Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je GregorV napisal:

 

Lahko še kaj več poveš o nakupu.

 

Kje si nabavil? Kako si zadovoljen z prodajalcem? Si dobil kakšen dodaten popust oz. ugodnost?

 

Oz. samo 3K €, akcija ki traja do 31.03.

 

Za ime pa predlagam Dinozaver CX-30 ali pa Dino CX-30. 😀

 

na podobno vprašanje sem delil izkušnjo teden nazaj ... 

https://www.mazda-si.net/topic/17069-mazda-cx-30/page/178/#findComment-569707

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je GregorV napisal:

 

Lahko še kaj več poveš o nakupu.

 

Kje si nabavil? Kako si zadovoljen z prodajalcem? Si dobil kakšen dodaten popust oz. ugodnost?

 

Oz. samo 3K €, akcija ki traja do 31.03.

 

Za ime pa predlagam Dinozaver CX-30 ali pa Dino CX-30. 😀

 

Hvala 

DINO CX-30 je že sin od od DINOZAVRA 6tke....🫣😉

Napisano (urejeno)
dne 21. 2. 2025 ob 19:14 je Alex napisal:

Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄

Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut. 

Ne verjamem, dokler ne vidim tvojega računa. Tole je račun Mazdinega pooblaščenega servisa, rednega servisa dinozavra, mesec nazaj, menjava 4,5 litra olja, filtra olja in zavorne tekočine. Po moje zelo fer cena. Je pa res, da se trudim tudi sam biti fer, stalna, razumevajoča stranka.

 

Se je pa fino prej pozanimat, tudi za ceno ... za enak servis bi mi konkurenca (Inter ...s) zaračunala 365 €.

 

20250223_084525.jpg

 

20250223_084546.jpg

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Ne verjamem, dokler ne vidim tvojega računa. Tole je račun Mazdinega pooblaščenega servisa, rednega servisa dinozavra, mesec nazaj, menjava 4,5 litra olja, filtra olja in zavorne tekočine. Po moje zelo fer cena. Je pa res, da se trudim tudi sam biti fer, stalna, prijazna stranka.

 

20250223_084525.jpg

 

20250223_084546.jpg

 

 

 

 

Ga slikam pa pošljem. Tudi sam ne morem verjeti, kako kradejo. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Sunking napisal:

Moj prvi servis so v Kranju računali okrog 320 evrov. Tako da ima Alex kar prav.

Imaš X186? 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Alex ima verjetno še pribitek, ker tako rad šimfa čez pooblaščene servise, kako so dragi :P ... 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Sunking napisal:

X186, ja.

 

Zanimivo, ker ko sem se zanimal za različne motorje, sem pri mazdinih mehanikih in prodajnikih dobil odgovor, da so vsi mazdini bencinski motorji OK, le vzdrževanje je pri X186 dražje ... očitno bistveno že pri menjavi olja ... 

 

Podobno je pri gospodinjskih aparatih z energijskimi razredi. Ko narediš računico, si po 10-ih letih tam-tam, ne glede na to, kateri energijski razred kupiš, ker je cena nakupa varčnejših višja (dobro preračunana :) ).

 

Zato pa se mi zdi 2487.png motor prav tako v redu nakup, danes je 140 KM, zato, da bo lahko čez kakšno leto 150, potem 160 .... da se nekaj dogaja za kupce, jih spodbudi k nakupu novega, "boljšega" in pri tem uspešno vleče denar iz žepov....

 

image.png

https://olje-dg.si/kategorija/motorno-olje/mazda-dexelia/

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vse že vemo koliko kaj stane in po tehle cenah se vidi dejansko koliko ti da kdo popust. Jaz sem dobil 30% in je bilo vse skupaj krepko pod 300€....:jupiii:

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Ja, za take je elektrika top, najceneje vzdrževanje 😉

Mene za EV redni servis na pooblaščenem servisu še ni prišel evrskega stotaka. Pa mi enkrat niso dali niti centa popusta.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Koliko bo šele jamranja, ko bo na X186 na vrsti redni servis z menjavo svečk ...

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

 

 

Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

slika računa?

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.

Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.

 

Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

slika računa?

He, He, nejeverni Janez. 😊IMG_20250223_175030.jpgIMG_20250223_174949.jpg

 

 

Napisano (urejeno)

Alex, pozabil si omeniti menjavo zračnega filtra ... brez bi bila cena cca 250 €, ne pa 330. Boš kandidiral na naslednjih volitvah? 😁

 

dne 21. 2. 2025 ob 19:14 je Alex napisal:

Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄

Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut. 

 

dne 1. 6. 2023 ob 12:17 je Alex napisal:

V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani. 

 

dne 6. 7. 2022 ob 9:09 je Alex napisal:

Prvo, kar ti svetujem je, da se izogibaš Avtoplus-u v  velikem loku. Jaz bi se na tvojem mestu odpeljal do drugega uradnega servisa, da vidiš, če bodo oni kaj ugotovili. 

Lahko, da poznajo problem in se ne zanašajo samo na to, kaj bo pokazal računalnik. V to bi se morali malo poglobiti in najti rešitev. 

 

dne 29. 8. 2021 ob 15:31 je Alex napisal:

Res je. To se govori že pol leta,da so prevzeli mercedes. 

Lepo bi bilo, da bi mazdo dobil kak resen in dober servis na obali. Da bi se lahko zanesel na njih. Avtoplus je sedaj cento  mestieri, mille mizerie. 

(delamo sto del ,a smo reveži) 😊

 

dne 29. 11. 2018 ob 13:56 je Alex napisal:

Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.

Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5

Kaj to resno ali?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

He, He, nejeverni Janez. 😊IMG_20250223_175030.jpgIMG_20250223_174949.jpg

Samo 1.6h za olje in filter je pa kr.

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je godlike napisal:

Samo 1.6h za olje in filter je pa kr.

Pi...a, ne berete. 160,000 neznanih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa, ampak na 3 decimalke??? In menjali so še zračni filter. :). Meni so zaračunali za menjavo (olje, filter, zavorna tekočina) na drugem servisu ... vse skupaj 1,5 ure. Ali je to več ali manj kot 160,000 nečesa, pa vejo samo na AVTOPLUS-u. In Alex je preplačal podložko - so mu jo zaračunali 1,83 €, meni 1,73 €, oljni filter 21,01, meni 19,21  ... čisto možno, da so se zadeve v 3 mesecih  že spet podražile. 🥲

 

Ko sem bil s prejšnjo Hondo pri Žibertu, so mi računali za 20 minut dela 1,5 ure. Pa jih pri izstavi računa na to opozorim, a dobim odgovor, da so zaračunali po normativih ... Nisem zapenjal, ker bi se zelo verjetno za njih slabo končalo. Zakaj nisem zapenjal? Ker je bilo še vedno 20% ceneje kot v Ljubljani na Baragovi. :)

 

V Ljubljani je fino, ker so začeli Mazdini servisi med seboj konkurirati - samo upam, da ne pride do kartelnega dogovora.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Pi...a, ne berete. 160 merskih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa. In menjali so še zračni filter. 

Sem šlampasto napisal, mislil sem: olje in zračni filter 😉

Do sedaj sem vedno dobil pojasnilo, da je 100 enot 1h.

 

Ford mi je v 1.30 opravil isto. Še v 0.4 zamenjal zavorno tekočino. Pa vse skupaj za 10€/(h/enoto) manj.

 

Ampak ja, žal bomo mogli začet za predračune fehtat, ker so eni nemogoči. 😢

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Alex, pozabil si omeniti menjavo zračnega filtra ... brez bi bila cena cca 250 €, ne pa 330. Boš kandidiral na naslednjih volitvah? 😁

 

 

 

 

 

Ne bodi smešen, Janez. Koliko stane filter? 80€? Kje? V zlatarni Celje?😄

Katastrofa. Ta njihova packarija  bi morala vse skupaj stari kvečjemu 150€. Pa še to bi bilo predrago. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Koliko stane filter? 50€? Kje? V zlatarni Celje?😄


Na tvojemu računu … OK ni ravno 50€… je pa nekaj € manj… Ceni 35,75€ moraš prišteti še DDV in si na skoraj 45€ ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:


Na tvojemu računu … OK ni ravno 50€… je pa nekaj € manj… Ceni 35,75€ moraš prišteti še DDV in si na skoraj 45€ ;)

Sem popravil na 80€.

 

 

Napisano

Nisem vedel, da v AVTOPLUSU za menjavo filtrov, za delo nič ne računajo. Odštejte še kakšnih 15 minut dela in smo pri dobrih 250€. Pa če bi bil Alex zvesta stranka, bi dobil še vsaj dodatnih 5% popusta in smo na dobrih 230 €.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.