Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Moja tudi ful lled. 

Nagisa ima vse led, razen teh dnevnih halogenk. Kdo bi to razumel.

  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Napisano
pred 36 minutami je ignacij napisal:

Nagisa ima vse led, razen teh dnevnih halogenk. Kdo bi to razumel.

Te dnevne led ti gorijo na drugem delu luči kot pa nam z original led! Tudi zadaj mislim, da ji ledike gorijo samo v polkrogu, počez pa ne... :whatever:

Napisano (urejeno)

Zadaj ne vem, nisem opazil razlike, spredaj pa ne moreš spregledati 😆, tako da sem že naročil žarnice da čimprej uredim, predem me izločijo iz prometa zaradi neprimerne osvetlitve.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 18 urami je ignacij napisal:

Ne čuti se izklopa cilindrov in nobenih vibracij. Na g194, pa sem jih kar nekaj testiral je to neprijetno, zato bom dal izklopiti zadevo. Prav tako je ta visji navor v nizkih obratih dobrodošel, motor so dodelali v piko, tud poraba mi deluje nižja.

A še kr nisi? Čakam, da z mihatom oz. s komerkoli uredita, potem pa bom o tem premišljeval tudi sam.

Vibracije so pa tako, ja zaznaš jih, samo eni majo večji prag tolerance pa se ne sekirajo preveč, js sam imam tudi malo takšnih relacij kjer se mi to dogaja in me ne nervira zelo.

 

Za G140 je pa mogoče, da se to ne dogaja zarad drugačnega cikla, sj mislim, da ima tudi kompresijo drugačno itd. Lahko pa tudi samo, da so izboljšali blažilce nosilcev motorja, možnosti je več.

Napisano (urejeno)
Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja?
MS Copilot:

Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja:

  1. Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja.

  2. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor.

  3. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema.

  4. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo.

  5. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.

 

Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc?
MS Copilot:

Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore.

Primeri več lastnih frekvenc:

  • Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone.

  • Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom.

  • Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja.

  • Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov.

Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Moja tudi ful lled. 

Enako tudi moja full led + avt.😉😁😁😁😁

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Dobiš.

Ali je kdo naročeval dnevne led luči, da zamenjam tiste patetične halogenske, ki jih dajo na avto za 29k. Gledam na tej strani https://www.ledperf.eu/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-mazda-cx-30--p-110193.html pa so komentarji pozitivni. Kakšne izkušnje?

Jaz sem se vozil v testni CX30 z Nagisa opremo, slike sem že objavil v tej temi. 

Vsekakor nakaj posebnega, ta retro design. 

 

Za mene ste Humora in Nagisa odpadli, ker nimata ogrevanega volana. 

Tako da sem potem vzel Center Line + Desi. 

 

LP

 

Napisano (urejeno)

A mislis, da ima zato halogenke, da je retro, mozno tudi. Meni in moji je bila notranjost in crni dodatki zunaj všeč zato jo je potem izbrala. Ima pa avto v garaži, pa dosti blizu službi in ji ogrevan volan ne pomeni dosti.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Dragi forumaši - sin je vrgel oko na rabljene CX-30. Želi si avtomatika, cena pa malo na 20 kkEUR. 

Torej naslednji seznam: Avto.net cx-30


Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira. 
Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je. 
Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI. 
Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen?
 

Napisano
pred 19 minutami je kacnje napisal:

Dragi forumaši - sin je vrgel oko na rabljene CX-30. Želi si avtomatika, cena pa malo na 20 kkEUR. 

Torej naslednji seznam: Avto.net cx-30


Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira. 
Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je. 
Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI. 
Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen?
 

Kolega, ko je bil še v Ajdovščini in ni imel ravno najboljše izkušnje z batič-em, tako da jaz bi gledal drugje.....

Napisano (urejeno)

Očitno ga oni samo reklamirajo, ker naj bi se vse - tudi za ceno - zmenili s stranko. Oni naj ne bi vzeli niti provizije. So pač prodali nov avto in naj bi bilo to dovolj. 
Vsekakor zanemarjenost odvrača. 
Kakšne pa so torej na kratko razlike med 122, 150, 179 in 186 konjskimi? Ali je to pomemben faktor? Fant vozi zelo umirjeno, ni za divjanje. Bolj mu gre za zanesljivost, zmerno porabo in mirnost motorja. 

Popravljeno od kacnje
Napisano (urejeno)

Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.

 

Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 13 minutami je kacnje napisal:

Očitno ga oni samo reklamirajo, ker naj bi se vse - tudi za ceno - zmenili s stranko. Oni naj ne bi vzeli niti provizije. So pač prodali nov avto in naj bi bilo to dovolj. 
Vsekakor zanemarjenost odvrača. 
Kakšne pa so torej na kratko razlike med 122, 150, 179 in 186 konjskimi? Ali je to pomemben faktor? Fant vozi zelo umirjeno, ni za divjanje. Bolj mu gre za zanesljivost, zmerno porabo in mirnost motorja. 

Jaz bi tega verjetno vzel, če bi gledal starega! Je skoraj 22 letnik in ful oprema... :nevem:

Screenshot_2025-05-30-20-12-29-395_com.android.chrome.jpg

Napisano (urejeno)

To je to, sicer malo pretira, ampak ajd... :bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.

 

Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.

Z vsem se strinjam razen z zadnjim  stavkom.. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Aja, pozabil sem omenit, da se pod določenim kotom svetlobe vidi, da plastika okoli blatnikov ni čisto smooth ravna 🤣

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Aja, pozabil sem omenit, da se pod določenim kotom svetlobe vidi, da plastika okoli blatnikov ni čisto smooth ravna 🤣

A še vedno je tako, groza... 🥴😉

pred 5 urami je ignacij napisal:

Evo še notranjost Nagise.20250531_121755.jpg

20250531_121714.jpg

Meni pa ta barva sedežev ni najbolj.... :whatever:

Ne vem no.... 🤔

Napisano

To je vintage design, kar se tiče notranjosti, ni za vsakogar...

 

Pri meni plastika tudi ni popolnoma ravna. Ne vem kako je pritrjena, morda bi zadevo rešili z 2, 3.... mm debelejšo plastiko.

 

Glede na to, da avto ni nov na trgu, bi Mazda lahko to že rešila. Ali pa je preveč komplicirano, predrago, da bi rešili.

 

 

Napisano

Malo opečnate barve še ne pomeni vintage. A je kaj druzga na tem designu še?

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Meni pa ta barva sedežev ni najbolj....

V živo deluje elegantno in kvalitetno, predvsem pa veliko bolje kot klasično blago.

Napisano
pred 7 urami je GregorV napisal:

Glede na to, da avto ni nov na trgu, bi Mazda lahko to že rešila. Ali pa je preveč komplicirano, predrago, da bi rešili.

Ni potrebe. Kompromis pač, ker narod ne hodi reklamirat in/ali pa ker na testih, tega ne izpostavljajo.

Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

V živo deluje elegantno in kvalitetno, predvsem pa veliko bolje kot klasično blago.

Mogoče res ampak to po moje ne paše na vsako barvo zunanjosti.... :nevem:

Napisano
pred 45 minutami je Bini napisal:

Mogoče res ampak to po moje ne paše na vsako barvo zunanjosti.... 

Verjetno stvar okusa, po mojem mnenju ne bi pasalo samo na rdečo barvo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.   V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.   Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m. Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.   Bottomline...  biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.      
    • Čist vredu bo, če je tako kot praviš. Malo slabše potegne kot M3 a vseeno nebo oviral prometa....  Jaz sem jo vozil kot testni avto avtomatika in nadomestni ročni. Jaz bi vzel ročnega. 👌😉
    • Joj ne, pa sploh nisem mislil tebe, le kako si lahko tako prebral? Govorim o ljudeh, ki se spravijo kampirat na prehitevalni pas s 130km/h in ne jebejo žive sile, ker so poosebljenje šerifa, dušebrižnika in ne vem česa še vse. Sem 100% prepričan, da ti kej takega res ne počneš.    da bo bolj jasno... če že naredimo prekršek naj bo vsaj tak, da s tem nismo nikogar ovirali še manj pa ogrožali... pa še 1x, ne podpiram kršenja zakonov ampak žal smo vsi krvavi pod kožo.
    • A ti te pravljice še zmeraj verjameš?   Vidim,da ne gledaš videe,ki jih objavim...tega sem že enkrat,pa ga očitno tudi nisi pogledal...ti priporočam ogled... Hint-stopnic v bistvu ni,ker je to le shematski prikaz. Zelooo zanimiv video👍  Sicer pa...ce bi bilo res,kar trdiš,bi v studijih še zmeraj uporabljali trakove namesto DSD.. se ti ne zdi?    
    • Sam imam drugačno logiko. Jaz si lepo ruknem podcaste in ravno počasi dohitevam tovornjake. Meni je AC popolnoma brezveze. In ko prehitevam tovornjake vedno pospešim, tako da nikogar ne zadržujem za sabo. Sicer je bilo pa AC ravno cca. tretjino čez Nemčijo (namerno, ker časovno krajša pot bi bila praktično cel čas AC, bruh), najboljše je bilo čez 3 prelaze, sploh čez enega, ko nisem imel nikogar spredaj . Čez 1 prelaz so se pa policisti pred mano peljali.😒   Morda še kratek dodatek, da ne bo nesporazumov. Mazda ni padla, ker je bila najcenejša med vsemi. Sam sem precej poseben in mi je lega na cesti zelo pomembna. Najprej sem pričel z eUpom, ker bo to res drugi avto, ampak ko sem prvega vozil, sem zaključil zgodbo. Za pol cene Mazde bi še razmišljal, za 90% cene Mazde se le nasmehnem. Zato sem potem šel na eGolfa, ki se odlično pelje, saj je v osnovi navaden avto in šele potem električen. Enako kot MX-30 :). Golfa sem takoj, ko sem MX-30 peljal in se usedel noter, črtal ven zaradi cenovne nekonkurenčnosti. In kar mi je še posebej res všeč v MX-30 je kvaliteta notranjosti, ki je definitivno nad svojim cenovnim razredom za nov avto, kaj šele sedaj. Tako da, pred vsem tem sem izločil ostale poceni tekmece (recimo MG, itd.) Je pa stvar taka, po cca. 1000km. Pelje se res dobro ZA EV, ko se usedem v svoja druga vozila, se samo nasmehnem. Fizike ne moreš premagati in teža in višina jo ubijeta. Saj kar drži smer, ampak čutiš, da prednje gume delajo na polno. In pa recimo neravnine na cesti: ostali moji avtomobili gredo čez ali v, ta gre pa skozi :). Ne vem še ali je to dobro ali slabo, je pa bolj udobna kot sem pričakoval. Še nekaj plusov: HUD je fenomenalen, ravno tako implementacija CarPlaya in fizičnega gumba. Enostavno čudovito in varno. Manj sem zadovoljen s tipkami za klimo, recimo v Octaviji so 10x boljše. Super mi je nastavljanje rekuperacije, manj super, da se vsakič, ko vključiš ACC, le to ponastavi na osnovno nastavitev. Radarski tempomat dela dobro, edino če se ti kdo vrine spredaj precej agresivno zavira. Recimo 10 let stara Octavia v takem primeru (če ima vrivač večjo hitrost in se oddaljuje) enostavno pusti hitrost pri miru. In pa največji flop in to zelo nevaren: ACC ne zazna kolesarjev. To mi pa res ni jasno, saj 10 let stara Octavia to že obvlada. Aja, fizične tipke na volanu so super, hvala bogu, da ni nič tistega touch sranja. In pa dokaj nepregledna je in še najpomembnejše. V bistvu je to stilski avto za dva, ki se uporablja po mestu. V tej vlogi je odličen. Zadaj je namreč izredno temno, tako da, saj ni problema tudi 184cm visok bo sedel ok, samo ni to to. Pa lahko novinarji rečejo kar želijo. Za freestyle vrata se pa še moram odločiti ali so ok ali ne. Bolj ne kot ja. Kakorkoli, še kar ne morem verjeti, da so tile avti tako poceni in zakaj jih več ljudi ne kupuje, temveč kupujejo starejše eUpe in eGolfe s 100.000 in več km in brez garancije. Aja, še en minus: servis enkrat letno ali 20.000 km. Večina EVjev ima servis na 2 leti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.