Napisano

Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 minuto je ignacij napisal:

Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor.

 

 

Saj ga niso umaknili... 2,5l motor nadomesca G122 in G150 motorje ... X186 pa se vedno ostaja kot najvišji model... in je cenovno nekaj jurjev drazji pri enaki opremi ... Pa AWD kot kaze ni na voljo pri G140 motorju... samo pri X186 ... Vsaj ce gledam po ceniku ... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ga niso umaknili.... 🤔

Škoda, da niso naredili še "X 2.5" bi imel verjetno kakih 220KM in malo manjšo porabo. A verjetno je ceneje in z manjšo težavo narediti običen preizkušen, trpežen motor za vse večne čase.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Menda je fora v evropskih predpisih glede emisij CO itd. ... In potem proizvajalci iščejo kombinacijo motorjev svojega "portfelja", da zadostijo tem pogojem.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Ja, skoraj deset, če še malo zaokrožimo navzgor ali pa 8,če smo bolj natančni.... 🤔

Je čisto dovolj za tak avto in je nadpovprečna. Večina avtov je nekje med 8 in 11 za ta razred. 

Mislim pa, da nihče pri vsakodnevni vožnji tako ne vozi... Je še pa tudi kaj drugega pomembno pri vožnj:nevem:

Vsak kupi kar mu paše a ne.... 🤗😉

Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor

S cx-30 X186 sugurno ne 😂

Jih ni tolk, da bi tako gužvo delal.... 😁😉

 

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100.

Fantastično.💪

 

 

Napisano
dne 11. 12. 2024 ob 22:28 je Alex napisal:

Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100.

Fantastično.💪

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.

 

Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.

 

Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃

Ha, ha, saj ni še prvi april.😄

Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. 

Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 

  • Haha 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ha, ha, saj ni še prvi april.😄

Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. 

Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 

Kje si dobil to statistiko

Napisano

Vse je odvisno kaj bi rad in kako si navajen voziti in krmiliti zadevo. 

Res je, japonci so klasika za nas tradicionaliste in ne za bahače tako kot precenjena nemška sveta trojica. 

Drugače pa ja, res je, tudi z 1,0 motorjem in manjšimi kubaturami se da lepo vključiti v promet ; pred kratkim sva šla z prijateljem in njegovim VW Golf II 1,1 s 4-stopenjskim ročnim menjalnikom brez težav vklopila na avtocesto ter jo mahnila proti štajerski metropoli. Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj. Pa en lep pozdrav z Mango Boosterjem. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.

 

Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.

 

In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.

 

M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj.

 

Čak ne me jebat, a ti treniraš za vozit Tuk tuk taxi v Indoneziji. Kaj jim je Filipincov zmanjkal? ?zmeden?

 

image.png

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
dne 14. 12. 2024 ob 22:22 je Boss napisal:

 

Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.

 

Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.

 

In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.

 

M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.

Si kar zadel bistvo te primerjave le, da je poraba ravno obratna glede cx x186 motorja in g120. Verjetno bi bila 0.5 litra razlike, če bi imel ta X motor v 3ki. Meni pa v bistvu ni toliko pomembna poraba kot pa izgled uporabnost in užitek v sami vožnji, ker delam premalo km, da bi se mi kaj v žepu poznalo.... :prstgor:

Napisano

Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. 

 

Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. 

 

Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 

Saj tudi jaz ne gledam samo porabe. 

Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen. 

Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln. 

 

 

Napisano

https://www.zurnal24.si/avto/so-pri-mazdi-znoreli-v-c-segmentu-zdaj-25-litrski-motor-433809

Še posebej pade v oči tale odstavek:. 

WWW.ZURNAL24.SI

Mazda ponovno dokazuje, da razmišlja drugače. Najnovejšo različico evro 6 in bodoči evro 7...

IMG_20241217_100254.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Spoštovani avtor članka A.L. Sevuplè "e-skyactive" napiši prosim pravilno: "e-skyactiv", brez e.🙄

image.png

 

p.s.: Bini, sorry, imaš tudi ti narobe napisano. 😉

Popravljeno od etcho

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
    • A maš prikolco prklopljeno?
    • Men je pa drama, kakšne temperature mate v bajtah pozimi 25 stopinj, poleti pa bi hladili na 21 stopinj. Kje je kle logikami ni jasno.    Jaz mam pozimi 21 poleti pa recimo 23-24 stopinj, kar je prav ker si manj oblečen. Nikogar pozimi ne zebe, ker če te zebe oblečenega pri 21 pol je neki precej narobe. 
    • Janez 007 je že omenil težave s fiziko in mu dam zelo prav. Topel zrak je strašno težko spravit dol s pod stropa že v eni etaži, kaj šele čez dve etaži. Enako mrzlega ne spraviš gor na noben način. Sprobano. Razen na silo s kakšnim dodatnim (glasnim) ventilatorjem, tudi to sem že počel v eni zidanici. Tudi dve loputi ne verjamem da delata čudeže (imam in v bistvu ne rabim). Tudi če našopaš ventilator klime do konca.  Ogrevanje s klimo ima moteč stranski učinek - zvok. Od 5ih stopenj imam maksimalno na drugi.   Bratec je hotel klimo za gretje v dnevni sobi - le ta je v dveh etažah vendar en odprt prostor. Predlagal sem mu pozicijo klime 2m od tal. Ko je prišel majstor, je to zmontiral precej blizu 4,5 m visokega stropa in od gretja spodaj ni bilo nič. Hladi pa vredu.    Gretje ali hlajenje, vsaka etaža svojo klimo.         
    • Če hočeš kvalitetno olje zamenat ga rabiš 11-12 litrov, če te jebe menjalnik s polovično menjavo olja ne narediš nič, sam novo olje še dodatne smeti po sistemu potegne, ker jih navleče nase. 2013-2014 letniki imajo problem z ležajem v menjalniku
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.