Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...

 

In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?

 

Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂

 

Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.

To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊

So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo. 

Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel. 

 

Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪

Ampak... Te gume imajo za sabo

prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇

 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊

So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo. 

Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel. 

 

Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪

Ampak... Te gume imajo za sabo

prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇

 

Si že kdaj (z)vozil zimske Continental WinterContact TS 8XX?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Si že kdaj (z)vozil zimske Continental WinterContact TS 8XX?

Conti sem imel na stari 6-ki.(195/65 r 16.)Tudi dobra guma, ne vem točno kateri model je bil takrat. Samo proti  koncu je bila slaba. Prav tako Dunlop, ki je iz leta v leto izgubljala oprijem na sbegu. 

 

 

Napisano
pred 6 urami je GregorV napisal:

Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"?

Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene.

 

Oo zgoraj:

 

 

Skupna razlika v višini je 3 cm.

 

----

 

Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉

Je pa res, da ne delam veliko km.

 

Danes imam testno vožnjo... 😁

 

LP

 

 

Malo še počakaj pa boš kmalu tule prebral, da eni komaj čakajo, da dajo zimske 16tke ali 17tke dol in dajo večje letne gor 😂Tako je vsako pomlad, zato pa se odloči za lepšo ne nujno cenejšo rešitev.... :bravo:

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊

So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo. 

Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel. 

 

Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪

Ampak... Te gume imajo za sabo

prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇

 

 

Men so tut petarda, pa pazi midva mava se star model, zdj je se wintrac pro + !!! Midva mava navadno brez plus

Napisano

Spoštovani ljubitelji vozil Mazda.

 

Sicer ni čisto nova novica, ampak sporočam, da sem prejšnji teden položil aro za G140, MT, CENTER LINE + DESI, SOUL CRYSTAL RED. 😀😁

Dodatno vlečna kljuka.

 

Avto dobim konec tega tedna, morda v prihodnjem tednu. Je v SLO.

 

Na testni vožnji sem imel G150, Nagisa, AT.

 

Kaj več pa bom lahko povedal, ko dobim avto in naredim nekaj km. 😉

 

LP

 

  • Všeč 12
  • Ljubim 3
Napisano
pred 28 minutami je GregorV napisal:

Spoštovani ljubitelji vozil Mazda.

 

Sicer ni čisto nova novica, ampak sporočam, da sem prejšnji teden položil aro za G140, MT, CENTER LINE + DESI, SOUL CRYSTAL RED. 😀😁

Dodatno vlečna kljuka.

 

Avto dobim konec tega tedna, morda v prihodnjem tednu. Je v SLO.

 

Na testni vožnji sem imel G150, Nagisa, AT.

 

Kaj več pa bom lahko povedal, ko dobim avto in naredim nekaj km. 😉

 

LP

 

Dobrodošel v Mazda klubu

Napisano
pred 37 minutami je ignacij napisal:

Čestitke, izbral si najboljši motor.

A je prvi april letos prej? 😄

  • Haha 3
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano

Hvala.

 

Najboljši motor za mene. Ker ne delam veliko kilometrov, bi se investicija za dražji motor povrnila v 20 letih. 😆

Sem zavestno vzel G140, MT.

 

Sicer sem pa sedaj 20+ let na diesel avtih, tako da bom nekaj časa potreboval, da se privadim na bencinarja.

Poleg tega mi zadnji diesel avto povzroča ogromne težave 😒, zato tudi kupujem nov avto.

 

LP

 

  • Všeč 6
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je GregorV napisal:

Hvala.

 

Najboljši motor za mene. Ker ne delam veliko kilometrov, bi se investicija za dražji motor povrnila v 20 letih. 😆

Sem zavestno vzel G140, MT.

 

Sicer sem pa sedaj 20+ let na diesel avtih, tako da bom nekaj časa potreboval, da se privadim na bencinarja.

Poleg tega mi zadnji diesel avto povzroča ogromne težave 😒, zato tudi kupujem nov avto.

 

LP

 

 

Ne se ozirat na prvoaprilska mnenja @Alex.

 

Super motor in tudi opremo si izbral 👍 👍 👍. Barva pa - moje mnenje - ena najlepših Mazdinih vseh časov, ampak žal bolj ženska in ni več IN ... 😃

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Hvala.

 

Najboljši motor za mene. Ker ne delam veliko kilometrov, bi se investicija za dražji motor povrnila v 20 letih. 😆

Sem zavestno vzel G140, MT.

 

Sicer sem pa sedaj 20+ let na diesel avtih, tako da bom nekaj časa potreboval, da se privadim na bencinarja.

Poleg tega mi zadnji diesel avto povzroča ogromne težave 😒, zato tudi kupujem nov avto.

 

LP

 

Najprej častite za cx 30. Škoda, da si se odločil za preoblečena Dinota (ki je še bolj anemičen motor kot prej). Tale  z menjavo iz dizla  za Baby Dino motor bo malo težka, če si prej vozil dizle 20 let. Tale Baby Dino motor ni niti približno takšen kot dizel. Ja nič, za penzionistično vožnjo bo v redu, ne pa pričakovat čudežev. 

Boš pa lahko v Vrhniškem klancu držal svojo drago za koleno. 😊

Si pa vzel pravo barvo in najlepšo pri Mazdi nasploh. Ne se ozirat na Janez007, ki je precej konzervativen glede tega. On bi imel tako barvo a se boji, da bo preveč opazen. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je GregorV napisal:

Hvala.

 

Najboljši motor za mene. Ker ne delam veliko kilometrov, bi se investicija za dražji motor povrnila v 20 letih. 😆

Sem zavestno vzel G140, MT.

 

Sicer sem pa sedaj 20+ let na diesel avtih, tako da bom nekaj časa potreboval, da se privadim na bencinarja.

Poleg tega mi zadnji diesel avto povzroča ogromne težave 😒, zato tudi kupujem nov avto.

 

LP

 

Čestitke za nakup cx-30 in veliko bolj kot ne umirjenih kilometrov. V resnici pa tudi teh 140 konjev je dovolj za današnje razmere na naših cestah. 👍

Rdeča barva je pa za mene druga najlepša in najdražja Mazdina, najlepša pa tale.... :vesel:

IMG_20220531_204205-COLLAGE.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Čestitke za nakup cx-30 in veliko bolj kot ne umirjenih kilometrov. V resnici pa tudi teh 140 konjev je dovolj za današnje razmere na naših cestah. 👍

Rdeča barva je pa za mene druga najlepša in najdražja Mazdina, najlepša pa tale.... :vesel:

IMG_20220531_204205-COLLAGE.jpg

No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛

  • Haha 2
  • Začuden 1

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Rdeča barva je čisto v skladu z mojim prejšnjim in sedanjim avtom, ki sta seveda rdeča 🚗😀.

Sicer čisto drugačna rdeča barva.

Morda jutri pripnem kako sliko.

 

Zakaj CX-30, tudi napišem jutri na prenosniku.

 

Če prav razumem, je preoblečen dino X186, baby dino pa G140?

 

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

LP

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Rdeča barva je čisto v skladu z mojim prejšnjim in sedanjim avtom, ki sta seveda rdeča 🚗😀.

Sicer čisto drugačna rdeča barva.

Morda jutri pripnem kako sliko.

 

Zakaj CX-30, tudi napišem jutri na prenosniku.

 

Če prav razumem, je preoblečen dino X186, baby dino pa G140?

 

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

LP

 

 

Narobe si razumel, eni pravijo motorju 2.5 s G194 dinozaver-dino in ta tvoj z G140 je skoraj isti in je baby dino..... :nevem:

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

Zavesce so samo paštetaturisti Čehi za časa varšavskega pakta gor natikal, ko so se v svojih Škodičkah peljali na Jadran. Takrat je to bilo fejst moderno kot recimo beli štumfi v plastičnih sandalih. Ups... beli štumfi v natikačih so spet moderni, za zavesce pa ne bom trdil... glede, da jih prodajajo jih nekdo kupuje očitno.

 

Ok, šalo na stran... glej, če se spoštuješ, prosim lepo ne dajaj tega gor. Zgleda obupno in ne služi ničemur. Pusti tako kot je pa še 200€ za kaj drugega daj.

  • Všeč 7
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je GregorV napisal:

Rdeča barva je čisto v skladu z mojim prejšnjim in sedanjim avtom, ki sta seveda rdeča 🚗😀.

Sicer čisto drugačna rdeča barva.

Morda jutri pripnem kako sliko.

 

Zakaj CX-30, tudi napišem jutri na prenosniku.

 

Če prav razumem, je preoblečen dino X186, baby dino pa G140?

 

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

LP

 

 

Za tale motor bodo zavesice kar v redu, saj predvidevam, da si umirjen voznik. Če so ti všeč jih kupi. Avto je tvoj in ne poslušati šefa ali tajnice. Ne vem pa, če jih ima kdo gor od forumašev. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Da ne bi slučajno dal gor zavesc, mazdaši imamo stil in to sigurno niso zavesce. Dovolim ti edino če nosiš zalisce, potem pa bodo pasale zraven.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano

Lepše in cenej je, če jih nimaš a odločitev je tvoja.... :nevem:

Tu na forumu jih ima, če se prav spomnim le @Shrek.... 😁🫣😉

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

 mazdaši imamo stil in to sigurno niso zavesce. 

 

A tole na 6ici prve generacije pa niso original! zavesice ampak flapi za povečanje vzgona in nižanje pristajalne hitrosti al kaj?:lol:

 

 

zavesice1.png

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Načeloma je funkcija teh prvih "zaves" (ki so toge plastične) zmanjšano "peskanje" podvozja in pragov ter bokov karoserije spodaj. Pri Mazdah se to mogoče še malo bolj pozna, ker so nagnjene k rjavenju. Jaz jih imam namen preizkusiti. Je pa res, da imam plan avto prodajati ko bo 15 do 20 let star. Drugi pa po svoje.

Je pa lahko hiba teh plastičnih obrob, da se potem rja dela za njimi, to sem pa že na kar nekaj avtih videl. Recimo razne plastične zaščite pri kakšnih "all-road" modelih je lahko potem cel hudič zadaj, ko odpreš. Vidi se pa ne...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 48 minutami je Bini napisal:

Lepše in cenej je, če jih nimaš a odločitev je tvoja.... :nevem:

Tu na forumu jih ima, če se prav spomnim le @Shrek.... 😁🫣😉

Slabo se spomniš. Imam samo češko TPV prikolico brez zavesic. 

Napisano
pred 21 minutami je Agerg napisal:

Načeloma je funkcija teh prvih "zaves" (ki so toge plastične) zmanjšano "peskanje" podvozja in pragov ter bokov karoserije spodaj. Pri Mazdah se to mogoče še malo bolj pozna, ker so nagnjene k rjavenju.

 

Govorim lahko samo za 6ico ki sem jo kupil novo, vozil 13let in prodal pri 313Kkm. Kvaliteta barve je bila katastrofa - se je luščila že brez kamenčkov. Zavesice spredaj so bile že original, zadaj so mi v štacuni v BTC-ju dobavili šele 14 dni po prevzemu avta, in samo 14 dni brez zavesic zadaj je imelo za posledico, da je bila barva na zadnjem odbijaču spodaj za kolesi kot šmergelpapir. 

 

pred 22 minutami je Agerg napisal:

Je pa lahko hiba teh plastičnih obrob, da se potem rja dela za njimi, to sem pa že na kar nekaj avtih videl. Recimo razne plastične zaščite pri kakšnih "all-road" modelih je lahko potem cel hudič zadaj, ko odpreš. Vidi se pa ne...

 

Lahko da plastika na "all road" poveča možnost rjavenja, ampak enako kot plastični koloteki ki jih ima vsak avto. Meni je mazda po samo 4 letih na zadnjih blatnikih prerjavela od znotraj navzven.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.